Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: آنچه مسلم است اینکه با قرارگیری سینما‌ها در گروه شغلی دو، سالن‌های سینما با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، زمانی اجازه فعالیت خواهند داشت که وضعیت نارنجی در شهر‌ها برقرار شود و طبق این مصوبه تا زمانی که وضعیت تهران قرمز باشد خبری از بازگشایی سینما‌ها نیست.

مرتضی شایسته در گفت‌‌‌وگو با خبرگزاری میزان، پیرامون زمان بازگشایی سینماها گفت: هیچ زمان مشخص و دقیقی نسبت به بازگشایی سینماها وجود ندارد زیرا وضعیت فعلی کرونا از قبل بدتر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در همین راستا ادامه داد: طبق اطلاعیه آخر ستاد ملی مبارزه با کرونا سینماها حداقل تا جمعه هفته جاری تعطیل خواهند بود و بازگشایی آنها نیز به نظر همین ستاد و وضعیت ویروس کرونا در کشور باز می گردد، شورای صنفی نمایش تابع مقررات و قوانین ستاد ملی مبارزه با کرونا است، هر زمانی که این ستاد دستور بازگشایی بدهد سینماها باز خواهند شد. 

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار از سینمای ایران اینجا کلیک کنید

سخنگوی شورای صنفی نمایش با اشاره به عدم برگزاری جلسه شورای صنفی تا بازگشایی سینماها اظهار کرد: جلسه شورای صنفی زمانی برگزار می گردد که سینماها آغاز به کار نمایند، لذا تا اطلاع ثانوی و تا وقتی وضعیت بهتر نشود قرارداد فیلمی برای اکران بسته نخواهد شد. 

شایسته در همین رابطه خاطرنشان کرد: آنچه مسلم است اینکه با قرارگیری سینماها در گروه شغلی دو، سالنهای سینما با رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی، زمانی اجازه فعالیت خواهند داشت که وضعیت نارنجی در شهرها برقرار شود و طبق این مصوبه تا زمانی که وضعیت تهران قرمز باشد خبری از بازگشایی سینماها نیست. 

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سینما سینمای ایران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اخبار سینما سینمای ایران بازگشایی سینماها بازگشایی سینما شورای صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۱۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دست‌درازی به کاربری باغات خط قرمز شورای شهر کرج است

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج گفت: ممیزی در حفظ و توسعه فضای سبز با اولویت احداث و تجهیز پارک‌های محله‌ای، حاشیه معابر و جلوگیری از دست‌درازی به کاربری باغات از برنامه‌های موثر شورای دوره ششم است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، جواد چپردار امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ با همراهی مدیر منطقه سه کرج در بازدید میدانی از پارک‌ها و فضای سبز عمومی در جریان روند احداث، حفظ، نگهداری و توسعه پارک‌های این منطقه قرار گرفت و اظهار کرد: با وجود سرانه فضای سبز نسبتاً مطلوب در این منطقه، حفظ و توسعه سبزینگی شهر و جلوگیری از دست درازی به فضای سبز عمومی و باغات اولویت تکالیف شورا و مدیریت شهری است.

وی افزود: تراکم جمعیتی کلان‌شهر کرج و ظرفیت ساخت‌وساز و اسکان بخشی از جمعیت انسانی در منطقه سه ما را مکلف و مجاب به حفظ و توسعه فضای سبز می‌کند.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: در یکی از جلسات علنی شورای شهر به شهردار در ایجاد محدودیت دسترسی مردم به فضای سبز عمومی و گلایه‌مندی شهروندان منطقه تذکر داده‌ام، در این راستا و با بازدید از موارد مطرح شده با حضور مدیر و عوامل شهرداری منطقه سه از نزدیک با شهروندان فاز سوم دیدار و گفت‌وگوی صمیمانه انجام شد.

چپردار عنوان کرد: این شورا به موازات تأمین فضای سبز عمومی و حفظ کاربری باغات در بستر تعاملات فرهنگی، حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و تحکیم مبانی خانواده به ویژه نسل جوان با ترویج الگوی دینی و اسلامی نیز تکالیفی دارد که پرداختن به تأمین دوسویه این اولویت نیاز به هوشمندی شورای شهر و مدیریت شهری داریم.

کد خبر 749687

دیگر خبرها

  • دین سینما به امام صادق‌(ع) چه زمانی ادا می‌شود؟
  • دست‌درازی به کاربری باغات خط قرمز شورای شهر کرج است
  • وضعیت قرمز در مدارس با افت شدید تحصیلی؛ معدل دبیرستانی‌ها ۸ تا ۱۰!
  • آژیر قرمز آموزش عمومی؛ معدل سال آخر دبیرستانی‌ها ۸ تا ۱۰!
  • تبدیل وضعیت رانندگان استیجاری ایثارگر چه زمانی انجام می‌شود؟
  • ضرورت همراهی اوقاف برای بازگشایی دروازه ری در قم
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • «مست عشق» ، زمانی برای مستی سالن های سینما / روایت مولانا و شمس ، پدیده ای فراتر از اکران
  • وضعیت عجیب در پایتخت؛ شکل‌گیری محل جدید برای کاسبی مردم! +تصویر
  • چه کسی ترمز رشد ارز را کشید؛ دیگر خبری از افزایش قیمت نیست؟