Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه قطری معتقد است که نتیجه گرفتن تیم گوای هند برابر پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا یک شگفتی بزرگ محسوب خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روزنامه الرایه قطر، تیم پرسپولیس ساعت21:30 دقیقه امشب (سه‌شنبه) در سومین دیدار آسیایی خود به مصاف میزبان دیدارهای گروه E یعنی گوای هند می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس با کسب 2 پیروزی برابر الوحده امارات و الریان قطر صدرنشین جدول رده‌بندی این گروه است. گوای هند نیز با به دست آوردن 2 نتیجه تساوی 2 امتیازی است و در رده دوم جدول قرار دارد.

این روزنامه قطری سپس نوشت: نتیجه بازی امشب  بسیار تاثیرگذار است و پرسپولیس در صورت پیروزی اختلاف امتیازش را با سایر تیم‌ها زیاد می‌کند. در صورتی که گوای هند برابر پرسپولیس نتیجه بگیرد این یک شگفتی بزرگ خواهد بود. در این صورت تیم هندی تعادل گروه E لیگ قهرمانان آسیا را بر هم خواهد زد.

پرسپولیس مقابل گوا قرمز می‌پوشد

انتهای پیام/

  

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا گوای هند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۶۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

دو تیم فوتبال پرسپولیس و سپاهان از سری رقابت‌های هفته ۲۵ لیگ برتر ایران امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه به وقت ایران در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت. بازی رفت دو تیم در اصفهان با نتیجه ۱ بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید. بررسی پنج بازی آخر دو تیم نشان می‌دهد که سپاهان ۳ بار و پرسپولیس نیز ۱ بار مقابل هم برنده شده و یک بازی نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

tags # پرسپولیس ، سپاهان سایر اخبار قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟ اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟

دیگر خبرها

  • شگفتی بزرگ: سه قهرمان آسیا حذف شدند
  • چه غیرمنصفانه: رئال قسر در رفت!
  • حسرت ۵۲ ساله اپه و فلوره ایران برای بازگشت به المپیک
  • مربی تیم جوانان: فوتبال پایه برای نتیجه گرفتن نیست
  • طعنه مدیر بایرن: باز اشتباه نکنیم، رئال را می‌بریم
  • ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • وعده صادق نتیجه همکاری جریان‌های علمی و دفاعی کشور بود
  • پرسپولیس بعد از 9 سال 4 تایی شد
  • قهرمانی سوپر استاد بزرگ پرهام مقصودلو با فیرنهایم در شاخ بوندسلیگا
  • خاطره تلخ پیکان در قزوین با ردپای شهاب زاهدی