Web Analytics Made Easy - Statcounter

حضور درخشان شیخ دیاباته در دو دیدار اخیر تیم استقلال مشخص می‌کند این مهاجم در رقابت‌های بین‌المللی کیفیت بهتریاز خود نشان می دهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شیخ دیاباته مهاجم اهل کشور مالی تیم استقلال در فصل جاری لیگ برتر با حضور در ۹ دیدار و ۵۲۸ دقیقه بازی در ترکیب این تیم تنها دو بار موفق به گلزنی برای استقلال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او این دو گل را در دیدار با تراکتور به ثمر رساند که این دیدار در اواسط نیم‌فصل اول لیگ برتر برگزار شد. مسابقه‌ای که در تاریخ ۲۹ دی ماه سال گذشته با نتیجه سه بر یک به سود استقلال به پایان رسید.

توقع مدیران باشگاه بالاست
دیاباته پس از آن هرگز در رقابت‌های لیگ برتر موفق به گلزنی برای استقلال نشد این در حالی است که پیش از آن نیز نتوانسته بود گلی برای تیمش به ثمر برساند در حالی که عنوان آقای گلی فصل نوزدهم لیگ برتر را یدک می کشید. دیاباته پس از آن در یک دیدار جام حذفی مقابل پیکان موفق شد بار دیگر پای خود را به گلزنی باز کند اما این آن چیزی نبود که هواداران و کادر فنی استقلال از او انتظار داشتند. به ویژه مدیران باشگاه که به سختی در این شرایط برای پرداخت مطالباتش ارز خارجی تهیه می‌کردند.

دیاباته در آسیا اندازه لیگ گل زد
اما شیخ دیاباته از روزی که در لیگ قهرمانان فصل ۲۰۲۱ برای استقلال به میدان رفت در دو بازی موفق شد به اندازه همه گل های زده این فصل لیگ برترش گل بزند. دیاباته که در ۲۱ دقیقه پایانی دیدار با الاهلی به زمین رفته بود توانست با گرفتن یک خطای پنالتی، خودش پشت توپ رفته و ضربه را به گل تبدیل کند و در ۵ گله شدن تیمش نقش داشته باشد.

لیگ قهرمانان یک استقلالی را از بحران خارج کرد

تجربه ۱۳ ساله بین المللی شیخ
او در دیدار دوم مقابل الشرطه هم از دقیقه اول در ترکیب استقلال حضور داشت و توانست زننده گل سوم تیمش مقابل نماینده سرسخت و تیم فیزیکی الشرطه عراق باشد. این مشخص می کند شیخ دیاباته که از سال ۲۰۰۸ فوتبال خود را آغاز کرده در طول این ۱۳ سال تاکنون بارها در مسابقات مختلف در کشورهای متفاوت به میدان رفته با شرایط بازی در لیگ های بین المللی آشنایی بیشتری دارد.

۲۰۲۰ هر ۱۰۰ دقیقه یک گل
دیاباته در فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا در پنج دیدار با پیراهن استقلال به میدان رفت که طی ۴۱۹ دقیقه حضور در ترکیب استقلال ۴ گل زد تا میانگین تقریبی هر ۱۰۰ دقیقه یک گل را از خود بر جای گذاشته باشد. دیاباته در دیدار پلی‌آف مقابل الکویت زننده دو گل از سه گل تیمش بود و در بازی دوم پلی‌آف مقابل الریان که با نتیجه ۵ بر صفر به پایان رسید یک گل دیگر به ثمر رساند. او در دور گروهی نیز مقابل تیم الاهلی عربستان یک گل زد تا با ۴ گل کارنامه فصل گذشته خودش را ببندد.

۲۰۲۱ هر ۵۵ دقیقه یک گل
دیاباته حالا و در فصل جدید لیگ قهرمانان توانسته در دو بازی به اندازه نصف گل های فصل گذشته خود را به ثمر برساند. این در حالی است که او تنها ۱۱۱ دقیقه در فصل جاری لیگ قهرمانان به میدان رفته که میانگین تقریبی هر ۵۵ دقیقه یک گل را از خود بر جای گذاشته است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال شیخ دیاباته لیگ قهرمانان آسیا استقلال شیخ دیاباته لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان شیخ دیاباته دقیقه یک گل لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۶۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کری سنگین وینی: 90 دقیقه‌ها در برنابئو طولانی‌ترند!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی بایرن مونیخ برابر این تیم به میدان رفت و پس از ۹۰ دقیقه تلاش توانست با نتیجه 2-2 حریف را متوقف کند.

وینیسیوس ستاره بی‌چون و چرای تیمش در این بازی بود و موفق شد هر دو گل رئال مادرید را در این بازی وارد دروازه مانوئل نویر کند و در پایان این دیدار هم به عنوان بهترین بازیکن میدان از سوی کارشناسان یوفا انتخاب شد و این جایزه را از آن خود کرد.

حالا شاگردان کارلو آنجلوتی امیدوار هستند که بتوانند در بازی برگشت در ورزشگاه خانگی‌شان با حمایت هواداران این تیم شرایط سختی را برای باید رقم بزنند و بتوانند به دیدار فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان صعود کنند و حریف یکی از دو تیم پاری سن ژرمن یا دورتموند شوند.

وینسیوس پس از پایان این بازی در پاسخ به این سوال که آیا رئال می‌تواند پانزدهمین جام قهرمانی لیگ قهرمانان را بالای سر ببرد گفت:« با رئال مادرید هر چیزی ممکن است. همه ما می‌دانیم که 90 دقیقه‌ها در برنابئو بسیار طولانی هستند.»

دیگر خبرها

  • پخش زنده دیدار‌های پرسپولیس و استقلال و لیگ قهرمانان اروپا
  • کری سنگین وینی: 90 دقیقه‌ها در برنابئو طولانی‌ترند!
  • فکر می‌کنید رئال را بردید اما این اتفاق نمی‌افتد!
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 2-2 مقابل بایرن مونیخ (2018/5/1) / فیلم
  • کاپیتان بایرن پشت ستاره کره: فوتبال همین است
  • نام استقلال در لیگ قهرمانان آسیا عوض می‌شود!
  • نصیحت امباپه و دمبله به پدیده فوتبال فرانسه
  • علی موسوی، پیشکسوت استقلال: وجود VAR در هفته‌های پایانی الزامی است / استقلال باید تا دقیقه ۹۰ متمرکز باشد
  • استقلال 1402 و معرفی اپلیکیشن فوتبال
  • ستاره بارسا: بلینگام بهترین بازیکن جهان است