Web Analytics Made Easy - Statcounter

طاهری فرماندار شهریار با اشاره به تکمیل بودن ظرفیت بیمارستان‌ها مراکز درمانی شهرستان شهریار و تخت‌های درگیر بخش کرونایی و مجاهدت کادر درمانی و بهداشتی شهرستان در شرایط بسیار سخت، گفت: در کنار توصیه و خواهش همگانی، در خصوص تعطیلی و عدم فعالیت واحد‌های صنفی گروه‌های شغلی ممنوع شده اقدام و نظارت قاطع در سطح شهرستان الزامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ جلسه ستاد هماهنگی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا شهرستان شهریار امروز به ریاست فرماندار شهریار و با حضور معاونین، بخشداران و سایر اعضا و مدیران شهرستانی برگزار شد.

نورالله طاهری فرماندار شهریار در این جلسه با اشاره به وضعیت سخت مقابله با بیماری کرونا در موج فعلی، اظهار داشت: در حال حاضر ظرفیت بیمارستان‌های شهریار و تخت‌های درگیر با بیماران کرونا تکمیل است و متاسفانه در روزهای اخیر با توجه به شیب فزاینده ابتلا با توجه محدودیت فضا و مرکزیت درمانی میان چند شهرستان با مشکلات متعدد مواجه هستیم.

وی با اشاره به مشکلات امکانات و تجهیزات در کنار کمبود تخت‌های درمانی، افزود: بیمارستان تامین اجتماعی شهریار تخت‌های سایر بخش‌ها را نیز به بخش کرونا اضافه کرده و بیمارستان امام سجاد(ع) نیز به همین شکل و با ظرفیت تکمیل شده در حال خدمت‌رسانی است.

فرماندار شهریار ضمن تقدیر و اشاره به تلاش، مجاهدت و رشادت وصف‌ناپذیر کادر درمانی و بهداشتی شهرستان در روزهای اخیر، بیان داشت: حال شهرستان شهریار اصلا خوب نیست و شهر تهران نیز با این قبیل مشکلات مواجه هست و در شهرستان نیز با تدبیر و همفکری شبکه بهداشت، بیمارستان‌ها و هلال احمر بایستی تدبیری برای کنترل این وضعیت دیده شود.

طاهری با اشاره به اینکه وضع فعلی فرای تمامی مشکلات در موج‌های قبلی است، گفت: خواسته‌های مردم و کسبه نیز به حق است اما بایستی در شرایط فعلی تمام آحاد جامعه با همکاری و رعایت دستورالعمل‌ها به فکر سلامت جامعه باشند و همه گروه‌ها و نهادها به میدان کمک بیایند.

وی با اشاره به لزوم توقف و ممنوعیت هر گونه تجمع و دورهمی ادامه داد: امروز دلسوزی همگی بایستی برای حفظ سلامت مردم باشد و در کنار توصیه و خواهش نیز در برخی موارد بایستی با قاطعیت برخورد لازم صورت گیرد.

فرماندار شهریار با اشاره به لزوم تبعیت از فرامین و منویات مقام معظم رهبری در موضوع مبارزه با کرونا و اسوه نمونه رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی خاطرنشان کرد: در خصوص تعطیلی مشاغل نباید به این نحو تلقی شود که تعطیلی برای خیابان ولیعصر(عج) و برخی مناطق است و متاسفانه در برخی نقاط شهرستان در شهرها این موضوع کاملا رعایت و نظارت نمی‌شود.

طاهری با اشاره به لزوم اقدام قاطع و ویژه در خصوص ممنوعیت فعالیت مشاغل ذکرشده در تمامی شهرستان گفت: نیروی محترم انتظامی بایستی بیش از پیش در راستای این موضوع حضور پیدا کند و مسؤولان مربوطه از تمامی ظرفیت‌ها همچون بسیج در راستای این طرح استفاده کنند.

وی ضمن انتقاد از اتاق اصناف در خصوص نظارت بر ممنوعیت فعالیت مشاغل و تاکید بر نظارت بیشتر مشاغل در تمامی شهرستان ادامه داد: اغذیه فروشی‌ها و مشاغل مربوطه غذایی نیز همچون ماه‌های رمضان گذشته بایستی در طول روز و تا زمان افطار بسته باشد و روزه‌خواری در ملا عام به هیچ وجه قابل قبول نیست.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا شهرستان شهریار فرماندار شهریار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۹۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

­پلمب بیمارستان محب مهر برای کشف حجاب کذب است


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اطلاع رسانی فرمانده انتظامی تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد، در پی انتشار فیلم پلمب بیمارستان محب مهر به علت کشف حجاب، به آگاهی می‌رساند: پس از تماس عوامل درمانی با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ و حضور مامور پلیس در بیمارستان، محرز گردید: درب مشترک دو بیمارستان محب مهر و هاشمی نژاد به دلیل اختلافات حقوقی و مِلکی توسط بیمارستان‌های مذکور نرده گذاری و پلمب شده است؛ البته هر بیمارستان درب ورودی مجزا برای تردد مراجعین دارد.

پلیس هر گونه خبری مبنی بر پلمب مرکز درمانی به دلیل کشف حجاب را صحیح ندانسته و تکذیب می‌کند.

دیگر خبرها

  • ­پلمب بیمارستان محب مهر برای کشف حجاب کذب است
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • سازمان تامین اجتماعی به حداقل تعهدات درمانی خود در خصوص بیمه شدگان در شوش و کرخه عمل کند
  • فرسودگی روکش آسفالت در معابر دغدغه شهروندان شهریار شد + تصاویر
  • آمادگی آتش نشانی رشت برای آموزش ایمنی در بیمارستان‌ها
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • هزینه‌های درمانی دهک‌های پایین در مراکز دولتی کرمانشاه رایگان است
  • توجه به توریسم درمانی در ساخت بیمارستان کلاهدوز قوچان مؤثر است
  • اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان
  • نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه