Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@21:21:08 GMT

پلاک خوانی با دوربین مداربسته

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۵۰۵۰۸

پلاک خوانی با دوربین مداربسته

هایک ویژن همانند شرکت های دیگر در این حوزه ، در هر سه تکنولوژی ساخت پیش قدم می باشد. برای خرید دوربین مداربسته هایک ویژن بهتر است مدل های دوربین هایک ویژن را بشناسیم.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام دوربین مارکت، یکی از قابلیت های دوربین مدار بسته هایک ویژن، پلاک خوانی است. در بسیاری از سرقت ها که با خودرو یا موتور صورت می گیرد، با داشتن شماره پلاک می توان به راحتی سارق را جست و جو و پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 دوربین هایی که در درب منزل، پارکینگ و حتی درب مغازه ها نصب می گردند و این قابلیت به خصوص را دارند، می توانند به راحتی در بدست آوردن موقعیت سارق به شما کمک کنند.

دوربین پلاک خوان هایک ویژن یکی از کاربردی ترین و پرطرفدارترین دوربین ها در میان دیگر دوربین هاست.

ویژگی های این دوربین که باعث خاص بودن آن می گردد به شرح زیر است:

· دوربین های پلاک خوان دقت بیشتری نسبت به دیگر دوربین ها دارند.

· این دوربین ها میزان دید در شب بهتری دارند.

· دقت در جزئیات برای این دوربین ها بیشتر است.

· دوربین های پلاک خوان در برابر آب و هوا مقاومت بالاتری دارند.

· به دلیل دقت در جزئیات باید کیفیت تصویر بالایی داشته باشند.

· فوکوس روی جزئیات برای خواندن پلاک در این دوربین ها پیشرفته تر است.

· می توان این دوربین مدار بسته را از راه دور کنترل و مدیریت کرد.

· شناسایی برند ماشین و حتی پلاک های کثیف با این دوربین امکان پذیر است.

· دوربین پلاک خوان هایک ویژن قابلیت تشخیص چهره نیز دارد.

· عکس برداری در ثانیه پشت سرهم یکی از موثر ترین ویژگی های دوربین پلاک خوان است.

· دوربین هایک ویژن پلاک خوان امکان ارسال آلارم و هشدار دارد.

· شما می توانید برای دوربین لیست سیاه و سفید ایجاد کنید.

· دوربین پلاک خوان در صورت تغییر در حرکت ماشین یا مشاهده پلاکی با شکل و فونت متفاوت امکان خواندن آن پلاک را ندارد.

دوربین پلاک خوان وسیله ای کاربردی در خیابان، درب منازل، جاده ها و حتی درب فروشگاه هاست. در واقع این دوربین مدار بسته هایک ویژن کاربرد بسیاری در همه مکان های بیرونی که محل عبور خودرو است، دارد.

دوربین پلاک خوان ممکن است مانند دوربین هایی دیگر مشکلاتی داشته باشد و ایراداتی بر آن وارد شود. به دلیل فاصله دور از پلاک و ارتفاع زیاد یا رزولیشن پایین، دوربین ممکن است تصاویر را تار نشان دهد یا دقت زیادی نداشته باشد.

برخورد نور شدید یا وجود سایه در کیفیت تصاویر تاثیرگذار است اما تکنولوژی هایی بوجود آمده که از این بی کیفیتی جلوگیری می کند. حرکت غیرقابل پیش بینی ماشین به لاین دیگر یا فونت متفاوت در پلاک و شکل متفاوت که در دوربین تعریف نشده، از عوامل دیگر در افت عملکرد دوربین است.

امکانات دوربین پلاک خوان هایک ویژن

همانطور که از نام این دوربین پیدا است به ثبت پلاک خودرو ها می پردازد. با توجه به شرایطی که فرد برای دوربین پلاک خوان تعیین می کند، دوربین می تواند به صورت روزانه یا هفتگی یا ماهانه و یا طبق مدت زمان مشخص شده ( از تاریخ ...... تا تاریخ .......) گزارش تهیه کند.

دوربین مدار بسته هایک ویژن می تواند طبق ساعت و تاریخی که مد نظر شماست پلاک مشخصی را جستوجو کند و گزارش دهد. این دوربین در گیت ها استفاده بیشتری دارد.

می توانید برای این دوربین لیست سیاه و سفید ایجاد کنید و در صورت بروز مشکل یا مشاهده پلاک مورد نظرتان به شما آلارم یا هشدار دهد. دوربین مدار بسته پلاک خوان با توجه به نیاز شما عواملی که شما در سیستم آن تعیین کرده اید را کنترل می کند.

