Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  آرش برهانی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره شرایط  این تیم در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: تیم استقلال ۱۰ روز قبل از بازی با الاهلی عربستان این تیم را آنالیز کرده و خودش را برای این بازی آماده کرده بود. الاهلی تیم ضعیفی نبود که پنج گل دریافت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشحالم که هواداران استقلال از کسب این نتیجه لذت بردند و شاهد بازی زیبا و چشم نوازی بودند. الاهلی دارای بازیکنان با کیفیت و گران قیمتی است، اما سبک بازی استقلال باعث شد الاهلی به یک تیم متوسط تبدیل شود و پنج گل از استقلال دریافت کند.

او درباره بازی استقلال و الشرطه عراق بیان کرد: تیم‌های فوتبال عراقی از قدرت بدنی بالایی برخوردار هستند، الشرطه در دقایق ابتدایی بازی با استقلال ۱۰ نفره شد و گل زدن به  تیم‌های با یک بازیکن کم تر سخت است، چون آن‌ها تمام تمرکز خود برای دفاع کردن می‌گذارند. تیم‌های عراقی ساختار خوبی در دفاع کردن دارند و استقلال به خوبی موفق شد در نیمه اول بازی،  یک گل زیبا توسط محمد نادری به  الشرطه  بزند. بازیکنان استقلال در بازی با الشرطه ۷۰۰ پاس به هم دادند و این نشان از هوشمندی بازیکنان و کادرفنی استقلال است.

برهانی درباره بهترین زوج خط حمله برای تیم استقلال عنوان کرد: براساس تفکرات سرمربی در هر پستی مثل دفاع کناری و یا در خط حمله زوج سازی می‌شود. در خط حمله استقلال شیخ دیاباته به خوبی حفظ توپ می‌کند. او در توپ‌های هوایی برای دیگر بازیکنان فضا ایجاد می‌کند. قایدی هم بازیکن کاملا تکنیکی است. کادرفنی استقلال بیشتر زوج دیاباته و قایدی را انتخاب می‌کند. ارسلان مطهری هم بازیکن بسیار با کیفیتی است و در ادامه بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا می‌تواند به استقلال کمک کند.

مربی سابق تیم استقلال درباره شرایط صعود این تیم از گروه خود بیان کرد: تیم‌های قوی و با کیفیتی در گروه استقلال حضور دارند. این ۲ برد استقلال در لیگ قهرمانان آسیا به تاریخ پیوست. استقلال باید تمام توان خود را برای بازی سخت با تیم الدحیل قطر بگذارد. استقلال در این ۲ بازی از تنوع تاکتیکی و  بازیکنان زیادی استفاده کرد و این کار آنالیز را برای حریفان سخت می‌کند و این یک امتیاز مثبت برای آبی پوشان است. امیدوارم استقلال در بازی با الدحیل قطر سه امتیاز کامل را کسب کند.

او خاطرنشان کرد: خوشبختانه بازیکنان  تیم استقلال کاملا هماهنگ هستند و دستورات کادر فنی را به خوبی در زمین اجرا می‌کنند و خدا را شکر شرایط استقلال کاملا عالی است.

بیشتر بخوانید 

گزارش تمرین استقلال/ شاگردان فرهاد آماده تقابل آسیایی بعدی می‌شوند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال لیگ قهرمانان آسیا آرش برهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۶۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، اوسمار در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان عنوان کرد: : هرچه به پایان فصل نزدیک می‌شویم، بازی‌ها سخت‌تر می‌شود و همه برای رسیدن به هدف، بیشتر تلاش می‌کنند. همیشه بازی با سپاهان بسیار سخت و حساس بود که جزئیات کوچک، نتیجه را تغییر می‌داد.

وی افزود: به همین دلیل امیدوارم فردا بازی خوبی داشته باشیم و بتوانیم از این جزئیات کوچک، به بهترین شکل استفاده کنیم.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: امیدوارم هواداران با وجود اینکه جام حذفی را از دست دادیم، حمایت خوبی از ما داشته باشند. انرژی مثبت و خوبی که بین هواداران و تیم وجود دارد، خیلی می‌تواند به تیم کمک کند. امیدوارم فردا هم مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند.

سرمربی پرسپولیس در ارتباط با دلیل تعویض‌هایش در دیدار با آلومینیوم گفت: مربیان و بازیکنان باید از همه بازی‌ها درس بگیرند و فرقی ندارد بازی را ببریم یا ببازیم. خوب است آدم همیشه از پیروزی که شیرین است درس بگیرد، زیرا در زمان شکست ناراحت است. شکست همیشه تلخ و سخت است، اما یک جام دیگر پیش رو داریم و باید با کمک هواداران برای هدف خود بجنگیم تا به آن برسیم.

