Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-28@06:57:32 GMT

۳۱ اردیبهشت؛ پایان دوران آموزشی مقطع ابتدایی

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۴۹۱۲۵

۳۱ اردیبهشت؛ پایان دوران آموزشی مقطع ابتدایی

معاون آموزش ابتدایی گفت: معلمان فرصت دارند تا ۱۰ خرداد نتایج ارزشیابی نهایی دانش آموزان را ثبت کنند.

به گزارش مشرق، رضوان حکیم زاده معاون آموزش ابتدایی صبح امروز در برنامه چاپ اول شبکه خبر درباره دستورالعمل ارزشیابی دوره ابتدایی گفت: نظام ارزشیابی که بر اساس اقتضائات هر دوره تحصیلی تدوین شده، این هفته برای مدارس ارسال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد که ۳۱ اردیبهشت پایان زمان آموزش در دوره ابتدایی است و معلمان فرصت دارند تا ۱۰ خرداد نتایج ارزشیابی نهایی دانش آموزان را ثبت کنند.

بیشتر بخوانید: نحوه ارزشیابی دانش آموزان ابتدایی اعلام شد

حکیم زاده همچنین با تاکید بر تضمین کیفیت آموزش در پایه اول و دوم نیز بیان کرد: با نظارت مدیر مدرسه ارزیابی عملکردی از درس ادبیات فارسی انجام می شود که در مناطق قرمز، زرد و نارنجی این مهم به صورت مجازی انجام می شود.

وی اظهار کرد: برای پایه ششم ابتدایی ارزیابی عملکرد دروس ادبیات فارسی، ریاضی و علوم مورد تاکید ما هست.

معاون آموزش ابتدایی در ادامه گفت: تفاهم نامه‌ای با بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان منعقد شده که در دوره تابستان یک دوره آموزشی برای آن دسته از دانش آموزان که به دلیل عدم همراهی والدینی که به عنوان مثال سطح سواد موثری نداشتند و نتوانستند از آموزش های امسال بهره کامل ببرند برگزار شود.

به گفته وی ابلاغ ستاد ثبت نام مدارس صادر شده است و امسال مسئولیت ستاد ثبت نام مدارس با معاونت ابتدایی است. تا هفته دوم اردیبهشت دستورالعمل ثبت نام را ابلاغ و نهایی می کنیم.

معاون آموزش ابتدایی در پاسخ به اینکه اگر وضعیت کرونا به همین شکل تداوم یابد آموزش ها در فضای مجازی ادامه می یابد؟ گفت: فضای مجازی انتخاب ما نبود، اجبار بود و ما تصمیم نگرفتیم به سراغ فضای مجازی برویم. این بحران ایجاد شد و واکنش ما در قبال آن خوب بود. متناسب با اقتضائات درباره نحوه آموزش در اول مهر ۱۴۰۰ تصمیم می گیریم. امید است تا مهرماه، مشکلات رفع شده باشد. اما اگر همچنان درگیر بحران بیماری باشیم پیش بینی کردیم کار را در بستر فضای مجازی ادامه دهیم و از بسترهای مکمل استفاد کنیم اما اگر کرونا نباشد تاکید ما بر آموزش حضوری است و مایلیم برای تنوع یادگیری و غنی سازی آن، از فضای مجازی به عنوان مکمل استفاده کنیم.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا رضوان حکیم زاده فناوری فناوری اطلاعات معاون آموزش ابتدایی فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۹۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش خبرنگاران شهرستان‌های غرب گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ قاسم مصفا معاون امور فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: ۵۰ نفر از خبرنگاران شهرستان‌های صومعه‌سرا، بندرانزلی، فومن و شفت در دوره‌ای یک روزه در صومعه سرا، آموزش‌های لازم در خصوص خبرنویسی و سواد رسانه را فراگرفتند.

قاسم مصفا با بیان اینکه این دوره با هدف ارتقای سطح دانش فنی و معلومات خبرنگاران و آشناسی آن‌ها با نحوه صحیح خبرنویسی برگزار شد، افزود: در پایان دوره به خبرنگاران گواهینامه آموزشی خبرنویسی اعطا می‌شود.

وی گفت: دراین دوره آموزشی ، خبرنگاران، ساختار خبری ، خبرنویسی ، تنظیم خبر ، سوژه یابی خبر ، اهمیت وقایع خبری و اطلاع رسانی به موقع خبر را از کارشناسان خبری امر فرا گرفتند.

دیگر خبرها

  • بودجه مناسب برای بروزرسانی تجهیزات فنی‌و‌حرفه‌ای مهاباد در نظر گرفته می‌شود
  • بازدید سرزده فرماندار مهاباد از کارگاههای فنی و حرفه‌ای
  • آزمون‌های نهایی مبتنی بر ارزشیابی از یادگیری است
  • آموزش خبرنگاران شهرستان‌های غرب گیلان
  • سندروم استکهلم در مدارس ابتدایی/ کودک آزاری مدرن: تلقین حس ناکافی بودن!
  • سندروم استکهلم در مدارس ابتدایی/ فرزندتان را به ربات آزمون دهنده تبدیل نکنید!
  • لزوم ایجاد فضا‌های آموزشی و تربیتی در آموزش و پرورش
  • دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود
  • حمایت اینفلوئنسرهای فضای مجازی از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین به سبک خاص+ فیلم
  • دوره توانمندسازی کنشگران فضای مجازی در قزوین برگزار شد