Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، سیدامیر سامع معاون خدمات شهری شهرداری قم در گفت‌وگویی به تشریح جزییات تزریق واکسن کرونا به گروه‌های مختلف خدمات رسان شهرداری پرداخت و گفت: در مرحله نخست تزریق واکسن کرونا و اختصاص سهمیه به شهرداری قم، ۱۲ تَن از غسال‌هایی که در بهشت معصومه (س) قم مشغول هستند این واکسن را دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون شهردار قم با اشاره به اینکه گروه دوم برای تزریق واکسن کرونا، پاکبانان هستند، افزود: در مرحله نخست ۶۰۰ سهمیه واکسن برای پاکبانان اختصاص یافت که با اطلاع‌رسانی صورت گرفته تاکنون به ۵۵۰ تَن واکسن تزریق‌شده و مابقی نیز در دست اقدام است.

سامع با قدردانی از تلاش‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته توسط شهردار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی، معاون بهداشتی و سایر فعالان عرصه سلامت در این شهر تصریح کرد: پس از اختصاص سهمیه بعدی، مابقی پاکبانان که شامل یک هزار و ۱۰۰ تَن از پاکبانان هستند نیز واکسن دریافت می‌کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری قم با تاکید بر اینکه در موضوع تزریق واکسن به پاکبانان، اولویت با کارگران زحمت کشی بود که بیماری زمینه‌ای داشته و یا مسن‌تر از بقیه بودند، تصریح کرد: با بررسی میدانی صورت گرفته خوشبختانه تزریق واکسن به پاکبانان عوارضی را به دنبال نداشته و تمام پاکبانان در سلامت هستند.

 سامع در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر واکسینه تمام گروه‌های خدمات شهری در معرض خطر این بیماری، یادآور شد: در همین زمینه نیز مکاتبه‌ای توسط شهردار قم با وزیر کشور انجام‌شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری قم یادآورشد: در شهرداری قم اولویت تزریق واکسن کرونا با رانندگان اتوبوس و تاکسی، آتش‌نشانان، نیرو‌های پسماند و تخلفات شهری است.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری قم واکسن کرونا پاکبانان شهرداری تزریق واکسن کرونا شهرداری قم خدمات شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۹۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون ۵ هزار حجاج گلستانی در حال انجام است

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم غریب آبادی عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به پایان یافتن معاینات پیش از اعزام تمامی حجاج گفت: واکسیناسیون حجاج از روزهای گذشته آغاز شده و تا ۳۱ اردیبهشت به مدت یک‌ماه ادامه دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: واکسیناسیون در راستای ایمن سازی زائران اعزامی نسبت به بیماری مننژیت انجام می‌شود، به دلیل اینکه بیماری مننژیت در مناطق پرتراکم احتمال شیوع بیشتری دارد تزریق آن در سفرهای زیارتی توصیه می‌شود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: تزریق این واکسن علاوه بر جلوگیری از بیمار شدن حجاج، از انتقال بیماری به اعضای خانواده و اطرافیان حتی پس از بازگشت نیز جلوگیری کرده و تا پنج سال در بدن فرد ایمنی ایجاد می‌کند.

غریب آبادی با اشاره به اینکه مهلت تزریق این واکسن تا ۱۵ روز قبل از اعزام بوده، اظهار کرد: این واکسن عموماً بدون عوارض بوده و به احتمال بسیار نادر ممکن است زائران درد، قرمزی، سوزش در محل تزریق و خستگی و تب خفیف را تا دو روز پس از تزریق تجربه کنند.

وی افزود: برنامه ریزی استان، واکسیناسیون ۵ هزار و ۱۱۵ زائر است، به منظور دسترسی آسان حجاج، واکسیناسیون در ۱۰ شهرستان استان و در محل کاروان‌های گرگان، علی آباد کتول، گنبدکاووس، بندرگز، آق قلا، بندرترکمن، گمیشان، سیمین شهر، کلاله و مراوه‌تپه صورت می‌پذیرد.

کد خبر 6088714

دیگر خبرها

  • معتادان متجاهر بهبود یافته پاکبان می‌شوند
  • شهرداری همدان ۵۰ میلیارد تومان به حوزه پژوهش اختصاص داد
  • فعالیت ۱۵۰۰ پاکبان در ۳۶ شهر استان گلستان
  • تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • راننده خواب‌آلود سبب مرگ پاکبان شد/ تکرار مرگ رفتگران گرگانی برای سومین سال
  • تزریق و تلقیح بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان
  • واکسیناسیون ۵ هزار حجاج گلستانی در حال انجام است
  • پیگیری ویژه جهت تصویب نخستین طرح هادی شهری پیربازار