Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@06:29:36 GMT

حقوق کارکنان وظیفه افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۴۹۳۳۲

حقوق کارکنان وظیفه افزایش یافت

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از مرکز ارتباطات و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح، اطلاعیه این ستاد با اشاره به تلاش مجدانه مسئولین امر و همکاری مجلس شورای اسلامی و سازمان برنامه و بودجه کشور، از افزایش قابل ملاحظه حقوق کارکنان وظیفه در سال جاری خبر داده است.

 این بیانیه در تشریح جزییات این افزایش حقوق به محورهای زیر اشاره کرده است: ۱) بر این اساس میانگین حقوق سربازان از ۴۴۰ هزار تومان در سال ۱۳۹۶ به یک میلیون و پانصد هزار تومان در سال جاری افزایش یافته و در حال حاضر حداقل حقوق پرداختی به کارکنان موصوف در مناطق عادی ۱/۰۵۰/۰۰۰ تومان و حداکثر آن چهار میلیون تومان در مناطق عملیاتی می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲) به کارکنان وظیفه متاهل و کارکنان وظیفه نخبه حقوق معادل صد درصد مبنای قانون خدمت وظیفه عمومی پرداخت می گردد که حداقل آن در مناطق عادی ۲ میلیون تومان و در سایر مناطق نیز علاوه بر حقوق، فوق العاده ها نیز به آن اضافه می گردد.

۳) به کلیه کارکنان وظیفه شاغل در مناطق عملیاتی و کمتر توسعه یافته به تناسب، فوق العاده عملیاتی و فوق العاده بدی آب و هوا پرداخت می گردد که در سال جاری مبلغ آن نیز افزایش داشته است.

۴) هزینه سفر کارکنان وظیفه بر مبنای بعد مسافت محل سکونت تا محل خدمت به صورت ماهانه و بر مبنای قانون محاسبه و پرداخت می‌گردد.

۵) هم اکنون حقوق پرداختی به کارکنان وظیفه با توجه به اعتبار پیش بینی شده معادل ۷۲٪ حقوق تعیین شده در قانون خدمت وظیفه عمومی بوده که انتظار می رود کسری اعتبار با حمایت مجلس شورای اسلامی و دولت در سال آینده جبران گردد.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی ستاد کل نیروهای مسلح خدمت سربازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی ستاد کل نیروهای مسلح خدمت سربازی مجلس شورای اسلامی ستاد کل نیروهای مسلح خدمت سربازی اخبار کنکور کارکنان وظیفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۹۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان

مدیر سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: سیزدهم و چهاردهم اردیبهشت‌، ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سطح استان، اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان، غلامرضا ملایی اظهار کرد: بسیج سازندگی همواره برای رفع مشکلات مردم در زمینه‌های سازندگی، محرومیت زدایی، مسکن، فرهنگی و در همه بحران‌ها و شرایط در کنار مردم است.

وی ضمن گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج و نیز هفته بزرگداشت بسیج سازندگی افزود: اهم برنامه‌های این هفته در دو سطح استانی و شهرستانی، برنامه‌ریزی شده است.

مدیر سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان، گفت: دیدار با امام جمعه، اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی و همچنین غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدای جهادگر، حضور جهادگران و بسیجیان در نماز جمعه و همچنین برپایی میز خدمت از ویژه برنامه‌های استانی در روزهای ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت امسال بود.

وی ادامه داد: ۱۵ اردیبهشت نیز به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) در سطح استان موکب عزاداری نیز برپا می‌شود.

ملایی از سایر اقدامات این هفته به اهدای فرش سجاده‌ای به مساجد مناطق محروم منطقه سیستان در ۱۵ اردیبهشت ماه اشاره و خاطرنشان کرد: توزیع پانزده هزار بسته معیشتی و تهیه و توزیع ۲۰ سری اقلام و اثاث به منزل محرومان در ۱۶ اردیبهشت در سطح استانی انجام می‌شود.

مدیر سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان، عیادت از بیماران خاص در ۱۶ اردیبهشت ماه را یکی از برنامه‌های ویژه شهرستان زاهدان اعلام کرد و افزود: اجرای طرح «هر گروه جهادی، یک خدمت بی‌منت» و اهدای خون توسط جهادگران در ۱۷ اردیبهشت گامی دیگر در راستای خدمت‌رسانی به هم نوعان در استان است.

وی ادامه داد: افتتاح ۹۰۹ کارگاه اشتغالزایی، اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه به نوعروسان، برگزاری دوره‌های آموزشی و همچنین افتتاح ۱۵ صندوق قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی و مردمیار در سطح استانی و نیز برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در سطح شهرستان زاهدان در ۱۸ اردیبهشت برنامه‌ریزی شده است.

ملایی از سایر فعالیت‌های سازمان بسیج سازندگی در ۱۹ اردیبهشت در سطح استانی به افتتاح ۲۵۰ پروژه محرومیت زدایی شامل ۱۰۰ باب احداث و مرمت مسکن محرومان، ۳۰ مورد گازکشی منازل، ۱۲۰ مورد احداث چشمه سرویس بهداشتی اشاره کرد و گفت: برگزاری کارگاه توانمندسازی جهادگران، تجلیل از جهادگران برتر در ۲۰ اردیبهشت از برنامه‌های مهم و پایانی این هفته است که در شهرستان زاهدان برگزار می‌شود.

کد خبر 750423

دیگر خبرها

  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان
  • ۳ دهه خدمت در مناطق محروم / بازنشستگی که خوشایند نیست
  • بارش‌های اخیر بخشی از کمبود بارش در بخش کشاورزی را جبران کرد
  • تدوین اساسنامه صندوق ذخیره مزایای پایان خدمت کارکنان دانشگاه آزاد/ تحول اداری به‌زودی آغاز می‌شود
  • بوی شورش از درون جشنواره کن ۲۰۲۴ می‌آید/کارکنان در طلب حقوق بیشتر
  • تصمیم مجلس برای فوق‌العاده پرستاری و حقوق کارکنان وزارت کشور
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها منجر به کاهش حقوق می شود؟+ جزئیات
  • یک مرزبان در بانه به شهادت رسید
  • لاپید خواستار اعزام فوری حریدی‌ها به خدمت اجباری شد
  • فوت راهدار لرستانی حین انجام‌وظیفه