آنچه برای خرید دوربین پلاک خوان باید بدانید

برای خرید هر کالایی ابتدا باید هدفتان را مشخص کنید، مخصوصا زمانی که محصول مورد نظر کاربردهای زیادی دارد. بودجه ای که برای خرید دوربین مدار بسته پلاک خوان مد نظر دارید عامل مهم بعدی است. دوربین های دیجیتال نسبت به آنالوگ هزینه بیشتری دارند و در نصب تجاری از آن ها استفاده می شود.

با توجه به کاربرد و انتظاری که از دوربین مداربسته پلاک خوان دارید رزولیشن آن را تعیین کنید اگر می خواهید دقت بیشتری در تصویر برداری داشته باشد کیفیت فول اچ دی را در نظر داشته باشید.

لنز عامل تاثیرگذار دیگری است که در خرید دوربین اهمیت فراوان دارد و لنز انواع مختلفی دارد که قابل تغییر است و می توان آن را انتخاب کرد البته با توجه به کاربرد دوربین مورد نظر.

زاویه، ارتفاع، نور و فاصله تا خودرو عوامل مهمی هستند که در خرید دوربین باید آن را در نظر داشته باشید. شما می توانید با رعایت این عوامل ودر نظر داشتن آن ها، خریدی به صرفه با قیمت ارزان داشته باشید. به طور کلی تحقیق و پرس و جو قبل از خرید به شما کمک بسیاری می کند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دوربين مداربسته دوربین پلاک خوان قیمت دوربین مدار بسته هایک ویژن دوربین پلاک خوان دوربین مدار بسته بسته هایک ویژن خرید دوربین برای خرید دوربین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۰۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«چندهیچ» نمایشنامه خوانی می‌شود/ سرانجام وقایع جنگ در پنج گویش

به گزارش خبرنگار مهر، «چندهیچ» به نویسندگی مریم یاسین‌زاده و کارگردانی رومینا مهدوی که نگاهی متفاوت به جنگ دارد و روایتی از سرانجام وقایع جنگ با پنج گویش مختلف است، در پردیس تئاتر شهرزاد نمایشنامه خوانی می شود.

رومینا مهدوی کارگردان این نمایشنامه‌خوانی در این باره توضیح داد: در این وضعیت که دل نگرانی‌های زیادی برای جنگ وجود دارد خواستم با اجراخوانی این نمایشنامه از همه جوانب تاثیرات جنگ در زندگی مردم آگاه شویم. به امید روزی که صلح در تمام جهان برقرار باشد.

این اجراخوانی به صورت محدود و در روزهای ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت برگزار می‌شود. تارا قبادی، پویا رجبی، حسین ملکی، سروشا فاضلی، غزل کوچک‌بیگ و مهیار کشاورز نقش‌خوان‌های این اجرا هستند.

دیگر عوامل این نمایشنامه‌خوانی عبارتند از دستیار کارگردان: مهسا کرم وندی، روابط‌عمومی: هما اعرابی، آهنگساز: ارشیا مستوفی، پوستر و تبلیغات: سهیل فلاح و عکاس: پرنیا خوشرو.

کد خبر 6090085 آروین موذن زاده

دیگر خبرها

  • فریاد خوان کوادرادو در جشن قهرمانی اینتر: هرکس نَپرد، یوونتوسی است! + فیلم
  • ۲۰ دوربین پلاک خوان برای نخستین بار در زابل نصب می‌شود
  • مخدوش کردن پلاک موتور جرم است
  • «چندهیچ» نمایشنامه خوانی می‌شود/ سرانجام وقایع جنگ در پنج گویش
  • کری‌خوانی سرمربی تایلند برای ایران پیش از فینال
  • تصاویر دوربین مداربسته از تعقیب و آزار دختران نوجوان توسط اوباش | صحنه مجروح شدن جوان با غیرت کاشمری با چاقو | ویدئو
  • تصاویر دوربین مداربسته از لحظه حمله پهپادی به میدان گازی در عراق | جزئیات جدید از حمله پهپادی | ویدئو
  • تاکسی‌های قم مجهز به کارت‌خوان می‌شوند
  • ویدئو| نوحه‌خوانی مداح عراقی برای عملیات «وعده صادق»
  • نصب ۲۰ دوربین پلاک‌خوان برای اولین‌بار در شهرستان زابل