Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، ایوب کرد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: یکی از مهمترین ویژگی‌های منطقه سیستان متاثر از خشکسالی‌های پی در پی توفان‌های سهمگینی است که معمولا با سرعت ۸۰ تا ۱۲۰ کیلومتر به حرکت درآمده و حجم عظیمی از ماسه و خاک را روانه مناطق مسکونی و راه‌های ارتباطی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این راستا نیرو‌های راهداری این اداره‌کل به منظور فراهم شدن زمینه تردد روان کاربران جاده‌ای در منطقه سال گذشته با در نظر گرفتن ملاحظات زیست محیطی اقدام به حمل ۲۰ هزار و ۷۳۶ متر معکب ماسه بادی به نقاط تعیین شده کردند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان تاکید کرد: با وجود ورزش باد شدید همراه با گرد و خاک در بسیاری از روز‌های سال در منطقه سیستان با تلاش شبانه روزی راهداران سال گذشته هیچ گونه انسداد ناشی از توفان در راه‌های ارتباطی منطقه گزارش نشده است.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ماسه بادی راه های سیستان راهداری و حمل و نقل جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۶۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه محور‌های مواصلاتی لرستان باز هستند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان لرستان گفت: بر اثر ورود سامانه بارشی اخیربه استان، شاهد بارش شدید باران در محور‌های مواصلاتی استان بودیم که در برخی از شهرستان‌ها بنا بر اعلام هواشناسی بیش از ۱۰۰ میلی متر بارش باران گزارش شده است.
مرتضی شیروانی افزود: همه گشت‌های عملیاتی راه و ترابری این اداره کل در قالب ۴۰۰ نیروی راهدار و ۲۸۰ دستگاه ماشین آلات در محور‌ها در مستقر و عملیات پایش و کنترل محور‌های مواصلاتی و هدایت آب‌های سطحی و رفع آبگرفتگی و پاکسازی سطح جاده را انجام می‌دهند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان گفت: با توجه به لغزندگی محور‌ها مردم از سفر‌های غیر ضروری پرهیز نمایند، درصورت سفر حتماً در تماس با ۱۴۱ از وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

دیگر خبرها

  • همه محور‌های مواصلاتی لرستان باز هستند
  • ورود سیلاب به جاده ارتباطی صالح آباد-ایلام
  • بازگشایی جاده ارتباطی روستای گو بخش مرکزی نیکشهر
  • ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین - کرج
  • کسب رتبه اول اداره کل راهداری و حمل و نقل در زمینه درآمد طی پارسال
  • حذف نقطه حادثه خیز در حوزه شهرستان بشرویه
  • احتمال ریزش بهمن در گردنه تته/ مردم از تردد پرهیز کنند
  • پیش‌بینی ورود بیش از ۱۰ میلیون مترمکعب آب به سد کوثر
  • اصلاح ۷ نقطه پرتصادف در سیستان و بلوچستان
  • آسفالت بیش از ۱۳۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان وبلوچستان