Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@13:00:23 GMT

باز شدن کلاف ده ساله هتل صخره ای خرم آباد

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۴۶۷۳۶

باز شدن کلاف ده ساله هتل صخره ای خرم آباد

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، جعفر طولابی فرماندار خرم‌آباد درباره وضعیت هتل صخره‌ای خرم‌آباد در جمع خبرنگاران گفت: کار احداث هتل صخره‌ای خرم‌آباد در سال ۱۳۸۰ درزمینی به مساحت سه هزار و ۱۴۵ مترمربع با زیر بنای ۲ هزار و ۸۸۰ مترمربع توسط سرمایه گذار اولیه آغاز شد.

طولابی تصریح کرد: با سرمایه گذار اولیه روی مبلغ اعتباری ۲۸ تا ۳۰ میلیارد تومان برای ساخت این هتل توافق شد و بنا بود ظرف سه سال ساخته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  اظهار داشت:، اما در ابتدای شروع کار به دلیل مشکلات سرمایه گذار ادامه کار ساخت این هتل متوقف شد و بعد از چندین سال توقف تصمیم بر این شد که هتل به سرمایه گذار جدید واگذار شود و این اقدام انجام شد.

فرماندار خرم‌آباد با بیان اینکه حدود چندین سال برای واگذاری این هتل به سرمایه‌گذار جدید طول کشید، افزود: سرمایه گذار جدید نیز مشکلاتی اداری از جمله مشکل راه دسترسی، پروانه ساخت توسط شهرداری و مسایلی از سوی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان را داشت.

طولابی  بیان کرد: این موضوع هم تا پیگیری اداری انجام شد مدت زمان زیادی طولانی شد و این سرمایه گذار هم نتوانست ادامه کار را دنبال کند به همین دلیل دوباره کار متوقف شد.

او با بیان اینکه توقف این پروژه تا سال ۹۹ ادامه داشت، اظهار داشت: با دستور استاندار لرستان دوباره این هتل دوباره به سرمایه گذار جدید واگذار شد و اکنون یک سرمایه گذار بومی پیشقدم و اعلام آمادگی کردند که قرار است تحویل این فرد شود.

فرماندار خرم‌آباد تاکید کرد: این هتل یکی از مطالبات جدی و اصلی مردم شهر خرم آباد به شمار می‌رود و برای رونق اقتصادی و اشتغال می‌تواند کمک کند به همین منظور استاندار لرستان دستور ویژه داده اند و مقدمات کار برای ادامه طرح فراهم شده است.

طولابی درصد پیشرفت فیزیکی این هتل را ۷۰ درصد بیان کرد و گفت: هتل صخره‌ای خرم‌آباد دارای ۱۱۰ اتاق با ۲۵۰ تخت ویژه به ویژه سالن اجتماعات و کنفرانس است و در قالب هتل پنج ستاره ساخته می‌شود.

او اظهار داشت: به همین منظور موانع راه دسترسی از طریق اداره کل راه و شهرسازی، موانع صدور مجوز پروانه ساخت از طریق شهرداری و دیگر موانع آن از طریق اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان برطرف شده است و بناست مجوز دوباره ساخت این هتل بزودی صادر شود.

فرماندار خرم‌آباد با بیان اینکه این موانع به طور کامل برطرف شده است، تاکید کرد: منتظر هستیم سرمایه گذار جدید از نیرو‌های بومی استان کار ساخت این هتل را آغاز کند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن هتل تکمیل و مورد بهره برداری قرار گیرد.

انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانداری خرم آباد هتل صخره ای هتل صخره ای خرم آباد فرماندار خرم آباد سرمایه گذار جدید ساخت این هتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۶۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو مفقودی ارتفاعات کوه «شاه‌حسن» بام و صفی‌آباد نجات پیدا کردند

ابوالفضل محبان در گفت‌وگو با مهر اعلام کرد: شب گذشته تماسی مبنی بر مفقود شدن ۲ مرد ۵۹ ساله و ۳۶ ساله که به قصد کوهنوردی به ارتفاعات شهرستان بام و صفی‌آباد رفته بودند، به مرکز پاسخگویی به عملیات ۱۱۲ اعلام شد.

وی در ادامه افزود: با هماهنگی انجام شده و با استفاده از تجهیزات به روز مکان‌یابی سریعاً پنج نفر از نجاتگران در قالب تیم امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر شهرستان اسفراین به منطقه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی بیان کرد: با وجود اینکه هیچ‌گونه اطلاعاتی مبنی بر وضعیت فرد مفقودی وجود نداشت با تلاش و جستجوی پنج ساعته در تاریکی شب ۲ نفر مفقودی پیدا و به محل امن منتقل شدند.

کد خبر 6095538

دیگر خبرها

  • یکپارچه‌سازی ۶۵ هزار هکتار زمین کشاورزی به سرمایه‌گذار چینی واگذار شد
  • ارائه خدمات به بیش از ۱۶۰۰ سرمایه‌گذار و فعال اقتصادی
  • دو مفقودی ارتفاعات کوه «شاه‌حسن» بام و صفی‌آباد نجات پیدا کردند
  • آمادگی سرمایه گذار برای ساخت مدرن ترین شهربازی در نیشابور
  • رقم زدن حرکات توسعه‌ای با جذب سرمایه گذار
  • زرشک افین و عناب خوسف در مسیر ثبت در جیاس
  • گرگان گران اداره می‌شود/ ناتوانی در جذب سرمایه گذار برای توسعه
  • سایت بازیافت در انتظار سرمایه‌گذار/اختصاص ۸ هکتار زمین برای رفع مشکل آرامستان
  • سایت بازیافت شهرداری در انتظار سرمایه‌گذار/اختصاص ۸ هکتار زمین برای رفع مشکل آرامستان شهر
  • چرا باید انسان‌ در «عکس‌های منظره‌» باشد؟