Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-27@22:21:07 GMT

«خرس شرور» در کرمان بازداشت شد

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۴۹۱۲۷

«خرس شرور» در کرمان بازداشت شد

کرمان-فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: با تلاش مأموران پایگاه امنیت عمومی این فرماندهی یک نفر از اراذل و اوباش سابقه دار ملقب به خرس در کرمان دستگیر شد.

به گزارش قدس آنلاین،سرهنگ"مهدی پورامینایی" امروز ۳۱ فروردین ماه اظهار کرد: با اشراف اطلاعاتی ماموران پایگاه امنیت عمومی شهرستان کرمان یک نفر از اراذل و اوباش سابقه دار با جرایم متعدد از جمله ایجاد رعب و وحشت، عربده کشی، نزاع و درگیری، تهدید به قتل، آدم ربایی، ایجاد مزاحمت برای نوامیس، قدرت نمایی با سلاح در فضای مجازی، ایراد خسارت به اموال و اخلال در نظم عمومی و آتش زدن یک منزل مسکونی شناسائی و دستگیری وی در دستور کار پلیس کرمان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این متهم به لحاظ بزرگی جثه، لقب خرس را برای ایجاد رعب و وحشت برای خود برگزیده بود، تصریح کرد: در همین راستا ماموران طی عملیاتی موفق شدند این متهم را حین ارتکاب جرم و در حال ایجاد مزاحمت برای یک خانم جوان و تهدید وی، در یکی از محلات جنوبی شهر کرمان دستگیر کنند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: خرس شرور کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۹۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌ها در کرمان تداوم دارد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از روابط عمومی اداره کل هواشناسی استان کرمان، در اطلاعیه روز پنجشنبه این اداره کل آمده است، بیشینه بارش‌ها امروز در نیمه شمالی مناطق مرکزی، جنوب غربی و برخی مناطق جنوب شرقی خواهد بود.

طبق این اطلاعیه، با توجه به شدت و نوع بارش‌‎ها آبگرفتگی معابر عمومی، جاری شدن رواناب، سیلابی شدن مسیل ها و طغیان رودخانه‌ها در مناطق مذکور محتمل است.

براساس اعلام مرکز پیش‌بینی هواشناسی، فردا از شدت ناپایداری ها کاسته خواهد شد و از ابتدای هفته آینده به استثنا ارتفاعات و برخی مناطق مرکزی که رگبار پراکنده باران خواهند داشت، برای اغلب مناطق جوی نسبتا پایدار و آرام گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • نتانیاهو از صدور حکم بازداشتش وحشت زده است
  • بازداشت عامل تیراندازی در گتوند
  • محکومیت بازداشت دانشجویان در حمایت از فلسطین
  • دانشگاه ایلینوی دانشجویان را به بازداشت و تعلیق تهدید کرد
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد | قدرت‌نمایی مرد شرور در محله
  • بازداشت شرور تیرانداز در فرحزاد
  • چرا خیزش دانشجویی آمریکا صهیونیست‌ها را به وحشت انداخت؟
  • سازمان ملل و مجامع بین‌المللی موجود، کارآمدی لازم برای دفاع از مظلوم را ندارند
  • تخریب جایگاه‌های غیرمجاز و غیر بهداشتی عرضه و کشتار دام در گلسار
  • بارش‌ها در کرمان تداوم دارد