Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از کارشناسان و مربیان با سابقه فوتبال عراق می‌گوید که نمایندگان این کشور کیفیت لازم برای حضور موفق در لیگ قهرمانان آسیا را ندارند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، صادق سعدون کارشناس فوتبال عراق در خصوص عملکرد باشگاه‌های این کشور در لیگ قهرمانان آسیا گفت: سطح و کیفیت فنی باشگاه‌های عراقی در لیگ قهرمانان آسیا خوب نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به طور مثال با این وجود که نیروی هوایی در گروه دوم با قرعه آسانی مواجه شده، نتوانست در دو بازی اول به پیروزی برسد. در مورد الشرطه هم باید گفت این تیم بی رنگ و بو است و متاسفانه این نقش اداری و فنی مطلوبی در آماده‌سازی این تیم‌ها دیده نمی‌شود که بتوانند در چنین مسابقاتی از اعتبار فوتبال عراق دفاع کنند.

این مربی با سابقه اظهار داشت: عملکرد ضعیف تیم‌های عراقی دلایل زیادی دارد که یکی از آنها فاصله قابل توجه باشگاه‌های ما با رقبای آنها در آسیاست. همچنین کمبود تجربه، ضعف لیگ عراق، ورزشگاه‌های بی کیفیت و نبوده حرفه‌ای گری از جمله دلایل دیگر است. ما باید برای کسب تجربه و آموختن در این بازی‌ها شرکت کنیم، خصوصاً با توجه به اینکه تیم‌های عراقی سال‌ها در این مسابقات حضور نداشتند.

به گزارش تسنیم؛ تیم نیروی هوایی در گروه B لیگ قهرمانان آسیا با تراکتور ایران و تیم الشرطه در گروه C با استقلال ایران همگروه هستند.

واکنش AFC به پیروزی استقلال مقابل الشرطه عراقانتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تراکتور تبریز استقلال لیگ قهرمانان آسیا تراکتور تبریز استقلال لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا فوتبال عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۷۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدگاه کارشناس داوری در مورد صحنه‌های مشکوک بازی تراکتور و استقلال

جواد فهیمی راد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا،  در خصوص برخورد ابوالفضل جلالی مدافع استقلال با بازیکن تراکتور در نیمه اول دیدار تراکتور استقلال اظهار کرد: در برخوردی که در محوطه جریمه  و هنگام زدن ضربه کرنر رخ داد ابوالفضل جلالی بازیکن تراکتور را هل داد. بنابراین مرتکب خطا شده ولی داور خطای دیگر بازیکن تراکتور را روی یکی از بازیکنان استقلال گرفت. امیدوارم تصمیم داور ارادی نبوده باشد و برای کنترل بازی تصمیم نگرفته باشد.

کارشناس داوری در خصوص سرنگون شدن مهرداد محمدی در محوطه جریمه تراکتور گفت: هر دو بازیکن تنه به تنه شدند و این یک برخورد عادی در فوتبال است، بنابر این تصمیم داور درست بود و پنالتی روی محمدی رخ نداد.

فهیمی راد در مورد خطای مشکوک به هند پنالتی در محوطه جریمه استقلال عنوان کرد: با توجه به اینکه دست مدافع استقلال در امتداد بدن او بود خطای پنالتی صورت نگرفت و البته داور به صحنه نزدیک بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هاشمی‌نسب: قهرمان شویم یا نشویم به استقلال افتخار می‌کنیم
  • کارشناس داوری: پنالتی و اخراج علیه استقلال اعلام نشد
  • دیدگاه کارشناس داوری در مورد صحنه‌های مشکوک بازی تراکتور و استقلال
  • پنالتی استقلال مقابل تراکتور سوخت؟ | کارشناس داوری نظر می دهد
  • انتقاد از تغییر نام استقلال
  • انتقاد شدید پیشکسوت استقلال از تغییر نام این باشگاه
  • نام استقلال در لیگ قهرمانان آسیا عوض می‌شود!
  •  تغییر نام استقلال مشکل‌ساز می‌شود؟
  • آیا تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس مشکل ساز می شود؟
  • آیا تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس مشکل‌ساز می‌شود؟