Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماسوری با تشریح برنامه‌های کانون فرهنگی هنری و پایگاه مقاومت بسیج مسجد نبی‌اکرم (ص) در ماه مبارک رمضان گفت: توزیع بسته‌های معیشتی کمک مومنانه میان نیازمندان در قالب طرح اکرام طی چند مرحله صورت می‌گیرد.

«محمدرضا ماسوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، به تشریح برنامه‌های کانون فرهنگی هنری و پایگاه مقاومت بسیج مسجد نبی اکرم (ص) در ماه مبارک رمضان پرداخت و اظهار کرد: توزیع بسته‌های معیشتی کمک مومنانه میان نیازمندان در قالب طرح اکرام طی چند مرحله صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد نبی‌اکرم (ص) اندیمشک افزود: ویژه برنامه شب‌های وصال، نماز جماعت مغرب و عشا و مراسم احیای شب‌های قدر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همچنین فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک در مسجد برگزار می‌شود.

 

وی همچنین اضافه کرد: همزمان با ماه مبارک رمضان، ۲ ختم مجازی قرآن کریم، محفل انس با قرآن، مراسم مجازی ولادت امام حسن مجتبی (ع) و تولید محتوای مجازی با موضوع روزه‌داری و ماه رمضان در بستر فضای مجازی صورت خواهد گرفت.

 

پایان پیام/661

منبع: شبستان

کلیدواژه: کمک های مومنانه توزیع بسته های معیشتی ماه مبارک رمضان اندیمشک مسجد نبی اکرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۸۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، با حضور جمعی از مسئولان، اصحاب رسانه و فرهنگ از عوامل تولید برنامه‌های ماه مبارک رمضان صدا و سیمای خوزستان تقدیر شد.

مدیر کل صدا و سیمای خوزستان نیز در این مراسم گفت: در ایام ماه مبارک رمضان برنامه‌های مختلفی از جمله پخش زنده محافل قرآنی، ترتیل خوانی قرآن کریم و ضبط و پخش ۲۰۰ جلسه محفل قرآنی خانگی انجام شده است.

داریوش دبیقی با اشاره به تولید مجموعه تصویری آوای نور در شبکه خوزستان افزود: این مجموعه یکی از برنامه‌های خلاقانه و اثرگذار درماه مبارک رمضان بود که مورد تقدیر دفتر مقام معظم رهبری قرار گرفت.

وی ضمن تقدیر از همکاری نماینده ولی فقیه استان در جهت تولید برنامه‌های ماه رمضان ادامه داد: یکی از نمونه‌های مؤثر در تولید برنامه سازی ماه رمضان هماهنگی اثر گذار اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان برای تولید برنامه‌ها بوده است.

کد خبر 6092192

دیگر خبرها

  • دستگاه‌های فرهنگی برنامه‌های شاخص خود را برای سال جاری تعیین کنند
  • استقبال کانون استان قزوین از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • منشور رسانه‌ای طی آینده‌ای نزدیک در اردبیل رونمایی می‌شود
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • برنامه «یه اردوی خاص» برگزار می‌شود
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • میزبانی ویژه‌برنامه «یه اردوی خاص» از معلمان
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • ۴۵ هزار فلسطینی نماز جمعه را در مسجد الاقصی اقامه کردند