Web Analytics Made Easy - Statcounter

پسر گابریل کالدرون به نمایندگی از فیفا به عنوان کارشناس فنی مسئول پروژه تجزیه و تحلیل اکوسیستم فیفا و رشد استعدادها در فدراسیون فوتبال ایران انتخاب شده است

فدراسیون فوتبال درباره خبر منتشر شده با مضمون بازگشت کالدرون به فوتبال ایران توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با توجه به خبر منتشر شده در روز گذشته (30 فرودین) با تیتر "بازگشت کالدرون به فوتبال ایران" به اطلاع می‌ رساند در نامه ارسال شده به فدراسیون فوتبال نام GABRIEL CALDERON قید شده و ریاست محترم کمیته جوانان بر همین اساس نام ایشان را طبق نامه دریافتی اعلام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باتوجه به اصلاح این موضوع از سوی گابریل کالدرون ،سرمربی سابق پرسپولیس، با بررسی مجدد مشخص شد گابریل کالدرون پیگرینو (PELLEGRINO) پسر گابریل کالدرون به نمایندگی از فیفا به عنوان کارشناس فنی  مسئول پروژه تجزیه و تحلیل اکوسیستم فیفا و رشد استعدادها در فدراسیون فوتبال ایران انتخاب شده است.

وی دارای مدرک دکترای علوم ورزشی از دانشگاه پلی تکنیک مادرید است. او در گذشته رئیس آکادمی رئال بتیس بوده و در حال حاضر مربی آکادمی فوتبال رئال مادرید است و به عنوان مدرس تخصصی حوزه آکادمی و جوانان، مسئولیت نظارت بر مربیان جوانان ایرانی را خواهد داشت. وی همچنین سابقه مربیگری در باشگاه‌های الوصل امارات، الهلال عربستان، رئال بتیس و تیم زیر 18سال ختافه را دارد. در قالب این طرح فیفا مسئولیت چند کشور  را به یک مدرس واگذار می‌کند.

شایان ذکر است این انتخاب از سوی فیفا و مبتکر این پروژه در جهان آرسن ونگر است.

اخبار داغ 

حمله 8 تبهکار به 4 زن در کرج / مادر خانواده به قتل رسید + فیلم چهره باز متهمان برترین های قرن با رضا نوروزی: با کمک پدرم انتخاب کردم؛ دایی و روشن مهاجمان تیمم هستند حمله علی کریمی به ستاد ملی کرونا: واکسن پیشکش خودتان! نظرسنجی: نظر شما درباره سوپر لیگ اروپا چیست؟ فلورنتینو پرز: دهان من را باز نکنید، یوفا در طول تاریخ چهره خوبی نداشته است؛ مالک مارکا، رئیس باشگاه تورینو است یورگن کلوپ: من و بازیکنانم هیچ نقشی در این جریان نداریم؛ حرف ما چیزی را عوض نمی کند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال گابریل کالدرون فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۱۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو مدیر سپاهان و پرسپولیس در کمیته انضباطی

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس و سپاهان در شرایطی بازی اخیرشان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر را مقابل هم برگزار کردند و در ورزشگاه آزادی به تساوی بدون گل رسیدند که حواشی این بازی که بیشتر مرتبط به سکوهای دو تیم بود، همچنان ادامه دارد.

مصطفی لشگری، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مسعود سعیدی، مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال سپاهان شب گذشته در یک گفت‌وگوی تلویزیونی اظهاراتی را علیه یکدیگر مطرح کردند و البته صحبت‌هایی هم درباره حمایت‌ها از دو باشگاه توسط فدراسیون و ... داشتند.

این اظهار نظرها توسط مدیران روابط عمومی و رسانه‌ای دو باشگاه با واکنش سریع کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال همراه شده و احتمالا جرایمی برای هر دو طرف در نظر گرفته شود.

در اطلاعیه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پیرامون این موضوع آمده است: «با توجه به حواشی رخ داده پس از مسابقه تیم های پرسپولیس و سپاهان اصفهان و پیرو اطلاعیه قبلی در این باره، ابلاغ می‌شود مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مدیر رسانه‌ای تیم سپاهان جهت ادای پاره ‌ای از توضیحات در کمیته انضباطی فدراسیون حاضر شوند.»

دیگر خبرها

  • ماجرای ترور رییس سابق فدراسیون کشتی ایران! / فیلم
  • انتخاب داور بازی به دور از شبهه و حاشیه باشد
  • اعلام آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال و واکنش به نحوه جدایی دمیر
  • کاسانو: از نظر استعداد من از توتی بهتر بودم!
  • چرتکه ۲میلیاردی فدراسیون برای مصاحبه یک مربی!
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند
  • حواشی پرسپولیس - سپاهان تمامی ندارد؛ فدراسیون وارد عمل شد!
  • دو مدیر سپاهان و پرسپولیس در کمیته انضباطی
  • حالا وقت رفتن شاگرد سابق گواردیولا است؛ چرا آرسنال باید گابریل ژسوس را در تابستان بفروشد؟
  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است