Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- پنجمین مرحله طرح شهید سلیمانی در کاشان با مشارکت بسیجیان، کارشناسان بهداشت و بازرسی اصناف آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، با وخامت شرایط  کرونایی در شهرستان کاشان، با حضور بسیج گام بلندی در مرحله پنجم اجرای طرح "شهید سلیمانی" برداشته شد و جلسه توجیهی ویژه ناظران بهداشتی در ناحیه سپاه با حضور جانشین ناحیه مقاومت بسیج کاشان، معاونت دفاع زیستی، بهداشت محیط شهرستان کاشان و مدیر بازرسی اتاق اصناف شهرستان کاشان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جلسه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی و با حضور بسیجیان حوزه‌های مقاومت یک، دو، سه، پنج و 9 برگزار شد و بسیجیان در مورد سرکشی و نظارت توجیح شدند که شامل فروشگاه‌ها، مغازه‌ها و ادارات است که در زمینه رعایت پروتکل‌های بهداشتی تذکر لسانی دهند.

مقرر شده است حوزه قمصر، نیاسر و برزک به دلیل شیوع ویروس کرونا و حلول ماه مبارک رمضان به صورت جداگانه فراخوانی و توجیه شوند و بر همین اساس بسیجیان در آن مناطق را به مرکز بهداشت معرفی شده و امور نظارت به صورت متمرکز در آن مناطق انجام می‌شود.

بسیجیان در این طرح به منظور شناسایی و همکاری هرچه بیشتر صنوف از کاورهای مخصوصی استفاده می‌کنند که بر روی این کاور از دو آرم ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان و آرم دانشگاه علوم پزشکی کاشان هک شده است و از واحدهای صنفی در شهرستان کاشان بازدید به عمل می‌آورند.

تمام اقشار بسیج در اجرای طرح شهید سلیمانی در استان کرمان همکاری دارنداقدامات نظارتی، مراقبتی و حمایتی طرح شهید سلیمانی مقابله با کرونا در کرمان تشدید شدتشدید اجرای طرح شهید سلیمانی نسخه رهایی از موج چهارم کرونا است

سپاه به عنوان بازوی کمکی مرکز بهداشت و درمان محسوب می‌شود و از سوی دیگر اصناف و بازرسی اصناف نیز با همکاری و کمک با این دو نهاد به عنوان ضلع سوم مثلث در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اجرای مفاد صادره از سوی ستاد ملی کرونا جامه عمل بپوشانیم.

فرم‌هایی از سوی مرکز بهداشت در اختیار بسیجیان قرار داده شده است و میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی با استفاده از پر کردن فرم‌های مربوطه توسط بسیجیان سنجیده می‌شود و به منظور پایش و تحلیل بهداشتی به مرکز بهداشت شهرستان کاشان تحویل داده می‌شود.

مسعود دهقانی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن اشاره به اجرای مرحله پنجم طرح شهید سلیمانی در شهرستان کاشان اظهار داشت: در این طرح مقرر شده است تشدید نظارت‌ها با استفاده از بسیج و هلال احمر صورت بگیرد و این در شرایط بدتر شدن شرایط و وخامت اوضاع صورت گرفته است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشان ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته در این طرح افزود: بسیجیان در این طرح با بازدید و سرکشی از صنوف تذکرات لازم را ابلاغ و در صورت عدم تمکین و همکاری صنف نسبت به پلمب و برخورد قانونی از طرف حوزه سلامت اقدام صورت می‌پذیرد.

انتهای پیام/801/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: طرح شهید سلیمانی شهرستان کاشان مرکز بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۸۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح بازآفرینی شهری محله جامی اصفهان

 مدیر طرح بازافرینی شهری شهرداری اصفهان در جلسه مربوط به طرح نوسازی و بازآفرینی محله جامی اصفهان با بیان لزوم استفاده از مشارکت مردم در اجرای طرح بازآفرینی شهری گفت: اگر بخواهیم طرح بازآفرینی را در شهر اجرا کنیم باید با دعوت و مشارکت مردم انجام پذیرد.

حسن سلمانی افزود: بازآفرینی محله جامی با اجرای همزمان ۵ طرح خدماتی و نوسازی شهرداری اصفهان با جدیت در حال انجام است.

او گفت: برای جلب رضایتمندی و امیدآفرینی هر چه بیشتر شهروندان ساکن در این محدوده و جلب مشارکت و ظرفیت‌های سرمایه گذاری در محله جامی در جهت تحقق برنامه‌های بازافرینی محله  باید دفتر مشارکت محلی از طریق مدیریت شهری با محوریت شهروندان راه اندازی شود.

سلمانی با تشریح اقدامات پیشرو و ظرفیت‌های ایجاد شده از طریق ضوابط و تشریح ان‌ها برای شهروندان نسبت به مشارکت شهروندان در تحقق بازافرینی تاکید کرد و گفت: شهرداری  مزایا و تسهیلات خوبی  برای متقاضیان بازافرینی و نوسازی درنظر گرفته اما  نیاز است تمام ارگان‌های اجرایی در این امر مشارکت کرده و مردم به عنوان صاحبان شهر ، اصل جدایی ناپذیر این مشارکت هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • آغاز به کار شورا‌های همیار طبیعت خراسان رضوی
  • عادی شدن روند پرواز‌های فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز
  • آغاز طرح بازآفرینی شهری محله جامی اصفهان
  • سند چشم‌انداز شهرستان کاشان باید ‌تدوین شود
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی
  • آغاز به کار طرح مدرسه هنر در کاشان
  • مرحله دوم انتخابات در حوزه‌های انتخابیه سمیرم و لنجان برگزار می‌شود
  • افتتاح مجتمع آبرسانی شهید سلیمانی
  • تعطیلی بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری کاشان
  • مرحله دوم انتخابات مجلس در سمیرم و لنجان ۲۱اردیبهشت برگزار می‌شود