Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@13:53:10 GMT

فرماندار: اجرای طرح بازآفرینی در اسدآبادی ضروری است

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۵۱۴۰۰

فرماندار: اجرای طرح بازآفرینی در اسدآبادی ضروری است

به گزارش ایرنا جعفر طولابی روز سه‌شنبه در جلسه پیگیری وضعیت و ساماندهی محله اسدآبادی خرم‌آباد افزود: طرح بازآفرینی یک نیاز اساسی برای این منطقه است و تا اجرا نشود نمی توان اقدامات اصولی در این مکان انجام داد.

وی اظهار داشت: اجرای طرح‌های ضربتی برای شناسایی آسیب های اجتماعی، جمع‌آوری معتادان و شناسایی دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل در این منطقه لازم بود و تاکنون ارتقای امنیت اجتماعی، ساماندهی و روشنایی معابر و افتتاح مرکز سلامت آن انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: این اقدامات در برابر آسیب و مشکلاتی که در محله وجود دارد کافی نیست و چندین کار اساسی باید به صورت ریشه ای و اساسی برای کاهش مشکلات این محله انجام گیرد.

فرماندار خرم‌آباد بهسازی و ساماندهی اساسی معابر، کوچه‌ و خیابان‌های محله را نیاز دیگر این منطقه دانست و گفت: بخشی از این کار انجام شده اما روند آن کند است و باید اعتبارات لازم در نظر گرفته شود.

طولابی جمع‌آوری ضایعاتی ها از این محله را ضروری دانست و اظهار داشت: واحدهای غیرمجاز جمع آوری ضایعات که در اسدآبادی مستقر هستند باید با حکم دادستانی تعطیل و واحدهای دارای مجوز نیز به خارج از شهر انتقال داده شود.

وی گفت: زمین و فضاهای باز در منطقه اسدآبادی به محل تجمع معتادان متجاهر تبدیل شده است که شهرداری باید این اراضی را شناسایی و مالکان آنها را مجبور به تعیین تکلیف کند تا این املاک محصور شود.

وی پیشنهاد کرد از ظرفیت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و آستان قدس رضوی برای برای توانمندسازی خانواده های محروم این منطقه استفاده شود.

طولابی افزود: برای اجرای مصوبات، نیازمند نگاه ویژه مسئولان کشوری هستیم و امید می رود مشکلات منطقه اسدآبادی از طریق امام جمعه خرم آباد، استاندار و رییس سازمان برنامه و بودجه لرستان پیگیری و حل شود.

برچسب‌ها خرم آباد محلات لرستان ستاد ملی بازآفرینی شهری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خرم آباد محلات لرستان خرم آباد محلات لرستان ستاد ملی بازآفرینی شهری اخبار کنکور خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۱۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است

فرماندار ایلام گفت: تسریع در اجرای کنارگذر جنوبی شهر ایلام‌ از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان در سال جاری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، عبدالصاحب نادری امروز _شنبه هشتم اردیبهشت‌_ در حاشیه بازدید از پروژه کنارگذر جنوبی شهر ایلام اظهار کرد: با توجه به اینکه احداث کنار گذر جنوبی شهر ایلام به طول چهار کیلومتر و ۲ تقاطع غیر هم‌سطح در طول مسیر نقش بسیار مهمی در مدیریت ترافیک درون و برون شهری ایفا می‌کند از اولویت‌های بخش راه در شهرستان ایلام است.

وی افزود: استاندار و معاونت عمرانی استاندار سال گذشته ۱۸ میلیارد تومان اعتبار از محل تملک داریی‌های شهرستان به این پروژه اختصاص دادند.

فرماندار ایلام خاطرنشان کرد: این پروژه نقش مهمی در مدیریت ترافیک اربعین و تسهیل در تردد زوار ایفا خواهد کرد.

نادری اضافه کرد: با توجه به اهمیت پروژه امید می‌رود با همکاری مردم و مالکان برای تملک زمین‌های مسیر احداث پروژه و اهتمام مسئولان راه و شهرسازی در اسرع وقت شاهد بهره‌برداری باشیم.

کد خبر 748472

دیگر خبرها

  • رفع مشکلات معابر خاکی و پرتردد محله شهدای صفری
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • نرخ رهن در بازار تهران؛ رهن مسکن در محله شادآباد ۵۸۰ میلیون تومان
  • قیمت خانه در جنت آباد تهران امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سه هزار قطعه زمین در بخش احمدآباد مشهد به نهضت ملی مسکن اختصاص یافت
  • چگونه خنجر شمر به قصر محمدیه رسید؟
  • مردم در انتخاب فرد اصلح نگاه قبیله‌ای را کنار بگذارند
  • اجرای برنامه ملی بازآفرینی/ مردم مشارکت کنند
  • فرماندار مشهد:طرح نهضت ملی مسکن از اقدامات خوب دولت سیزدهم است