اوسمار ادامه داد: دلیل شکست ما مقابل آلومینیوم تعویض‌های من نبود، زیرا به همه بازیکنانم صد در صد اعتماد و اطمینان دارم. پس از تعویض بازیکنان نیز ۲ گل دیگر به ثمر رساندیم. نفراتی که به زمین آمدند برای بهتر شدن بازی کمک کردند. پیش از این گفتم دفاع تیمی از مهاجم شروع می‌شود و از نفرات خط جلو تا دروازه‌بان باید در این کار مشارکت کنند. هیچ وقت درمورد یک نفر نظر نمی‌دهم که در کار دفاع ضعیف بود یا تیم مقابل قوی.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه به نظر می رسد جنگ روانی از سوی سپاهان شروع شده و  امید نورافکن اقدام به انتشار استوری‌هایی در فضای مجازی کرده‌، گفت: من نمی‌دانم آنها چه گفتند و نمی‌توانم نظر بدهم، ولی به نظرم یک بازیکن باید خودش را در زمین نشان دهد؛ از زمانی که داور سوت شروع بازی را می‌زند تا پایان بازی کارش را به نحوی شایسته انجام دهد.

وی در مورد آخرین وضعیت علیرضا بیرانوند تاکید کرد:هیچ ضمانتی نیست که او بتواند فردا بازی کند یا نه. ما روزانه بیرانوند را تحت‌نظر داریم. یکسری تمرینات داریم و امروز هم تمرینی خواهیم کرد و در آخر باید بررسی کنیم که او می‌توند خودش را به بازی فردا برساند یا خیر.

ویرا در مورد دو بار کامبک خوردن تیمش در بازی با آلومینیوم عنوان کرد: بازی‌هایی به این نحو از نظر احساسی روی بازیکنان تأثیر می‌گذارد، اما ما در طول هفته روی بچه‌ها کار کردیم و در تمرین روز گذشته مشخص بود که بچه‌ها بر احساس خود غلبه کردند و آماده بازی فردا هستند.


اوسمار در خصوص اینکه ممکن است در دیدار فردا مصلحت‌اندیشی کنید، گفت: روز اولی که به‌عنوان مربی آمدم نظرم را درباره فوتبال گفتم. بین واقعیت فوتبال و بازی قشنگ فاصله زیادی است. ما همیشه در تمرینات هم تمرکزمان روی توپ گرفتن و رو به جلو رفتن و گل زدن است، چه حالا یک بر صفر جلو باشیم، چه دو بر صفر جلو باشیم و چه حتی در حالت باخت باشیم. برای تیمی مثل پرسپولیس که دوست دارد مالکیت توپ را داشته باشد، خیلی مهم است که رو به جلو برود و به هدفش برسد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا به نظرش توقع هواداران از پرسپولیس ممکن است روی بازیکنان این تیم فشار بیاورد، گفت: سؤال خوبی است، اگر تصمیم‌گیری با من باشد و به من بگویند همه بازی‌های لیگ را در ورزشگاه آزادی و با ۵۰ هزار هوادار برگزار کنید، من حتماً این را قبول می‌کنم.

سرمربی پرسپولیس راجع به وضعیت امید عالیشاه و مصدومیت او و همچنین غیبت دانیال اسماعیلی فر در دیدار فردا تصریح کرد: بازیکنان بزرگی مثل عالیشاه، امیری، رفیعی و بیرانوند نه تنها در پرسپولیس بلکه در تیم‌های دیگر هم بازی کنند غیبت‌شان در بازی احساس می‌شود. خیلی بد است که دانیال را در این بازی نداریم، ولی مطمئن باشید جایگزین او خوب است و جواب اعتماد تماشاگران را خواهد داد.

اوسمار در مورد عملکرد امیررضا رفیعی در دیدار با آلومینیوم اراک نیز یادآور شد: فکر می‌کنم امیررضا با کارش جواب اعتماد ما را در زمین داد. روی چهار گلی که مقابل آلومینیوم هم خوردیم شانسی برای گرفتن آنها نداشت. خدا را شکر در تیم ما این حمایت وجود دارد، چون بچه‌ها با هم دوست هستند و همین هم روی کار ما تأثیر می‌گذارد و باعث می‌شود همه بهترین عملکرد را داشته باشند.

وی در پاسخ به این پرسش که پرسپولیس شش سال است سپاهان را در آزادی شکست نداده و آیا برنامه ویژه‌ای برای این مسابقه دارد، گفت: یک مثالی ما در برزیل داریم که می‌گوید هر چقدر شما یک نفر را نمی‌برید، به بردنش نزدیک می‌شوید و هر چقدر هم که شما یک نفر را ببرید، به باخت به او نزدیک‌تر می‌شوید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پورموسوی: فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • برخی نمی‌خواهند استقلال قهرمان شود/ سه امتیاز مهم است نه چند گل!
  • اوسمار: انرژی مثبتی برای شکست سپاهان داریم
  • اوسمار: وضعیت بیرانوند برای بازی با سپاهان امروز مشخص می‌شود/ امیدوارم هواداران در کنارمان باشند
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود
  • مسئولان در چینش داوران دقت کنند/ امیدوارم نفت در لیگ ماندنی شود
  • پرسپولیس با اصالت است و باید از کاری که استقلال کرد دوری کنیم! | کار رقیب وجهه بین المللی شان را خراب می کند
  • بازیکنان اسمی پرسپولیس علیه تصمیم اوسمار | تبعات شکست تلخ
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست