Web Analytics Made Easy - Statcounter

انجمن دانشجویان مسلمان در ایالت ایندیانای آمریکا برای معرفی اسلام و ماه رمضان، جمعی از دانشجویان و اساتید را به افطاری دعوت کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «الالوکه»، انجمن دانشجویان مسلمان در دانشگاه «ترین» ایالت ایندیانای آمریکا با آغاز ماه مبارک رمضان اقدام به معرفی اسلام و ماه رمضان به مردم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

انجمن دانشجویان مسلمان به همین منظور تعدادی از دانشجویان و اعضای هیئت علمی دانشگاه خود را به افطار دعوت کردند تا آنان را با ماه رمضان و دین اسلام آشنا کنند.

 

در این مراسم، ده ها دانشجو و استاد شرکت کردند و به دلیل شرایط کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی تعداد این مهمانان تنها 50 نفر بود.

 

اعضای انجمن دانشجویان مسلمان درباره تاریخ رمضان و اهمیت این ماه میان مسلمانان سخنرانی کوتاهی کردند.

 

حمزه طارق، رئیس انجمن اسلامی ترین گفت: رمضان ماه عبادت برای مسلمانان است و در این ماه نه غذایی می خورند و نه آبی می نوشند. و تلاش می کنند از دروغ و گناه دوری کنند و در کارهای خیر بکوشند.

 

وی افزود: ماه توجه فردی به خود است و در این ماه مسلمانان به خداوند بیشتر نزدیک می شوند و تلاش می کنند انسان خوبی باشند.

 

عبدالرحمن عجب نور، عضو انجمن دانشجویان مسلمان گفت: روزه باعث می شود به یاد فقرا و کسانی که غذا ندارند، بیفتیم و این ماه ماه تواضع و گذشت است.

 

اتحادیه دانشجویان مسلمان در تمامی مناطق آمریکا تلاش می کند با چهره ای که به خطا از اسلام ترسمی شده است، مقابله کنند و اسلام حقیقی را به مردم معرفی کنند.

پایان پیام/43

منبع: شبستان

کلیدواژه: افطاری مسلمانان آمریکا انجمن دانشجویان مسلمان دانشجویان مسلمان ماه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۹۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس: با افتخار یک مسلمان هستم

به گزارش قدس آنلاین، «ژوزه مورایس» سرمربی پرتغالی تیم فوتبال سپاهان پس از دیدار با آبی پوشان جنوب (استقلال ملاثانی) در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی که با پیروزی زردپوشان همراه بود، از گرویدن خود به دین مبارک اسلام خبر داد.

او در این خصوص اظهار کرد: مسئله شخصی من با کارهای حرفه‌ای جداست. با افتخار به دین مبارک اسلام گرویدم. من اکنون عضو یک خانواده ایرانی هستم و قصد داشتم در پایان فصل این موضوع را اعلام کنم.

دیگر خبرها

  • تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در محکومیت برخورد آمریکا با دانشجویان
  • همبستگی دانشگاه پیام‌نور شیراز با دانشگاهیان حامی فلسطین در غرب
  • دانشجویان دانشگاه پیام‌نور شیراز هم به جرگه حامیان ضدصهیونیست‌ها پیوستند
  • حمایت دانشجویان مسیحی دانشگاه اوهایو از دانشجویان مسلمان
  • سقوط اندلس با یک تار مو
  • پشت پرده اسلام آوردن سرمربی پرتغالی سپاهان | پای ازدواج با بازیگر ایرانی در میان است | رازی که پیراهن خانم بازیگر فاش کرد (عکس)
  • مورایس: با افتخار یک مسلمان هستم
  • بصیرت رهبری و سپاه پاسداران در پاسخ ایران به اسرائیل باعث درخشش جهان اسلام شد
  • سرمربی سپاهان مسلمان شد+ فیلم
  • سکوت مجامع بین المللی نسبت به کشتار مسلمانان از حد وجدانی فراتر رفته است