Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@00:28:37 GMT

اعزام پنج شمشیرباز به ازبکستان برای کسب سهمیه المپیک

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۴۶۴۳۸

اعزام پنج شمشیرباز به ازبکستان برای کسب سهمیه المپیک

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های زون آسیا آخرین رویداد قاره‌ای است که شمشیربازان با حضور در آن می‌توانند شانس خود برای کسب سهمیه المپیک را امتحان کنند. این رقابت‌ها هفته آینده به میزبانی ازبکستان و در شهر تاشکند برگزار می‌شود.

شمشیربازی ایران پنج نماینده در این رقابت‌ها خواهد داشت. آنها بامداد پنجشنبه تهران را به مقصد تاشکند ترک می‌کنند تا یکشنبه و دوشنبه هفته آینده (۴ و ۵ اردیبهشت ماه) به مصاف حریفان‌شان بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا ادهمی و محمد رضایی در اسلحه فلوره و اپه مردان همراه با نجمه سازنچیان، نگین کافی و پریا ماهرخ در اسلحه سابر، فلوره و اپه بانوان نمایندگان اعزامی ایران به این رقابت‌ها هستند.

محمد میر محمدی و علی یعقوبیان مربیان فلوره و اپه هستند که در این سفر کنار شمشیربازان خواهند بود. توحیده فولادی و محسن وحدانی هم به عنوان سرپرست تیم اعزامی را همراهی می‌کنند.

ایران به خاطر کسب سهمیه تیمی اسلحه سابر مردان برای المپیک، در این اسلحه نماینده‌ای برای مسابقات زون آسیا نخواهد داشت.

کد خبر 5192655 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: شمشیر بازی کسب سهمیه المپیک ازبکستان لیگ قهرمانان فوتبال آسیا فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس کشتی آزاد مهدی طارمی تیم فوتبال الشرطه عراق تیم فوتبال فولاد خوزستان قهرمانی آسیا تیم ملی فوتسال ایران تیم فوتبال گوا هند فوتسال الاهلی عربستان تیم فوتبال پورتو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۶۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمشیرباز یزدی از کسب سهمیه المپیک بازماند

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مسابقات انتخابی زون آسیا به منظور توزیع سهیمه باقی مانده المپیک در سطح قاره آسیا از امروز در فجیره امارات آغاز شد و در اسلحه فلوره بانوان زهرا کارگر ملی‌پوش یزدی در مرحله مقدماتی با ۵ باخت و یک برد از صعود به مرحله بالاتر بازماند.

زهرا کارگر در جدول رده بندی از بین ۱۴ شمشیرباز در جایگاه دوازدهم ایستاد.

قهرمان مسابقات شمشیربازی انتخابی زون آسیا در هر بخش صاحب سهمیه المپیک می‌شود.

دیگر خبرها

  • شمشیربازی انتخابی زون آسیا| پایان کار شمشیربازان ایران بدون کسب سهمیه
  • پرونده شمشیربازی ایران با حذف سازنچیان بسته شد
  • دختر شمشیرباز اسلحه اپه ایران از کسب سهمیه بازماند
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • شمشیرباز یزدی از کسب سهمیه المپیک بازماند
  • ناکامی دو ملی‌پوش شمشیربازی در کسب سهمیه المپیک
  • ناکامی شمشیرباز اپه ایران در گرفتن سهمیه المپیک پاریس
  • شمشیرباز اسلحه فلوره دختران حذف شد
  • حذف زودهنگام دختر شمشیرباز ایران از انتخابی المپیک
  • تلاش شمشیربازان اصفهانی برای کسب سهمیه المپیک