Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم «گرمی» در مجلس شورای اسلامی گفت: قوه قضائیه در پرونده شرکت «کشت و صنعت مغان» جلوی هدر رفت و پایمال شدن بیت‌المال را گرفت و در حال حاضر شرکت مشغول فعالیت است. این نمونه بارزی از مانع زدایی قوه قضائیه در راستای جهش تولید بود. ولی اسماعیلی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به راهبرد «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» اظهار داشت: قوه قضائیه قطعاً یکی از ارکان اصلی در مانع‌زدایی از تولید قلمداد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تاکید کرد: قوه قضائیه باید جلوی ترک فعل‌های موجود در راه تولید را بگیرد که در بسیاری از امور تاکنون توفیق داشته است.

این نماینده مجلس با بیان اینکه قوه قضائیه باید به مباحث بانکی بین بانک و تولید کنندگان ورود کند، بیان داشت: برخی فرآیند‌های بانکی مشکلات تولیدکنندگان را چندین برابر کرده است.

اسماعیلی با اشاره به عدم اهلیت افراد در واگذاری‌های پیرو اصل ۴۴ قانون اساسی تصریح کرد: اگر آیت‌الله رئیسی به برخی مسائل این‌چنینی ورود پیدا نمی‌کرد ما همچنان با مشکلات عدیده‌ای در تولید مواجه بودیم به عنوان مثال اگر آیت‌الله رئیسی به موضوع شرکت «کشت و صنعت مغان» ورود نمی‌کردند چه کسی می‌توانست مشکلات را حل و فصل کند.

وی با بیان اینکه متأسفانه شرکت «کشت و صنعت مغان» به فردی که اهلیت لازم را نداشت فروخته شد، گفت: هر متر از این شرکت را هزار و ۶۰۰  تومان به فروش رسانده بودند.
اسماعیلی بیان داشت: سه سال پیگیری مشکلات این شرکت بودیم، اما نمی‌توانستیم مشکلات آن را حل و فصل کنیم لذا به دلیل اینکه قوه قضائیه قدرت لازم را داشت و از کارشناسان زبده برخوردار بود و همچنین پس از بازدید آیت‌الله رئیسی موانع پیش روی این شرکت برداشته شد.

وی تاکید کرد: قوه قضائیه در پرونده «کشت و صنعت مغان» جلوی هدر رفت و پایمال شدن بیت‌المال را گرفت و در حال حاضر این شرکت مشغول فعالیت است. این نمونه بارزی از مانع زدایی قوه قضائیه در راستای جهش تولید بود چرا که چندین سال بود هیچ کس نمی‌توانست در این راستا اقدامی انجام دهد.

این نماینده مجلس با اشاره به ورود قوه قضائیه به پرونده نساجی اردبیل گفت: قوه قضائیه در این پرونده هم شرکت نساجی اردبیل را از دست بانک خارج کرد و به بخش خصوصی واگذار کرد که در این مسئله هم مانع زدایی مدنظر قرار گرفت.   وی با بیان اینکه نساجی اردبیل بزرگ‌ترین نساجی غرب آسیاست، گفت: قوه قضائیه به این پرونده ورود پیدا کرد و نهایتاً مشکلات را حل و فصل کرد البته در این رابطه باید به این نکته هم توجه داشت که قوه قضائیه به هیچ وجه مخالف اصل ۴۴ قانون اساسی نیست.   بیشتر بخوانید: نقش ماندگار دستگاه قضا در رفع موانع تولید/ قوه قضائیه به تأمین امنیت سرمایه‌گذاری کمک کرده است   انتهای پیام/ برچسب ها: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم کشت و صنعت مغان قوه قضائیه قوه قضائیه نساجی اردبیل مانع زدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۶۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یزد؛ میزبان غول‌های صنعت نساجی

سیزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت نساجی و پوشاک با حضور بیش از ۱۲۰ شرکت معتبر و چندین شرکت دانش بنیان از کشورهای چین، ترکیه، هند و همچنین از استان‌های تهران، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، مرکزی، ایلام وقم آغاز بکار کرد.

دریافت 33 MB

تصویربردار: مسعود زارع / تدوینگر: حمیدرضا برزگر

دیگر خبرها

  • یزد؛ میزبان غول‌های صنعت نساجی
  • باید موانع از پیش‌روی تولیدگران و فعالان اقتصادی برداشته شود
  • باید موانع را از پیش‌روی تولیدگران و فعالان اقتصادی برداریم
  • در دیدار ‌صنعتگران ‌هرمزگان با رئیس قوه قضائیه چه گذشت؟
  • رئیس قوه قضائیه: چرخه معیوب سرمایه گذاری درکشور نیاز به اصلاح دارد
  • تار و پود‌های صنعت فرش یزد در گره مشکلات
  • دستگاه قضا از بخش خصوصی در راستای رونق تولید حمایت می‌کند
  • بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی
  • موانع تولید ۲۴ کارخانه در البرز طی سال گذشته رفع شد
  • تلاش دستگاه قضایی برای تحقق شعار سال