Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@23:20:40 GMT

۲۲۸ بنای غیرمجاز در سنندج تخریب شد

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۴۶۹۷۰

۲۲۸ بنای غیرمجاز در سنندج تخریب شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، عبدالله صالحی مدیر اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری سنندج اعلام کرد: در راستای پیشگیری از ساخت و ساز‌های غیرمجاز وبا حکم مراجع قضایی سال گذشته ۲۲۸ بنای غیرمجاز در کاربری‌های مغایر و غیرمجاز در سنندج تخریب شد.

مدیر اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری سنندج اظهار داشت: احداث بنای مسکونی و تجاری در کاربری‌های غیرمجاز موجب به خطر افتادن جان و مال شهروندان، از بین رفتن زیبایی بصری و نقض قوانین و ضوابط شهرسازی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صالحی عنوان کرد: شهرداری در راستای رسالت کاری خود با تغییر کاربری‌های غیرمجاز در انواع بنا‌های مسکونی و تجاری، ساخت و ساز و تصرف اراضی و احداث طبقات خارج از نقشه در ساخت و ساز‌ها جلوگیری و برابر قانون با متخلفان برخورد نماید.

او اضافه کرد: در همین راستا سال گذشته از احداث ۷۲۳ بنای غیرمجاز جلوگیری به عمل آمده و ۷۵ مورد برداشت مصالح نیز انجام شده است.

صالحی همچنین به ۲۳۰ مورد پلمب، ۵۶ مورد فک پلمپانجام شده و به ۵۶ مورد شکایت فک پلمپ رسیدگی و ۱۹ مورد نیز توقیف ماشین آلات صورت گرفته است.

او خاطرنشان کرد: ۱۰۹ مورد از تخریب‌ها در حوزه جهاد کشاورزی و با همکاری شهرداری اجرا شده، تخریب ۴ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی ملی در اسلام آباد (تقتقان)، تخریب ۲۳ مورد فنداسیون و پی کنی غیرمجاز در شهرک امام رضا و نصب ۶ عدد نیوجرسی به منظور جلوگیری از تصرف زمین‌های اراضی ملی و مسکننیز از دیگر اقدامات انجام شده در سال گذشته بوده است.

مدیر اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری سنندج تصریح کرد: دو هکتار زمین‌های اراضی ملی و مسکن واقع در حاجی آباد و شهرک ۵ آذر که به صورت باغ خصوصی به تصرف درآمده بود؛ نیز رفع تصرف شد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری سنندج تخریب ساختمان ساخت و ساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۶۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش گرو های پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تا اتمام رفع آب‌گرفتگی‌ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: در پی هشدار نارنجی وضعیت هوا و احتمال سیل این گروه هاا تا پایان عملیات رفع آب‌گرفتگی معابر شهر در کنار دیگر واحدها در حال خدمت‌رسانی به شهر و شهروندان هستند. مصطفی مرادیان‌نژاد افزود: ۵۰ خودرو گشتی و ۱۰۰ نفر از عوامل اکیپ گشت برای هماهنگی و همکاری با عوامل ستاد سیل خدمات شهری شهرداری اصفهان گسیل شده و همکاری کامل برای رفع آب‌گرفتگی داشتند.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: قبل از آغاز بارندگی، اکیپ‌های پیشگیری و رفع تخلفات شهری به‌همراه عوامل ستاد سیل نسبت به سرکشی و بررسی نقاط حساس و رفع موانع احتمالی آب‌گرفتگی اقدام کردند. مرادیان‌نژاد افزود: اکیپ‌های گشت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تا اتمام عملیات رفع آب‌گرفتگی معابر در کنار سایر واحدها در حال خدمت‌رسانی به شهر و شهروندان هستند.

دیگر خبرها

  • آماده‌باش گرو های رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان برای رفع آب‌گرفتگی‌ها
  • آماده‌باش گرو های پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تا اتمام رفع آب‌گرفتگی‌ها
  • مطالبات اراضی شهری شهرداری پرداخت شود
  • تخریب دو ساخت غیرمجاز در اسدآباد
  • آزادسازی ۱۵ هزارمترمربع اراضی جنگلی در توسکستان/ ۳ اعیانی غیرمجاز تخریب شد
  • تداوم تخریب تغییرکاربری‌های غیرمجاز در شهرستان سامان
  • تخریب ۱۲ ویلای غیرمجاز در چهارباغ البرز
  • قلع و قمع ۴۱ بنای غیرمجاز در شهرستان قزوین
  • قلع و قمع ۴۸ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان سامان
  • تخریب قلعه «هری‌پاتر» در اوکراین (+عکس)