Web Analytics Made Easy - Statcounter

اخیرا نام بیمارستان محمد رسول الله(ص) یزد چراغ خاموش و بی سرو صدا به نام «یزدان» تغییر یافته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، ایده ساخت بیمارستان تک تخصصی قلب و عروق محمد رسول الله (ص) یزد در سال 1386 و با توجه به آمار بالای بیماری‌های قلبی و عروقی در منطقه و کمبود مراکز فوق تخصصی در این حیطه شکل گرفت و در سال 1388 با واگذاری زمین واقع در جاده یزد-تفت و با منعقد شدن قرارداد تأسیس با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور پروژه ساخت بیمارستان رسماً آغاز شد و قرار بود طی دو سال به بهره‌برداری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساخت این پروژه با افت و خیزهای زیادی همراه بوده و همچنان پس از سال‌ها با همت بخش خصوصی در حال ساخت می‌باشد و علیرغم گذشت چندین سال هنوز به اتمام نرسیده است، اما آنچه این روزها به چشم می‌خورد این است که نام بیمارستان محمد رسول الله(ص) یزد چراغ خاموش و بی سرو صدا به نام «یزدان» تغییر یافته است.

 

ابراهیم سلمانی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد نیز در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، در خصوص تغییر نام این بیمارستان گفت: ساخت این بیمارستان در دست بخش خصوصی است و جریان تغییر نام آن ارتباطی با دانشگاه علوم پزشکی ندارد و در این زمینه اطلاعی ندارم.

انتهای پیام/

 

 

منبع: دانا

کلیدواژه: محمد رسول الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۰۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند به عضو حیاتی دوباره بخشیده شد

نادر شکیب آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: لیلا حاجیانی ساکن روستای عیسوند شهرستان دشتستان با رضایت خانواده نوعدوستش دومین اهدا کننده عضو سال جاری شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تصریح کرد: این بانوی ۵۰ ساله با کاهش سطح هوشیاری به بیمارستان شهید گنجی برازجان آورده می‌شود که بعد از انجام سی.تی.اسکن، تشخیص خونریزی در بطن‌های مغزی به علت فشارخون کنترل نشده برای وی گذاشته می‌شود که متأسفانه همین امر باعث مرگ مغزی این بانو شد.

وی اضافه کرد: به دنبال تأیید مرگ مغزی این بانو، در نهایت با رضایت پدر و مادر مهربان وی، توسط دکتر مجد فلو پیوند و با همکاری دکتر مجاهد متخصص بیهوشی بیمارستان شهید گنجی برازجان و پرسنل اتاق عمل، کلیه‌ها و کبد این بانو برداشت شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از زحمات پرسنل ICU جراحی، پزشکان تأیید کننده و مدیریت بیمارستان شهید گنجی برازجان بابت همراهی بسیار خوب آنها و خاطرنشان کرد: این ۱۱۷ همین برداشت عضو استان و دومین برداشت سال جدید است و همچنین تاکنون هفت قلب به شکل هوایی به تهران و شیراز انتقال داده شده است.

کد خبر 6092721

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل تغییر کرد
  • نصب یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود
  • اجرای درمان رایگان کودکان در بیمارستان‌های علوم پزشکی تهران
  • بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند به عضو حیاتی دوباره بخشیده شد
  • بیمارستان نیایش خرم‌آباد ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲٫۵ ساله
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس ۱۱۵ در دهستان شلیل