Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار خنداب گفت: نیمی از کپسول‌های اکسیژن مورد نیاز مرکز درمانی این شهرستان با مشارکت آب سنگین تامین شده و مابقی نیز طی مذاکراتی با پتروشیمی شازند تا چند روز آینده تامین می‌شود.

به گزارش برنا از اراک، حسن خزایی پور  افزود: با توجه به ضریب اشغال تخت‌های بیمارستانی در بیمارستان مهر این شهرستان، مجموعه آب سنگین متعهد شد نسبت به تامین و شارژ تعدادی از کپسول‌های مورد نیاز، اقدامات لازم را انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تاکید کرد: مسئولان شرکت آب سنگین در خصوص تامین امکانات و تجهیزات داروی بیماران کرونایی شهرستان خنداب را نیز قول مساعد دادند.
فرماندار شهرستان خنداب با اشاره به اینکه وضعیت شهرستان خنداب به لحاظ کرونایی بحرانی است، گفت: میزان مبتلایان افزایش یافته و تخت های بیمارستانی نیز اشغال شده است.
خزائی پور اظهار داشت: با توجه به اینکه این امکان وجود دارد که آمار مبتلایان و بستری‌ها در سطح شهرستان افزایش پیدا کند بنابر این  اختصاص سالن ورزشی جنب بیمارستان که متعلق به آموزش و پرورش است به عنوان نقاهتگاه بیماران کرونایی پیش بینی شد.
وی بیان داشت: مسئولیت تامین تجهیزات و امکانات شامل تخت و پتو بر عهده سپاه و بسیج است و تامین بخشی از نیروی انسانی را هم ارتش تقبل کرده است.
فرماندار خنداب تصریح کرد: با توجه به اینکه باید در مقابل بحران‌ها آمادگی لازم وجود داشته باشد از این رو تدابیر و هماهنگی‌های لازم برای مواقع ضروری و اضطراری در سطح شهرستان اندیشیده شده است.
خزایی پور بیان داشت: بیمارستان خنداب فاقد دستگاه اکسیژن ساز و سی تی اسکن است که با قول مساعد رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک مقرر شده است نسبت به تامین این تجهیزات پزشکی در اسرع وقت اقدامات لازم صورت گیرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا اراک موج چهارم کرونا در استان مرکزی آب سنگین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۰۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی فرماندار رفسنجان از عملکرد گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه

حسین رضایی امروز با حضور رحمانی معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری در دیدار با پورقاسمی مشاور جهادی حوزه مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران و سعدلو مدیر درمان مجتمع مس سرچشمه رفسنجان گفت: این گروه جهادی با نیت و میل خدمت به مردم و نیز تحمل سختی‌ها سعی می‌کند گرهی از مشکل مردم باز کند که یقینا مورد رضایت پروردگار و بندگانش واقع خواهد شد.

محمود پورقاسمی مشاور جهادی حوزه مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران هم در این دیدار به گزارش عملکرد خدماتی که طی دو سال اخیر از سوی گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه انجام شده اشاره کرد و افزود: با روحیه جهادی برآمده از متن دین، با همکاری همه واحد‌های مجتمع مس سرچشمه و گروه جهادی شهدای صنعت مس با هدف محرومیت زدایی و خدمت رسانی هدفمند به اقشار نیازمند جامعه و نیز ترویج گفتمان حرکت‌های جهادی شروع به کار کردیم و طی دو سال اخیر خدمات ارزنده‌ای در حوزه‌های متخلف عمرانی، علمی، درمانی و ... نثار این خانواده‌های بی بضاعت شد.

وی افزود: در سال ۱۴۰۱ به میزان ۵۳ هزار و ۸۰۹ مورد خدمت در بخش‌های دندانپزشکی، پزشکی و پرستاری، دامپزشکی، آموزشی، سبدکالا و ... در راستای مسئولیت‌های اجتماعی شرکت مس در نقاط محروم استان کرمان و سیستان و بلوچستان انجام شد.

پورقاسمی بیان کرد: همچنین با افزایش خدمات طی پارسال، ۱۱۲ هزار و ۸۵۲ مورد خدمت در انواع مختلف پزشکی، دندانپزشکی، دامپزشکی، عمرانی، جهیزیه، سبد کالا، هدیه کفش، بیمارستان صحرایی و اهدای کالاپزشکی و دیگر خدمات انجام شد.

وی تصریح کرد: سال قبل بالای ۱۴ اردوی جهادی و درمانی برگزار کردیم و امسال هم نخستین اردوی درمانی را قرار است برای خانواده‌های تحت پوشش موسسه‌های خیریه‌ها و مراکز نیکوکاری ارائه دهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • قدردانی فرماندار رفسنجان از عملکرد گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه
  • نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه
  • راه‌اندازی ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • احداث مرکز بستر درمانی شهر مارگون به همت خیر لبنانی
  • راه اندازی مرکز معاینه فنی ناوگان سنگین در کهنوج
  • بازنگری تعهدات وزارت نفت نسبت به طرح‌های درمانی بوشهر
  • تیراندازی در خنداب برای عملیات تعقیب و گریز سارقان مسلح بوده است
  • مقصر ترافیک زجر آور و ضایع کننده عمر مردم تهران چه کسانی هستند
  • فاز دوم ساخت بیمارستان تأمین‌اجتماعی مهاباد کلید خورد