Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@06:31:07 GMT

اجرای طرح هادی در همه روستاهای استان لرستان

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۴۹۲۰۹

اجرای طرح هادی در همه روستاهای استان لرستان

رضایی با اشاره به تهیه طرح هادی در تمام روستاهای بالای ۲۰ خانواراستان تصریح کرد:طرح هادی در ۷۵۰ روستای لرستان بازنگری شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « مسعود رضایی» امروز(31 فروردین) در دیدارمعاونین بنیادمسکن استان لرستان با نماینده ولی فقیه در استان لرستان، که به مناسبت سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در محل دفترامام جمعه خرم آبادبرگزارشد، اظهار داشت: هم اکنون طرح های درتمام روستاهای باجمعیت بالای 20 خانوار استان اجرایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در استان لرستان افزود: میانگین اجرای طرح هادی در لرستان در سال ۱۳۹۶ را  ۳۱/۵ درصد بوده است.

 

وی افزود:با تلاش و زحمات همه همکاران میانگین اجرای طرح هادی در لرستان به ۵۳ درصد افزایش یافته و بهره مندی روستاهای استان لرستان از اجرای طرح هادی از نُرم کشوری بالاتراست .

 

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان بابیان اینکه تاکنون بیش از ۸۱ هزارجلدسندبا همکاری اداره ثبت اسناد و املاک استان  صادر شده است تصریح کرد: میانگین صدور سند روستایی در لرستان بیش از۵۲ درصدبوده و بالاتراز نُرم کشوری است.

 

رضایی با اشاره به ۱۵۳هزارواحدمسکن روستایی در لرستان اظهارکرد:تاکنون ۱۱۶ هزار واحد مسکن روستایی در استان مقاوم سازی شده است .

 

وی بابیان اینکه لرستان از استانهای پیشتاز در مقاوم سازی مسکن روستایی است، تصریح کرد: با بهسازی و بازسازی  ۷ هزار سهمیه مسکن روستایی سالجاری ، میانگین مقاوم سازی مسکن روستایی در استان لرستان به ۸۶در صد افزایش خواهد یافت.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: صدور سند روستایی مرمت و بازسازی طرح هادی روستایی اجرای طرح هادی استان لرستان مسکن روستایی طرح هادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۹۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و ۵ دهک اول درآمدی در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دکتر محمدرضا رضایی گفت: پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و عشایر، بیمه شدگان شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت و ۵ دهک اول درآمدی در خوزستان به صورت سیستمی و متمرکز بدون پرداخت حق بیمه به صورت رایگان به مدت یکسال و تا پایان فروردین ۱۴۰۴ تمدید شد.

وی افزود: بیمه شدگان مذکور نیاز به مراجعه به دفاتر پیشخوان برای تمدید پوشش بیمه‌ای ندارند و در مراجعه به مراکز ارائه دهنده خدمت سلامت صرفا با ارایه کد ملی می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را ظبق ضوابط و دستورالعمل این سازمان دریافت کنند.

رضایی ادامه داد: افرادی که جزء دهک‌های ۶ تا ۱۰ می‌باشند می‌توانند جهت برخورداری از بیمه و یا تمدید اعتبار بیمه خود با پرداخت حق بیمه مصوب مطابق تخفیفات اعلام شده بین ۵۰ تا ۸۰ درصد در سامانه شهروندی سازمان بیمه سلامت ایران به نشانی https://csp.ihio.gov.ir اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • شاخص برخورداری گلستان از صدور اسناد مالکیت، هفت درصد بالاتر از میانگین کشوری
  • مراقبت کنید طرح هادی درزمین‌های مرغوب کشاورزی و روستایی اجرا نشود
  • لزوم استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های مسکن روستایی
  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است
  • استان‌ها‌ از مرحلۀ تأمین زمین ‌‌طرح ملی مسکن عبور کرد‌ند
  • ۲۰ درصد جمعیت لرستان ‌مسکن ندارند
  • اجرای ۴۲۵ میلیارد تومان طرح آبرسانی در روستاهای لرستان
  • نماینده مجلس: طرح هادی از تخلف ساخت وساز در روستاهای البرز می کاهد
  • تخصیص ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای عمران و توسعه روستاهای گلستان
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و ۵ دهک اول درآمدی در خوزستان