Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@20:13:17 GMT

فعالیت ۱۵۰۰ جهادگر در مناطق محروم/ ۸۰۰ بسته معیشتی توزیع شد

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۵۱۰۰۴

فعالیت ۱۵۰۰ جهادگر در مناطق محروم/ ۸۰۰ بسته معیشتی توزیع شد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی هنری پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت جهادگران بسیجی در نوروز امسال در قالب در اردوهای جهادی، بیان کرد: در نوروز سال جاری به دلیل شیوع کرونا و رعایت فاصله گذاری اجتماعی میزبان حضور گروه های جهادی میهمان نبودیم و گروهای جهادی بومی با رعایت پروتکل های بهداشتی درمناطق محروم استان خدمت رسانی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی ادامه داد: تنها چهار گروه جهادی دانشجویی مهمان از دانشگاه‌های تهران ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرستان‌های مرزی زیرکوه، سربیشه و نهبندان حضور داشتند.

هنری اظهار کرد: این گروه‌های جهادی علاوه بر حوزه‌های عمرانی، در حوزه سلامت و بهداشت، دام و طیور، اقتصاد و اشتغال، علمی و آموزشی، آسیب‌های اجتماعی فرهنگی و حوزه‌های خدماتی در نقاط محروم استان خدماتی به ارزش هفت میلیارد و ۱۲۷ میلیون ریال ارائه دادند.

وی بیان کرد: همچنین بیش از ۸۰۰ بسته معیشتی، ۶۷۰ بسته شیرینی و هزار و ۲۰۰ کیلو گرم میوه شب عید بین نیازمندان مناطق محروم توزیع شد.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی از مرمت و بهسازی ۱۰۰ منزل محروم توسط این گروه ها خبر داد و گفت: همچنین ۹۷ سرویس بهداشتی در مناطق محروم احداث شد.

وی بیان کرد: هزار و ۵۰۰ جهادگر بسیجی در قالب ۱۳۰ گروه جهادی در سطح استان در زمینه‌های فرهنگی، عمرانی، بهداشت و سلامت، علمی، توزیع بسته‌های معیشتی، طرح شهید سلیمانی و غیره خدمت رسانی کردند.

بنا به گفته هنری، از این تعداد هزار و ۱۸۰ جهادگر آقا و ۴۱۰ جهادگر از خواهران بسیجی مشارک داشته اند.

کد خبر 5193718

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی هنری بسیج سازندگی خراسان جنوبی بیرجند ویروس کرونا شیوع کرونا آمار کرونا کرمانشاه زلزله بوشهر گناوه روز ارتش ماه مبارك رمضان ارتش جمهوری اسلامی ایران واکسن کرونا ماه رمضان ۱۴۰۰ محدودیت های کرونایی عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۱۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی جهادی دامپزشکی در شوراب خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، شش گروه جهادی دامپزشکی به روستای محروم شوراب چنار بگالی خرم آباد اعزام و خدماتی از قبیل واکسیناسیون رایگان دام و طیور بومی، سمپاشی اماکن دامی، ویزیت و نسخه نویسی برای بهره برداران را به مردم این روستا ارائه کردند.

دامپزشکی لرستان سال گذشته ۳۱ اردوی جهادی را در مناطق محروم برگزارکرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • فعالیت ۶۸ دانشجو معلم جهادگر به مدت ۱۷ روز در ارومیه و خوی
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • اردوی جهادی دامپزشکی در شوراب خرم آباد
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز