Web Analytics Made Easy - Statcounter

در شرایطی حضور عزیزی خادم به عنوان عضو موظف یک شرکت پتروشیمی رسانه ای شد، سایت این شرکت در اقدامی عجیب مقابل نام رئیس فدراسیون فوتبال از کلمه غیر موظف استفاده کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، روز گذشته گزارشی از شهاب عزیزی خادم با گذشت ۵۰ روز از حضورش در فدراسیون فوتبال به عنوان رئیس هیات مدیره شرکت پتروشیمی امیرکبیر مشغول فعالیت است و او در سایت این شرکت به عنوان عضو موظف فعالیت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با گذشت یک روز از انتشار این گزارش سایت شرکت مربوطه در اقدامی عجیب با تغییر وضعیت سمت عزیزی خادم مقابل نام وی کلمه « غیر موظف» را جایگزین کرد تا به نوعی اعلام کند حضور وی در این شرکت تاثیری در حضورش در فدراسیون فوتبال ندارد اما واقعیت چیز دیگری است.

عزیزی خادم که در همان ابتدای ورودش به فدراسیون اعلام کرد تمام وقت در خدمت فوتبال کشور است و قصد دارد ویرانه‌ای را که تحویل گرفته از نو بسازد حالا به جای پاسخگویی در خصوص اینکه چرا هنوز از سمت خود در شرکت پتروشیمی امیرکبیر استعفا نکرده، خواستار تغییر وضعیت خود در سایت شرکت مربوطه شده است.

اینکه چرا عزیزی خادم از سمت خود در شرکت مربوطه استعفا نمی‌کند و به جای این کار وضعیت خود در سایت شرکت امیر کبیر را تغییر داده سوالی است که رئیس فدراسیون فوتبال، اعضای مجمع فدراسیون و هیات رئیسه که ناظر بر عملکرد وی هستند باید پاسخ آن را بدهند.

در زیر تصاویر تغییر وضعیت رئیس هیات مدیره شرکت پتروشیمی امیر کبیر و رئیس فدراسیون فوتبال راکه روز گذشته مقابل نام وی از کلمه  موظف استفاده شد و امروز این کلمه تبدیل به حضور غیر موظف تغییر پیدا کرد را ببینید:

 

   

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شهاب الدین عزیزی خادم فدراسیون فوتبال شرکت پتروشیمی امیرکبیر رئیس فدراسیون فوتبال شرکت پتروشیمی عزیزی خادم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۹۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب یک تاکسی

بهنام پاکزاد در واکنش به انتشار ویدئویی در فضای مجازی مبنی بر حمل بار نامتعارف از سوی یک دستگاه تاکسی، اظهار کرد: در چند روز گذشته ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده که در آن یک تاکسی اقدام به حمل بار کرده و یک نفر هم روی سقف خودرو ایستاده و از بار مراقبت می‌کند.

به گزارش ایسنا، وی با بیان این‌که بلافاصله بعد از رویت این فیلم که در تونل امیرکبیر ثبت شده بود، راننده متخلف شناسایی شد، تصریح کرد: راننده ضمن پذیرفتن اشتباه از این اقدام اظهار پیشیمانی کرده است. سرپرست روابط عمومی سازمان تاکسیرانی تهران با بیان اینکه راننده متخلف به هیات انضباطی معرفی شد، گفت: طبق قانون حمل بار توسط تاکسی‌ها ممنوع است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • (ویدئو) واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب یک تاکسی
  • پیش راه‌اندازی واحد اوره پتروشیمی هنگام در عسلویه
  • بهترین پنالتی زن تاریخ فوتبال کیست؟
  • انهدام شبکه اغفال دختران چَتِربِت | ویدئو
  • انتقاد ملی‌پوش بوکس از«تبعیض فدراسیون» و«رفتار عجیب فونتانا»
  • رسمی؛ پدرو روچا رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد
  • باشگاه‌های لالیگایی در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • مشعل‌های گازی واحدهای پتروشیمی جمع آوری می شوند