Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های فوتبال پرسپولیس، تراکتور و فولاد در چارچوب آخرین دیدار رفت از مرحله گروهی  لیگ قهرمانان آسیا  روز سه شنبه برابر حریفان خود صف آرایی می‌کنند.

پرسپولیس ایران - گوای هند / سه شنبه ساعت ۲۱:۳۰

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته سوم از مرحله گروهی  لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم گوای هند می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان گل محمدی در دومین بازی خود در گروه E مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با برتری برابر تیم الریان قطر با ۶ امتیاز در صدر جدول باقی ماندند.

سرخپوشان ایران قصد دارند با پیروزی برابر حریف هندی خود روند رو به رشد خود را در آسیا تداوم بدهند و به نظر نمی‌رسد کار سختی پیش رو داشته باشند.

گل محمدی به خوبی می‌داند که نباید حریف هندی خود را دست کم بگیرد، به همین علت تیم خود را با تمام قوا روانه زمین مسابقه می‌کند تا امتیاز کامل این بازی را بگیرد.

شهریار مغانلو، مهاجم پرسپولیس در بازی برابر الریان قطر پایش به گلزنی باز شد و قصد دارد روند گلزنی خود را در بازی با گوای هند هم ادامه بدهد و تعداد گل هایش را در آسیا افزایش بدهد.

سعید آقایی و فرشاد فرجی به علت ابتلا به کرونا همچنان غایبان پرسپولیس در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا هستند، اما مابقی بازیکنان مشکلی برای همراهی تیم خود برابر گوای هند ندارند.

در آن طرف، تیم گوای هند با وجود این که امسال نخستین حضورش را در لیگ قهرمانان آسیا تجربه می‌کند، اما تاکنون نتایج خوبی در این رقابت‌ها گرفته و با ۲ مساوی برابر تیم‌های الریان قطر و الوحده امارات در رتبه دوم جدول گروه پنجم قرار گرفته است.

تیم گوای هند قصد دارد از میزبانی خود استفاده کند و روند رو به رشد خود را برابر پرسپولیس ادامه بدهد، اما کار سختی برابر نایب قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا دارد.

دیراج سینگ، دروازه بان گوای هند نقش ویژه‌ای در موفقیت تیمش داشته است و با واکنش‌های خوب خود برابر الوحده امارات مانع گلزنی حریف شد. سرمربی این تیم لقب سوپرمن به این دروازه بان داد و باید دید می‌تواند همچنان دروازه خود را برابر پرسپولیس بسته نگه دارد یا نه!

تراکتور ایران - نیروی هوایی عراق/ سه شنبه ساعت ۱۹:۳۰

تیم فوتبال تراکتور در سومین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف نیروی هوایی عراق می‌رود. شاگردان خطیبی با ۲ تساوی و کسب ۲ امتیاز در جایگاه سوم گروه B لیگ قهرمانان آسیا قرار دارند. آن‌ها قصد دارند با برتری برابر تیم نیروی هوایی عراق طلسم تساوی‌های خود را در آسیا بشکنند.

در آن طرف، تیم فوتبال نیروی هوایی عراق با یک شکست و یک تساوی و کسب یک امتیاز در انتهای جدول گروه B لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد. این تیم  عراقی قصد دارد با برتری برابر تراکتور از قعر جدول جدا شود، اما کار سختی برابر حریف خود دارد.

طارق همام، بازیکن سابق استقلال در تیم نیروی هوایی بازی می‌کند و شناخت خوبی از تیم‌های ایرانی دارد. این موضوع می‌تواند برای تراکتوری‌ها دردسر ساز شود.

ایمن حسین، بهترین گلزن تیم نیروی هوایی و آقای گل لیگ عراق  در بازی با پاختاکور ازبکستان دچار مصدومیت شد و قادر به همراهی تیمش برابر تراکتور نیست.  

آخرین پیروزی تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا مربوط به مرحله یک هشتم نهایی فصل ۲۰۱۶ است که تراکتوری‌ها در ۸ بازی آخر خود در آسیا موفق به کسب برد نشدند و باید دید این طلسم در بازی با نیروی هوایی شکسته خواهد شد یا نه!

فولاد ایران _ النصر عربستان / جنگ صدرنشینی در پایان دور رفت

تیم‌های فوتبال فولاد ایران و النصر عربستان در آخرین دیدار دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در دیداری حساس به مصاف هم می‌روند. دیدار‌ی که نتیجه آن می تواند برای هر ۲ تیم با توجه به شرایط آن‌ها در جدول این گروه مهم و حیاتی باشد.

در حال حاضر  تیم‌های النصر و فولاد با ۴ امتیاز از ۲ مسابقه گذشته خود و تنها به علت تفاضل گل بیشتر به ترتیب در رتبه‌های اول و دوم این گروه قرار گرفته اند و  ۳ امتیاز این بازی می‌تواند تا حد زیادی شانس آن‌ها را برای صعود از این گروه افزایش دهد.

