Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@03:20:58 GMT

پاداش مدال آوران المپیک از نظر ریالی متفاوت و بیشتر است!

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۴۹۲۳۵

پاداش مدال آوران المپیک از نظر ریالی متفاوت و بیشتر است!

به گزارش خبرنگار مهر، نصرالله سجادی امروز در نشست خبری که به صورت آنلاین برگزار شد در مورد آخرین وضعیت کاروان ورزش ایران برای حضور در بازی‌های المپیک توکیو توضیح داد.

وی در آغاز در رابطه با پاداش پای سکوی مدال آوران المپیک توکیو که از طرف کمیته ملی المپیک تعیین شده است، گفت: در چند دوره اخیر بازی‌های المپیک، کمیته ملی المپیک در همان محل برگزاری بازی‌ها به ورزشکارانی که صاحب مدال می‌شوند، پاداش اهدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این پاداش مصوبه هیات اجرایی را دارد. برای المپیک توکیو ۱۰ هزار دلار پاداش مصوب طلایی هاست، برای مدال آوران نقره و برنز هم به ترتیب ۵ هزار و ۳۵۰۰ دلار تعیین شده است.

سرپرست کاروان ورزش ایران تاکید کرد: لحاظ کردن شرایط اقتصادی کشور در تعیین پاداش‌ها تعیین کننده است. برای المپیک توکیو هم این موضوع مد نظر قرار گرفته است. بنابراین پاداش المپیک توکیو اگرچه به لحاظ ارزی مشابه پاداش المپیک ریو است اما از نظر ریالی کاملاً متفاوت و بیشتر است.

سجادی همچنین گفت که به زودی پاداش مصوب دولت (وزارت ورزش) هم برای تقدیر از مدال آوران مشخص و اعلام می‌شود.

ادامه دارد..

کد خبر 5193618 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: المپیک توکیو کمیته ملی المپیک لیگ قهرمانان فوتبال آسیا فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس کشتی آزاد مهدی طارمی تیم فوتبال الشرطه عراق تیم فوتبال گوا هند تیم فوتبال فولاد خوزستان قهرمانی آسیا تیم ملی فوتسال ایران فوتسال الاهلی عربستان تیم فوتبال پورتو المپیک توکیو مدال آوران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۹۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روبلف: صعود به فینال مسترز مادرید پاداش شکست‌هاست

تنیسور روسی شماره ۸ جهان درباره صعودش به فینال مسترز مادرید صحبت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آندره روبلف درباره صعود به فینال مسابقات خاکی مسترز مادرید (اسپانیا) گفت: صعودم به فینال پاداش شکست‌های اخیرم است. اکنون در فینال مسترز هستم و از این بابت بسیار خوشحالم.

آلکاراس: شکست برابر روبلف یک نتیجه دردناک است

این تنیسور روسی و شماره 8 جهان درباره رویارویی با فلیکس اوگر کانادایی در فینال مسترز مادرید اظهار داشت: می‌گویند چون حریفم در میان 30 نفر برتر جهان نیست، برنده بازی خواهم شد. من این‌گونه به آن نگاه نمی‌کنم. می‌دانم که فلیکس زمانی میان 10 نفر برتر جهان قرار داشت. سال گذشته او مدتی بازی نکرد، به همین دلیل موقعیت‌های خود را در رده‌بندی از دست داد. اکنون او بهتر و بهتر بازی می‌کند. بنابراین من هرگز به رتبه‌بندی نگاه نمی‌کنم.

آندره روبلف و فلیکس اوگر فردا در فینال مسترز مادرید 2024 به مصاف هم خواهند رفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مدال برنز مسابقات آزاد دارت کارگران کشور بر گردن بانوی یزدی
  • چالش یا آرامش: برای حسن یزدانی تصمیم بگیرید
  • روبلف: صعود به فینال مسترز مادرید پاداش شکست‌هاست
  • بویری: بی‌حاشیه بودن و قلب پاک مُهمدی او را رو به جلو می‌برد
  • پاداش برای تیم هاکی بانوان در صورت کسب سکو قهرمانی آسیا
  • اسبقیان: بانوان هاکی در صورت کسب مدال، پاداش می‌گیرند
  • قول پاداش ویژه برای ملی‌پوشان هاکی زن
  • تجلیل از دختران مدال‌آور ‌رشته‌های‌ ووشو و کاراته در مشهد
  • حذف گوشت از بیشتر غذاهای میزبان در المپیک پاریس!
  • آینده‌نگری در ورزش برای پرورش استعدادها ضروری است