Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-02@17:16:34 GMT

استقبال اشتباه و زودهنگام حناچی از انتخابات

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۵۰۴۳۲

استقبال اشتباه و زودهنگام حناچی از انتخابات

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: شهردار تهران به شیوه اشتباه و با تحلیل غلط به استقبال زودهنگام انتخابات رفته است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی اعطا سخنگوی شورای شهر تهران در جلسه علنی شورا گفت: اخیراً مطلع شدم که با دستور شهردار تهران با دستاویز شائبه تبلیغات انتخاباتی در انتشار مباحث صحن شورا از قبیل برخی نطق‌ها و تذکر‌ها در روزنامه همشهری، محدودیت‌هایی اعمال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: طبیعی است که آنچه شورا در ماه‌های پایانی در قالب نطق‌های انتقادی، تذکر و پیگیری مطرح خواهد کرد، به این منظور است که نتیجه اقدامات، تلاش‌ها و تغییر رویه‌ها در اداره امور شهر را بررسی و دنبال کند.

سخنگوی شورای شهر تهران بیان کرد: حتماً در ماه‌های پیش رو مباحث انتقادی در صحن شورا بیشتر می‌شود و آنچه طی چهار سال توسط اعضای شورا دنبال شده است با جدیت بیشتری و با ادبیات منتقدانه و دغدغه مندی‌های بیشتر در صحن، مطرح خواهد شد تا شاید بتوان از اجرا و تحقق مصوبات پارلمانی مانع زدایی کرد.

اعطا اضافه کرد: همشهری رسانه شهر و مدیریت شهری است و ایجاد محدودیت در انعکاس محتوا و مطالب صحن با بهانه انتخابات، ۲ برداشت ایجاد می‌کند که برداشت خوشبینانه این است که شهردار محترم به شیوه اشتباه و با تحلیل غلط به استقبال زودهنگام انتخابات رفته اند.

وی افزود: مگر نتیجه بررسی صلاحیت‌ها مشخص شده است که افراد، رسماً وارد رقابت انتخاباتی شده باشند تا به این بهانه در مسیر انعکاس مباحث صحن در روزنامه مدیریت شهری مانع ایجاد شود؟

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: در مطالب ماه‌های پایانی شورا، جهت پیگیری نتایج ۴ ساله نکات بسیار مهمی می‌توان یافت، در حدی که در طرح پیشنهادی که اخیراً به تصویب شورا رسیده، شهردار تهران ملزم به ارائه گزارش عملکرد چهار ساله در صحن علنی شورا در ماه‌های پیش رو شده است.

وی تاکید کرد: آیا به بهانه انتخابات قرار است مانع جریان آزاد اطلاعات و مباحث مهم ماه‌های پایانی در رسانه اصلی شهر شویم؟

اعطا یاداور شد: اگر به جای شهردار تهران بودم؛ در شرایطی که همکاران ما در بدنه شهرداری از جان خود برای اداره این شهر مایه گذاشتند، به جای اخلال در انعکاس مناسب مباحث شورا در روزنامه همشهری، از فعالیت مدیرانی که اقداماتشان شائبه فعالیت انتخاباتی است، ممانعت می‌کردم.

سخنگوی شورای شهر تهران اظهار کرد: پیشنهاد می‌کنم آقای شهردار یک سوزن به خود و بعد یک جوالدوز هم به شورا بزنند و از فعالیت آن دسته از مدیرانی ممانعت کنند که بر اساس پیش‌بینی‌های خود از دوره آینده، مشغول لابی‌های نامتعارف با کسانی هستند که تصور می‌کنند در تثبیت موقعیت آنان در آینده موثر هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حناچی شورای شهر انتخابات شهرداری سخنگوی شورای شهر تهران شهردار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۰۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف زودهنگام هدایی از گرند اسمش عربستان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مرحله‌ی نخست مقدماتی مسابقات تنیس روی میز گرند اسمش عربستان با رویارویی امیرحسین هدایی از ایران و ادوارد یونسکو از رومانی در روز دوم آغاز شد.   این بازی در دو گیم نخست با نتیجه نزدیک ۱۱ بر ۹ به سود یونسکو از رومانی دارنده رنکینگ ۷۸ دنیا به اتمام رسید. در ادامه و در گیم سوم نیز ملی پوش پینگ پنگ کشورمان با نتیجه ۱۱ بر ۴ نتیجه را به این حریف اروپایی واگذار کرد و در مجموع با قبول شکست ۳ به صفر از صعود به دور دوم مقدماتی این مسابقات بازماند.   هدایت پینگ پنگ باز کشورمان در مسابقات گرند اسمش عربستان برعهده جمیل لطف الله نسبی سرمربی تیم ملی تنیس روی میز کشورمان است.    مسابقات تنیس روی میز اسمش عربستان با حضور برترین‌های پینگ پنگ دنیا از ۱۲ تا ۲۱ اردیبهشت ماه به میزبانی ریاض در جریان است و ایران با دو نماینده در این رقابت‌ها حضور دارد. 

دیگر خبرها

  • حذف زودهنگام هدایی از گرند اسمش عربستان
  • حذف زودهنگام هدایی از گرنداسمش عربستان
  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ 
  • استیضاح شهردار ارومیه ناکام ماند
  • افشای یک سند خاص توسط شهردار تهران
  • استقبال از تیم ملی فوتسال افغانستان در تهران
  • به فکر تلفات تصادفات در جاده تایباد ـ خواف باشید
  • (ویدیو) زاکانی هم به کمک گشت ارشاد آمد
  • ببینید | زاکانی هم وارد ماجرای بی‌حجابی شد؛ شهردار تهران درباره اجرای طرح نور چه گفت؟
  • طرح‌های یادگار امام و آزاد راه شهید شوشتری زیر ذره بین شورا