Web Analytics Made Easy - Statcounter

سهندی گفت: از ابتدای فعالیت آشپزخانه‌های اطعام مهدوی در ماه مبارک رمضان، ۲۳ هزار و ۵۶۰ پرس غذای گرم، جیره خشک و بسته افطاری ساده در میان نیازمندان و مددجویان آذربایجان‌غربی توزیع شده است.

«عزیز سهندی»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ارومیه،  گفت: از ابتدای فعالیت آشپزخانه‌های اطعام مهدوی در ماه مبارک رمضان، 23 هزار و 560 پرس غذای گرم، جیره خشک و بسته افطاری ساده در میان نیازمندان و مددجویان آذربایجان‌غربی توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی افزود: تعداد 11 هزار و 520 پرس غذای گرم، 4 هزار و 820 بسته افطاری ساده و 6 هزار و 227 بسته جیره خشک در قالب طرح اطعام مهدوی تا به امروز در میان مددجویان استان توزیع شده است.

این مسئول ادامه داد:  ارزش تومانی این تعداد غذای گرم و بسته‌های جیره خشک بیش از 37 میلیارد و 800 میلیون تومان بوده است.

وی تصریح کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان، 95 آشپزخانه و مرکز نیکوکاری در قالب طرح اطعام مهدوی اقدام به پخت غذای گرم کرده‌اند.

سهندی افزود: در این مدت، 670 خیر و امدادگر به صورت افتخاری با این آشپزخانه‌های اطعام مهدوی همکاری مستمر داشته اند.

وی خاطرنشان کرد: مردم نیکوکار آذربایجان‌غربی می‌توانند از طریق شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۲۳۲، شماره گیری کد دستوری #1*۸۸۷۷* و همچنین سایت www.emdad.ir  در این طرح خداپسندانه مشارکت کنند.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: این آشپزخانه‌ها با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی پخت و توزیع شود.

پایان پیام/566

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح اطعام مهدوی ارومیه آذربایجان غربی آذربایجان غربی پرس غذای گرم اطعام مهدوی جیره خشک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۶۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سرهنگ پاسدار نجمی در این نشست از کارگران به عنوان مدافعان تولید در خط مقدم یاد کرد و گفت: بخش تولید با همت و تلاش کارگران به عنوان بازوان توانمند اقتصاد کشور در شرایط تحریم‌های ظالمانه در مقابل دشمن ایستادگی کرده و به خودکفایی رسیدند.   جانشین فرمانده سپاه شهدا افزود: علیرغم وجود مشکلات اقتصادی، تشکلات کارگری و کارفرمایی آذربایجان غربی همواره در کنار دولت و همراه با اهداف نظام عمل کرده اند.   دهقانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هم در این نشست گزارشی از فعالیت‌های این اداره کل در یکسال گذشته ارائه کرد.

دیگر خبرها

  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • توجه به بسته‌بندی صنایع‌دستی در اولویت قرار بگیرد
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • برنامه «اطعام رضوی» در استان سمنان اجرا می‌شود
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه
  • جزئیات دستگیری ۵ نفر از اعضای شورای شهر سردشت
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری استان
  • توزیع ۱۱ هزار تن انواع کود بین کشاورزان