Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سی و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر والیبال اسفندماه سال گذشته با قهرمانی تیم فولاد سیرجان به پایان رسید. با شروع سال جدید و در اتفاقی مثبت برخی از تیم‌های مطرح از جمله سایپا، سپاهان، سیرجان، پیکان، شهرداری ورامین، هراز آمل و شهداب یزد به جذب و حفظ بازیکنان مد نظر خود پرداختند تا با برنامه ریزی مناسب برای فصل جدید پر قدرت‌تر ظاهر شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با شروع نقل و انتقالات تیم‌ها، سعید مصطفی وند، کاپیتان تیم والیبال شهرداری ارومیه با تیم شهرداری ورامین قرارداد بست اما چند روز بعد او با تیم فصل گذشته خود تمدید کرد!

سعید مصطفی وند پس از امضای قرارداد با تیم شهرداری ورامین

مصطفی وند در آغاز فصل گذشته نیز ابتدا با تیم سیرجان به توافق رسید و قرار داد امضا کرد اما سپس به تیم شهرداری ارومیه ملحق شد!

مسعود غلامی نیز فصل گذشته در حالی با تیم ورامین قرارداد بسته بود در ادامه به تیم ارومیه ملحق شد. بحث قراردادهای داخلی موضوعی است که سال‌ها گریبان گیر برخی از تیم‌ها شده است و بازیکنان در حالی که با تیمی قرارداد داخلی امضا می‌کنند اما در ادامه با پیشنهاد رقم بالای از تیم جدا می‌شوند.

احسن الله شیرکوند، رئیس هیات والیبال شهرداری ورامین در گفتگو با خبرنگار مهر درباره بی اخلاقی‌های صورت گرفته و جدایی این چنینی بازیکنان گفت: حدود ۱۰ سال که قراردادها را ابتدا داخلی می‌بندیم. متاسفانه چون سلیقه‌ها به سمت ارومیه است این اتفاقات رخ می‌دهد. مدیران ارومیه با این حربه به جان والیبال افتاده‌اند. چقدر باید چوب پایتخت والیبال ایران و کانال‌های مجازی آنها را بخوریم؟ حق والیبال هر سال به ارومیه داده می‌شود.

وی تاکید کرد: با یک بازیکن در حضور شورای شهر و شهردار قرارداد بسته شده است. مصطفی وند گفت ب"میرم هم دیگر به ارومیه نمی‌روم"! حالا چه شد؟ متاسفانه به بازیکنی که ارزش آن ۱۰۰ میلیون تومان است پیشنهاد یک میلیارد تومانی می‌دهند. کمر باشگاه‌ها شکسته است. قبول دارم تورم است اما قیمت‌ها بر چه اساسی است؟

شیرکوند افزود: امروز کمیته رویدادها و مسابقات باید پاسخگو باشد. باید به این موضوع ورود کند. نباید از توهین کانال‌های ارومیه ترسید و حق را ناحق کرد. با قدرت در این مورد ایستاده‌ام. نمی‌گذارم اتفاق شریفی تکرار شود. چرا کمیته مسابقات و رویدادها تعلل می‌کند. قرارداد بستن یعنی چه؟ ما قرارداد بسته‌ایم و سپس باید در سامانه فدراسیون ثبت شود و ۱۰ درصد سهم بازیکنان کسر شود. چرا الان باید قراردادی که بسته‌ایم این‌طور نادیده گرفته شود؟

وی اظهار داشت: در مورد مصطفی وند یا او متخلف است یا ارومیه. یک بار برای همیشه این موضوع را حل کنیم و با متخلف برخورد شود. سر قرارداد مسعود غلامی کوتاه آمدیم اما این بار این‌طور نیست. مردم ارومیه را دوست دارم و به آنها احترام می‌گذارم اما متاسفانه ارومیه از مدیران خود ضرر کرده است. مدیران ارومیه بلای جان والیبال شده‌اند. با پول هر کاری می‌کنند. فصل گذشته بر خلاف قانون شریفی را وارد تیم کردند. هر کاری که دوست دارند انجام می‌دهند. منتظر ورود کمیته رویدادها و مسابقات هستم در غیر این صورت محکم ایستاده‌ام.

کد خبر 5193524 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم والیبال شهرداری ارومیه تیم والیبال شهرداری ورامین لیگ قهرمانان فوتبال آسیا فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس کشتی آزاد مهدی طارمی تیم فوتبال الشرطه عراق تیم فوتبال گوا هند تیم فوتبال فولاد خوزستان قهرمانی آسیا تیم ملی فوتسال ایران فوتسال الاهلی عربستان تیم فوتبال پورتو شهرداری ورامین فصل گذشته مصطفی وند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۸۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمتر توسعه یافته است

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج گفت: یکی از رویکردهای مهم شورای ششم توجه به مناطق کمتر توسعه یافته است که برنامه‌ریزی‌ها در سال جاری نیز بر همین مبنا انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، حسین سعیدی سیرائی صبح امروز _پنج‌شنبه ششم اردیبهشت_ با همراهی مدیران شهرداری کرج و معتمدان، مشکلات مربوط به منطقه ۳ شهرداری را مورد بررسی قرار داد.

وی در حاشیه پایش مشکلات منطقه سه با اشاره به اینکه برای رسیدن به شهری توسعه یافته در کنار برنامه ریزی و تخصص مدیران به نظرات شهروندان نیاز است، اظهار کرد: نظرات شهروندان در اداره شهر گره‌گشا است، چراکه به صورت عینی با مشکلاتی روبه‌رو و آن را در زندگی روزمره لمس می‌کنند.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: در جلسه بررسی مشکلات شهروندان نقطه نظرات خوبی مطرح شد که تلاش می‌کنیم این نقطه نظرها در اداره بهتر این منطقه، عملیاتی شود.

سعیدی سیرائی اضافه کرد: نیازهایی که در جلسه پایش مشکلات مطرح شد مشکلاتی است که قابلیت رفع شدن دارد و به طور قطع با تدبیر مدیران این مهم محقق خواهد شد.

وی گفت: یکی از رویکردهای مهم شورای ششم توجه به مناطق کمتر توسعه یافته است که برنامه‌ریزی‌ها در سال جاری نیز بر همین مبنا انجام شده است.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج افزود: این رویکرد به طور قطع در خصوص سایر مناطق شهرداری کرج نیز وجود خواهد داشت، تلاش می‌کنیم نیاز شهروندان به صورت اولویت مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 747737

دیگر خبرها

  • دومین رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در ارومیه
  • امیدواری جانشین کلوپ: 48 ساعت دیگر در لیورپول!
  • ارتباط نامعقول طرح سوال از شهردار کرج با جابجایی برخی مدیران
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمترتوسعه‌یافته است
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمتر توسعه یافته است
  • یک انتصاب جدید‌ و مهم در فدراسیون والیبال ایران
  • ساخت گرمخانه شهرداری ارومیه در حال اجرا است 
  • حقوق شهروندان برای کسب درآمد شهرداری پایمال نشود
  • کارگران اخراجی کاغذپارس به کار برگشتند/ برچیدن بساط قرارداد‌های یک ماهه کارگری
  • ایجاد توازن در ارائه خدمات عادلانه ،در دستور کار شورای شهر ارومیه