Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهیه‌کننده برنامه افطار تلویزیون اعتقاد دارد ساخت برنامه مناسبتی با محوریت کار خیر، چالش‌ها و شیرینی‌های خودش را دارد و برکت الهی هم در آن مشهود است. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، علی نانواباشی تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی "ماه مهربانی" با اشاره به تولید این ویژه برنامه در خراسان جنوبی، اظهار کرد: ماه مهربانی برای زمان افطار تولید شده است؛  این برنامه از بیست و پنجم تا سی‌ام فروردین و از شبکه شما مهمان خانه‌های همه ایرانیان است البته پخش آن از سیمای مرکز خراسان جنوبی تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تهیه‌کننده این برنامه تلویزیونی با بیان اینکه تجربه 12 ساله خود در تولید برنامه‌های تلویزیونی را برای ساخت این برنامه بکار گرفته است، گفت: البته ماه مهربانی برای من یک ویژگی دیگر هم دارد و آن هم اینکه برای نخستین بار تهیه‌کنندگی یک برنامه مناسبتی ویژه ماه رمضان را بر عهده گرفته‌ام.

وی با اشاره به لوکیشن و فضای متفاوت برنامه، تأکید کرد: سعی کرده‌ایم در تولید این برنامه، تجربه متفاوتی رقم بزنیم و این مساله از انتخاب لوکیشن شروع شد و بینندگان هم به یقین متوجه این متفاوت بودن شده‌اند، آنجاکه لوکیشن برنامه موزه‌ سنگ‌شناسی بیرجند است.

نانواباشی عنوان کرد: در هر قسمت افراد مختلفی در حوزه‌های گوناگون میهمان برنامه‌اند؛ قاریان بین‌المللی قرآن کریم، خیرین، معلولان توانمند، گروه‌های جهادی و کارآفرینان که به گفت‌وگو با آن‌ها می‌نشینیم، به عنوان مثال قرار است در یکی از برنامه‌های آتی، میزبان خیّری باشیم که قصد توزیع 8 هزار بسته افطاری را در سطح کشور دارد.

این تهیه‌کننده تلویزیونی با بیان اینکه همه میهمانان "ماه مهربانی" از استان خراسان جنوبی‌اند، خاطرنشان کرد: تولید برنامه‌های مناسبتی به ویژه برنامه‌ای که قرار است هنگام افطار روی آنتن برود، ویژگی‌های خاص خودش را دارد و سختی‌ها و چالش‌های کار نیز زیادند اما در عین حال شیرینی خاصی هم در آن وجود دارد.

وی در پایان گفت: ماهیت برنامه "ماه مهربانی" من را به خودش جذب کرد زیرا معتقدم وقتی کار خیری انجام می‌شود و با استفاده از ابزار رسانه برای آن تبلیغ کنیم، خداوند هم برکتی به آن می‌دهد که قابل وصف نیست و در عین حال این نوع کار رسانه‌ای سبب رشد و تعالی سازندگان هم می‌شود.

ویژه برنامه "ماه مهربانی" با اجرای علیرضا کوچی و کارگردانی علی شریفی تا پایان ماه مبارک رمضان هر روز ساعت 19 روی آنتن سیمای مرکز خراسان جنوبی می‌رود و شبکه شما هم تا 30 فروردین ماه آن را پخش می‌کند.

مدرسه تلویزیونی تغییر رویکرد می‌دهدبی‌نظمی کار دستِ آنتن رمضان داد/ مشکل از سازندگان است یا تلویزیون؟!

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: موزه هنرهای معاصر ماه مبارک رمضان رسانه ملی تلویزیون موزه هنرهای معاصر ماه مبارک رمضان رسانه ملی تلویزیون خراسان جنوبی ماه مهربانی تهیه کننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۹۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی نمایشگاه آثار موزه ایران در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با بیان این که این شست به منظور هماهنگی برای برپایی نمایشگاه آثار نفیس موزه ایران باستان در استان‌ها برگزار می‌شود گفت: از طرف وزارت خانه ۱۱ استان به عنوان استان هدف برای انتقال اموال نفیس موزه ایران باستان، انتخاب شده است و آذربایجان شرقی هم یکی از این استان ها است.

حمزه زاده افزود: اموال مربوط به منطقه آذربایجان به خصوص سکه‌های زرین ضرب تبریز و چینی‌های آبی و سفید که در موزه آذربایجان موجود نیست، از تهران به این موزه منتقل و از روز ۲۹ اردیبهشت که روز جهانی موزه ها است، به نمایش گذاشته می‌شود.

وی ادامه داد: نمایش این آثار نفیس به مدت سه ماه در موزه آذربایجان ادامه خواهد داشت و هموطنان به خصوص هم استانی‌ها می‌توانند از این آثار دیدن کنند.
به گفته حمزه زاده، در روز جهانی موزه ها بازدید از همه موزه‌های استان رایگان است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گفت: در کنار نمایشِ اموال انتقالی از موزه ایران باستان، یافته‌های جدید باستان شناسی استان به خصوص یافته‌های بسیار مهم مربوط به تپه چمن شهرستان لیلان به مدت سه ماه در موزه آذربایجان به نمایش گذاشته می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • توزیع مهربانی در نانوایی | ببینید
  • برنامه ریزی نمایشگاه آثار موزه ایران در آذربایجان شرقی
  • کارگران پشتوانه و ستون اصلی تولید در کشور هستند
  • تعیین‌کننده بودن رسانه در دنیای امروز انکارناپذیر است
  • کشاورز: در فوتسال آسیا تیمی نداریم که ایران را به چالش بکشد
  • ۷ اردیبهشت به نام روز جهانی گز اصفهان ثبت شد
  • ۷ اردیبهشت‌ به نام روز جهانی گز اصفهان ثبت شد
  • ۷ اردیبهشت‌ به نام گز اصفهان شیرین و جهانی شد
  • تداوم پنجشنبه‌های مهربانی با کمک یکی از کارمندان زندان یزد
  • بازدید رایگان از موزه‌ها و اماکن تاریخی به مناسبت روز سنندج