نماینده کشورمان بعد از پیروزی مقابل حریف اردنی خود و تساوی مقابل تیم پر قدرت السد، حالا امیدوار است که نمایش درخشان خود را در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ادامه بدهد و بتواند حریف پر قدرت عربستانی را در زمین خود شکست دهد.

فولادی‌ها تا امروز ۴ مسابقه را با حریف‌های عربستانی خود برگزار کرده اند و در این مسابقات موفق به کسب ۲ پیروزی مقابل الفتح عربستان و یک مساوی و یک باخت مقابل الهلال عربستان شده اند و اکنون امیدوارند که بتوانند در پنجمین بازی خود مقابل عربستانی‌ها، سومین پیروزی خود را کسب کنند. اتفاقی که با توجه به عملکرد درخشان شاگردان نکونام در لیگ قهرمانان این فصل می‌توان به آن امیدوار بود.

در طرف دیگر، تیم النصر نیز که در چند سال گذشته عملکرد خوبی را در لیگ قهرمانان آسیا از خود به نمایش گذاشته است و سال قبل نیز به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد، اکنون با حضور مهاجم مراکشی خود عبدالرزاق حمدالله امیدوار است بتواند بعد از شکست شاگردان ژاوی، اکنون نیز نماینده کشورمان یعنی فولاد را شکست دهد و از این گروه به عنوان تیم اول به مرحله بعدی صعود کند.

النصری‌ها که شرایط خوبی را در مسابقات لیگ عربستان در فصل کنونی ندارند و اکنون با ۳۶ امتیاز در رتبه ششم جدول لیگ این کشور قرار دارند، تمام تلاش خود را برای موفقیت در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا گذاشته اند و امیدوارند پایانی خوش را برای خود در پایان این فصل رقم بزنند.

تیم‌های فوتبال فولاد ایران و النصر عربستان ۳۱ فروردین ماه از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه در ورزشگاه مرسول پارک ریاض به مصاف یکدیگر می‌روند.

بیشتر بخوانید

سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا برای فصل آینده تغییری نکرد

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتور فولاد خوزستان لیگ قهرمانان آسیا نیروی هوایی عراق مرحله گروهی گوای هند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۶۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال 2 برابر پرسپولیس شانس صدرنشینی در پایان هفته دارد

پرسپولیس برابر سپاهان و استقلال برابر تراکتور، بازیهای هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ برتر را در حالی برگزار می کنند که احتمالات متفاوتی برای تغییرات جدول لیگ وجود دارد.

به گزارش طرفداری، بر اساس گزینه های موجود جدول رده بندی لیگ برتر، پرسپولیس 33.3  و استقلال 66.6 درصد شانس صدرنشینی در پایان مسابقات این هفته دارند. شانس استقلال برای تداوم صدرنشینی 2 برابر شانس پرسپولیس برای قرار گرفتن در صدر جدول است.

اگر پرسپولیس و استقلال هر دو برنده شوند: استقلال 56 و پرسپولیس 55 امتیازی می شوند. اگر استقلال ببرد و پرسپولیس مساوی کند: استقلال 56 و پرسپولیس 53 امتیازی می شوند. اگر استقلال ببرد و پرسپولیس بازنده شود: استقلال 56 امتیازی و پرسپولیس 52 امتیازی می شوند. اگر استقلال مساوی کند و پرسپولیس ببرد: پرسپولیس 55 امتیازی و استقلال 54 امتیازی می شوند. اگر استقلال و پرسپولیس هر دو مساوی کنند: استقلال 54 امتیازی و پرسپولیس 53 امتیازی می شوند. اگر استقلال مساوی کند و پرسپولیس ببازد: استقلال 54 امتیازی و پرسپولیس 52 امتیازی می شوند. اگر استقلال ببازد و پرسپولیس ببرد: پرسپولیس 55 امتیازی و استقلال 53 امتیازی می شوند. اگر استقلال ببازد و پرسپولیس مساوی کند: پرسپولیس و استقلال 53 امتیازی می شوند (پرسپولیس با تفاضل گل بالاتر قرار می گیرد). اگر استقلال و پرسپولیس هر دو بازنده شوند: استقلال 53 امتیازی و پرسپولیس 52 امتیازی می مانند.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر|توقف شاگردان نکونام در تبریز/ استقلال صدر جدول را به پرسپولیس تعارف زد
  • طلسم پرسپولیس برابر سپاهان شکسته می‌شود؟
  • طلسم پرسپولیس امروز می‌شکند؟
  • دولت سیزدهم طلسم بهره‌برداری از خط ریلی شلمچه-بصره را می شکند؟
  • دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی
  • استقلال 2 برابر پرسپولیس شانس صدرنشینی در پایان هفته دارد
  • آبی پوشان پایتخت به دنبال تثبیت صدرنشینی در تبریز/ نبرد اوسمار و مورایس در ال کلاسیکوی ایران
  • سخت‌ترین هفته مدعیان | پرسپولیس می‌شکند یا استقلال؟
  • ترکیب احتمالی مردان نکونام مقابل تراکتور | نقشه‌ سرمربی برای تثبیت صدرنشینی
  • صدرنشینی استقلال بی دلیل نبوده/ ساختار دفاعی پرسپولیس ایراد دارد