Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار رضایی ناجا با بیان اینکه برخورد قاطع و بدون اغماض با اراذل و اوباش مصداق بارز برقراری و رعایت حقوق شهروندی است، گفت: نیروی انتظامی از مردم و برای مردم است و رضایت شهروندان از خود را در مسیر رضایت خدا می‌داند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی، سردار سرتیپ پاسدار "قاسم رضایی" در دیدار با نماینده ولی فقیه در گیلان ضمن ابراز رضایت و خرسندی از عملکرد مجموعه انتظامی استان اظهار داشت: حمایت‌های نماینده ولی فقیه در استان از پلیس سبب دلگرمی و تقویت روحیه در ماموران انتظامی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص لزوم حفظ آمادگی و اشرافیت اطلاعاتی و امنیتی بر کشور تصریح کرد: بحمدالله در استان گیلان شاهد برقراری نظم و امنیت خوبی هستیم.

جانشین فرمانده ناجا از کشف بیش از هزار تن انواع مواد مخدر در سال گذشته در کشور خبر داد و گفت: این موضوع یکی از برکات و افتخارات جمهوری اسلامی در راستای مقابله و مبارزه با موادمخدر است و تاکنون هیچ کشوری این حجم از موادمخدر را در طول یک سال کشف نکرده است.

این مقام ارشد انتظامی با تاکید بر اینکه توفیقات نیروی انتظامی در عرصه‌های مختلف نتیجه زحمات، مجاهدت‌ها و روحیه شهادت طلبی ماموران پلیس است افزود: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در راستای مبارزه با قاچاقچان مواد افیونی از سازمان ملل و تمامی کشورهایی که مدعی حقوق بشر هستند، مطالبه گری می‌کند.

سردار رضایی خدمت در نیروی انتظامی را افتخاری بسیار ارزشمند برای خدمتگزاران و سربازان این مجموعه عنوان کرد و اذعان داشت: نیروی انتظامی از مردم و برای مردم است و پلیس، رضایت شهروندان را در مسیر رضایت خدا می‌داند.

وی بر برخورد جدی و هدفمند نیروی انتظامی با قاچاق سلاح و مهمات تاکید کرد و گفت: با رصد و پایش مداوم مرزهای کشور به خصوص مرزهای غربی، در سال گذشته بیش از 27 هزار قبضه سلاح غیرمجاز توسط پلیس کشف شد.

جانشین فرمانده ناجا یکی از اولویت‌های نیروی انتظامی در سال گذشته را که به صورت مستمر ادامه دارد اجرا و رعایت حقوق شهروندی در کشور دانست و افزود: برخورد قاطع و بدون اغماض با اراذل و اوباش مصداق بارز برقراری و رعایت حقوق شهروندی است.

این مقام ارشد انتظامی، ایجاد اخلال در امنیت شهروندان را خط قرمز پلیس عنوان کرد و یادآور شد: پلیس با هرکس که بخواهد امنیت و آزادی مردم را سلب کند و یا در نظم عمومی اخلال ایجاد کند قاطعانه و برابر قانون برخورد خواهد کرد.

سردار رضایی هدف برخورد با مخلان نظم و امنیت را کسب رضایت مردمی و ایجاد رعب و وحشت در دل اراذل و اوباش ذکر کرد و گفت: ارتقاء امنیت علاوه بر جلب رضایت و اعتماد شهروندان به پلیس، موجب نشاط و شادابی جامعه می‌شود.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی به عنوان یک مجموعه خادم در کشور، امروز سخنگو و پیگیر مطالبات به حق مردم برای تصمیم سازی و قانون گذاری در کشور است اذعان داشت: پلیس همواره حامی افراد مظلوم است و در راستای برقراری نظم از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

جانشین فرمانده ناجا بحث امنیت اخلاقی را از دغدغه‌های مهم و جدی علما، مردم و دلسوزان انقلاب اعلام کرد و اظهار داشت: باید بسترهای وقوع جرایم و ناهنجاری‌ها در تفرجگاه‌ها و سواحل دریا از بین برود و با هنجارشکنان در این حوزه برخورد شود.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه در سال‌ جاری طرح دریا از اواخر ماه مبارک رمضان آغاز می‌شود تصریح کرد: ناهنجاری‌های اجتماعی و ولنگاری‌های اخلاقی، زیبنده کشور اسلامی و استانی مانند گیلان با 8 هزار شهید نیست.

سردار رضایی در ادامه یکی از مطالبات مهم مردم را پیشگیری و مبارزه با وقوع سرقت عنوان کرد و بیان داشت: در مقوله پیشگیری از وقوع سرقت باید همه سازمان‌ها، نهادها و دستگاه‌ها، نقش فعال و گسترده‌ای داشته باشند.

وی با بیان اینکه گیلان در سال گذشته در حوزه پیشگیری از وقوع سرقت یکی از استان‌های برتر بوده است ابراز داشت: کسب این رتبه مطلوب نشانگر فعالیت‌های میدانی ماموران انتظامی گیلان و حمایت‌های مسوولان استانی است.

جانشین فرمانده ناجا از تعامل خوب مرزبانان ایران با کشور آذربایجان در شهر آستارا خبر داد و گفت: در مرز آستارا مشکلی وجود ندارد اما رصد و اشراف اطلاعتی در این مرز به صورت مستمر انجام می‌شود.

این مقام ارشد انتظامی در پایان ضمن اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در خرداد ماه سال‌جاری گفت: طبق برآورد‌های انجام شده در خصوص مشارکت بالای مردم در رای گیری و با توجه به تدابیر اندیشیده شده، دغدغه‌ای در تامین امنیت انتخابات نداریم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مقام ارشد انتظامی رعایت حقوق شهروندی جانشین فرمانده ناجا نیروی انتظامی اراذل و اوباش سال گذشته سردار رضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۱۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران

فرمانده نیروی انتظامی گفت: در اجرای وظایف انتظامی و انقلابی کم نمی‌گذاریم، اگر در طرح نور به دنبال صیانت از دخترانمان هستیم، علیه برهم‌زنندگان نظم و امنیت جامعه هم تلاش می‌کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سردار احمد رضا رادان در همایش بزرگ مردم قم در حمایت از "طرح نور" که در حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها برگزار شد اظهار داشت: دشمن تلاش فراوان کرد که جلوه بدهد، پلیس تنهاست، ولی مردم در کنار پلیس و همراه و همگام پلیس هستند.

وی افزود: در معرکه‌های مختلف دشمن به این نتیجه رسید در نبرد با ایران جز شکست چیزی در برندارد، دشمن در برابر عزم و اراده، تقوا و ایمان و جهاد رزمندگان اسلام در حقیقت ره به جایی نخواهد برد.

فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: در هشت سال دفاع مقدس، مردم ما ثابت کردند که تا پای جان برای اسلام هستند،  مادری، خواهری، پدری، نبود که مشوق رزمنده نباشد و بعد از شهادتِ فرزند سجده شکر می‌کردند از این موهبت الهی.

این خبر در حال تکمیل است...

 

دیگر خبرها

  • تخریب کنندگان خودرو شهروند ، در دام پلیس
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند
  • جزییات دستگیری 4 نفر از چهار نفر از اراذل و اوباش در ارومیه
  • دستگیری ۴ نفر از اراذل و اوباش درگیری شب گذشته ارومیه
  • دستور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به دادستانها و فرمانده نیروی انتظامی
  • گشت صیانت از حقوق شهروندی در رفسنجان
  • مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت پلمپ شد
  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران