Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-08@18:31:27 GMT

دومین نشست مبلغین و مداحان اهواز برگزار شد

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۴۹۰۱۸

دومین نشست مبلغین و مداحان اهواز برگزار شد

دومین نشست مبلغین و مداحان اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اهواز با موضوع ادعیه و مناجات برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت‌الاسلام محمدامین منابی» امروز (سه‌شنبه 31 فروردین) در دومین نشست مبلغین و مداحان اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اهواز اظهار کرد: با توجه به اینکه ماه مبارک رمضان، ماه مناجات و مظهر بندگی خداست، دومین نشست مبلغین و مداحان با موضوع ادعیه و مناجات برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اهواز با بیان اینکه قبل از فرا رسیدن ماه محرم، سومین نشست با موضوع کارگروه روضه برگزار می‌شود افزود: این دوره ویژه عموم مبلغین و مداحین اهل بیت (ع) است و علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به اداره تبلیغات اسلامی اهواز، جهت شرکت در این نشست‌ها، ثبت نام کنند.

 

«حجت‌الاسلام سعید شحیطاط» نیز عنوان کرد: در روایات آمده اگر کسی در جایگاهی قرار گرفت که مورد توجه مردم باشد، قبل از آنکه به تربیت دیگران بپردازد باید نفس خویش را تربیت کند.

 

این مداح اهل‌بیت و استاد این دوره آموزشی با اشاره به اینکه همچنین در روایات آمده که انسان ابتدا باید سیره خویش را مورد توجه قرار دهد و سپس به تربیت لسان خود بپردازد تصریح کرد: اگر عالم به علم خود عمل نکند، موعظه او به قلوب می رسد اما تاثیری نخواهد داشت، چراکه موعظه رحمت است اما حرف عالم بی عمل تاثیر چندانی نخواهد داشت.

 

حجت‌الاسلام سحیطاط در ادامه به بیان مباحث تئوری مورد نیاز، هنگام قرائت ادعیه و مناجات پرداخت و در پایان مراسم، تنی چند از مداحان حاضر در جلسه، به قرائت دعا و مناجات پرداختند.

 

لازم به ذکر است، این نشست به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان، از سوی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اهواز با همکاری موسسه فرهنگی طلیعه داران ظهور و هیئت انصار المهدی (عج) اهواز برگزار شد.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: ادعیه و مناجات اداره تبلیغات اسلامی برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۹۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی به قم می‌رود

جلسه بررسی و جمع بندی طرح های پیشنهادی دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم پیش از ظهر امروز (دوشنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

در این جلسه که معاون اجرایی رییس جمهور، استاندار قم، وزرای راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش، معاون عملیات فراجا و معاونین سایر دستگاه های مرتبط نیز حضور داشتند، توافقات و تعهدات دستگاه ها برای اجرای طرح های اولویت دار استان قم مورد بحث و تصمیم گیری قرار گرفت.
تخصیص اعتبار برای احداث، تکمیل و بهسازی راه ها و محورهای مواصلاتی و رفع نقاط حادثه خیز استان قم، تکمیل و اجرای طرح های ملی و استانی آموزشی قم، بیابان زدایی و توسعه روش های نوین آبیاری، تکمیل کتابخانه مرکزی و طرح های فرهنگی و هنری استان، تکمیل تجهیز مجتمع های توانبخشی و پزشکی ایثارگران و خانواده های شهدا و تکمیل طرح های نیمه تمام ورزشی از جمله مصوبات این جلسه بود.
گفتنی است دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم قرار است روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری برگزار شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نشست علمی «چالش‌های خانواده‌ اسلامی در عصر معاصر» در اردبیل
  • دومین همایش ملی تجویز و مصرف منطقی دارو برگزار می‌شود
  • نشست «نزدیک قله؛ نگاهی به پیشرفت‌های انقلاب اسلامی» برگزار می‌شود
  • دومین رویداد جوانی جمعیت ۲۹ اردیبهشت برگزار می شود
  • حضور مداحان قزوینی در همایش ملی «الی الحبیب»
  • نشست هیات عالی شورای وحدت برگزار شد
  • نشست خبری جشنواره سرود فجر
  • معارفه رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد
  • رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد معارفه شد
  • رئیسی به قم می‌رود