Web Analytics Made Easy - Statcounter

علمداری با بیان اینکه در کلانشهر‌ها وام ساخت مسکن تا سقف ۴۵۰ میلیون تومان افزایش یافته است، گفت: وام در شهر‌های بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۴۰۰ میلیون و در سایر شهر‌ها ۳۰۰ میلیون تومان پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، محمد حسن علمداری معاون اعتبارات بانک مسکن شب گذشته (دوشنبه 30 فرودین) در برنامه تیتر امشب شبکه خبر سیما با بیان اینکه در تهران و کلانشهر‌ها وام ساخت مسکن تا سقف ۴۵۰ میلیون تومان افزایش یافته است، گفت: وام در شهر‌های بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۴۰۰ میلیون و در سایر شهر‌ها ۳۰۰ میلیون تومان پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون اعتبارات بانک مسکن نرخ سود این وام را ۱۸ درصد اعلام کرد و افزود: گردش مالی انبوه سازان باید در حسابشان نزد بانک مسکن باشد و ۱۰ درصد مبلغ در حسابشان موجود باشد و این معنایش این نیست که سپرده آن‌ها در بانک مسکن مسدود می‌شود.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: ساخت مسکن وام مسکن مسکن میلیون تومان بانک مسکن شهر ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۶۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات وام مسکن را پیگیری کنید

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما،  طرح ملی مسکن یکی از طرح هایی است که دولت با راه اندازی آن سعی در کمک به افراد کم درآمد جامعه برای خانه دار شدن دارد.

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

سلام از تسهیلات مسکن ملی و تسهیلات مسکن بافت فرسوده و ودیعه مسکن بافت فرسوده خبری نیست. سامانه شرکت بازآفرینی شهری هیچ اقدامی نمی‌کند اصلا پاسخگو نیستن .ممنون میشم پیگیری بفرمایید.

دیگر خبرها

  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • بهترین وام خرد سال ۱۴۰۳: راهنمای کامل دریافت وام برای مردم عادی
  • تشکیل هیئت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • پرداخت تسهیلات وام مسکن را پیگیری کنید
  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • قرارداد بانک مسکن و صندوق توسعه ملی روی کاغذ ماند
  • گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی
  • سهمیه یک‌هزار و ۷۰۰ واحدی میاندوآب در طرح نهضت ملی مسکن
  • دولت سیزدهم عزم راسخی برای تأمین مسکن اقشار کم‌برخوردار دارد
  • پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان