Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون مشارکت بهزیستی اصفهان گفت: از اقدامات مهم پایان سال ۱۳۹۹ راه‌اندازی پویشی به نام پویش نوروز شاد بود که جمع دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی از بخش‌های دولتی و غیردولتی بالغ بر ۶۳ میلیارد ریال شد.

علی‌اصغر شاهزیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه یکی از طرح‌های بهزیستی در سال ۹۹ کمک به دانش‌آموزان و دانشجویان تحت پوشش بهزیستی بود، اظهار کرد: دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی و خدمات بهزیستی اصفهان در سال گذشته بالغ بر ۷۹۰ میلیارد ریال بود که نسبت به سال ۹۸، حدود ۱۱ درصد افزایش مثبت داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: هر سال در ماه مبارک رمضان برنامه‌ای به نام ضیافت رمضان وجود داشت که شامل دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی، بازدید از منازل مددجویان و سفره‌های افطار مددجویان و دریافت بسته‌های خشکبار و مواد غذایی اجرا می‌شد که امسال به دلیل محدودیت‌های کرونایی، انجام این اقدامات میسر نبود.

معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی اصفهان با اشاره به آغاز افتتاح طرح "پویش همدلی" اضافه کرد: امسال دعوت مردم به سفره‌های افطار، دریافت و طبخ غذاهای گرم به دلیل وجود ویروس کرونا میسر نیست و پویشی در حال افتتاح است به نام "پویش همدلی" با توسط مؤسسات خیریه‌ای که مجوز رسمی از بهزیستی دارند انجام می‌شود و همچنین در پایان مبارک رمضان جمع‌آوری زکات فطره را خواهیم داشت.

شاهزیدی گفت: از همه شهروندان درخواست داریم در ماه مبارک رمضان که ماه قرب الهی است، همچنان که پیشتر حامی نیازمندان بودند و هستند، از کمک به بهزیستی دریغ نکنند.

کد خبر 487962

منبع: ایمنا

کلیدواژه: علی اصغر شاهزیدی طرح پویش همدلی ماه رمضان کمک های نقدی مراکز خدمات بهزیستی افطاری ساده طرح پویش همدلی زكات فطره شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۰۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۹۸ درصدی طرح‌های عمرانی با اعتبارات آلایندگی در بندرماهشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان خوزستان، فریدون بندری گفت: از مجموع اعتبارات حق آلایندگی، بالغ ۴۰ میلیارد تومان به شهرستان بندر ماهشهر اختصاص داده شده است. 

وی افزود: با اجرای طرح نهضت محرومیت زدایی و با استفاده از  اعتبارات حق آلایندگی طرح‌های مختلفی در مناطق محروم و روستایی این شهرستان از جمله شهرک‌های مدنی و قدس در حال اجراست. 

فرماندار بندرماهشهر اظهار کرد: در مجموع اجرای این طرح‌ها تاکنون ۹۸ درصد پیشرفت کاری داشته اند. 

بندری گفت: از جمله اقدامات این طرح‌ها می‌توان به راه اندازی سیستم‌های روشنایی، زیر سازی و آسفالت بیش از ۴۰ هزار متر مربع آسفالت، شبکه دفع فاضلاب و آب‌های سطحی، پارک خانواده در شهرک مدنی است.

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۹۸ درصدی طرح‌های عمرانی با اعتبارات آلایندگی در بندرماهشهر
  • توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی
  • بهره‌مندی ۳۶۰۰ دانش‌آموز مازندرانی از طرح سراد
  • اجرای ۲۰۰۰ پروژه با پیشرفت ۹۰ درصدی در شهرداری قم
  • کاهش ۱۲ درصدی بارش‌ ها در ایران
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پروژه نهضت ملی مسکن هیدج
  • کاهش ۱۲ درصدی بارش‌ها در ایران
  • بیش از ۸۰ میلیون جایزه غیرنقدی پیش‌بینی شده برای خوش‌مصرف‌ها
  • چگونه سود 33 درصدی بانکی دریافت کنیم؟
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند