Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-30@21:58:34 GMT

مراسم تشییع سردار حجازی امروز برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۴۷۰۳۵

مراسم تشییع پیکر سردار جانباز «محمد حسین‌زاده حجازی» امروز برگزار می‌شود. خبرگزاری میزان - مراسم تشییع پیکر سردار «محمد حسین‌زاده حجازی» امروز برگزار می‌شود.   پیکر سردار جانباز سید «محمد حسین‌زاده حجازی» جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه امروز در اصفهان تشیع و در جوار یاران شهیدش به خاک سپرده خواهد شد.   شهید سرلشکر حجازی شامگاه یکشنبه ۲۹ فروردین بر اثر عارضه قلبی و عوارض شیمیایی برجا مانده از دوران دفاع مقدس به شهادت رسید و به خیل دوستان و هم‌رزمان شهیدش همچون شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  بیشتر بخوانید: با موافقت فرمانده معظم کل قوا؛ سردار فلاح زاده به سمت جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه منصوب شد   انتهای پیام/ برچسب ها: سردار حجازی سپاه قدس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: محمد حسین زاده حجازی سردار حجازی سپاه قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۷۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه کمیته تخصصی اعزام و اسکان ستاد مرکزی راهیان نور با موضوع هماهنگی های ستادی و برنامه ریزی اجرایی اولیه اعزام و اسکان کاروان های راهیان نور غرب و شمالغرب سال ۱۴۰۳ و ارایه گزارش عملکرد قرارگاه های حاضر از فعالیت های ایام اوج راهیان نور با حضور سردار مجید سوری ریاست جانشین و دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج و سرهنگ پاسدار روح الله محمد حسین زاده دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور برگزار شد.

در ابتدای این نشست سردار سوری گفت: راهیان نور غرب و شمالغرب از ۱ مرداد آغاز و تا پایان شهریور نیز ادامه دارد. تعداد زائرین نسبت به سال گذشته از رشد دو برابری برخوردار است،به همین دلیل باید آمادگی کامل و پشتیبانی همه جانبه داشته باشیم.

سرهنگ محمد حسین زاده در ادامه این نشست گفت: حل مشکلات زیر ساختی یادمان های جنوب کشور یکی از اولویت های اصلی است که باید با پای کار آمدن دستگاه های اجرایی انجام شود.

کد خبر 6093303 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس
  • آغاز اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد
  • اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد آغاز می‌شود
  • تشییع و خاکسپاری پدر شهید والامقام عباس چاه کبوتری در گرگان
  • دلنوشته فرمانده اسبق سپاه امیرالمومنین (ع) همزمان با تفحص پیکر شهید «محمدشفیع فیضی‌زاده»
  • تفحص پیکر پاک شهید «محمدشفیع فیضی‌زاده» پس از ۴۱ سال
  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • پیکر بسکتبالیست نوجوان قزوینی تشییع شد
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد