Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@03:02:07 GMT

جوان گرمساری بر اثر واژگونی موتور سیکلت جان باخت

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۵۱۸۵۰

جوان گرمساری بر اثر واژگونی موتور سیکلت جان باخت

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ غلامحسین عرب ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران به صورت مجازی به میزبانی ستاد فرماندهی انتظامی گرمسار از مرگ یک راکب موتورسیکلت در گرمسار خبر داد و بیان کرد: موتور سوار ۲۰ ساله گرمساری پس از ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه خود متأسفانه دچار واژگونی شد که با کمک نیروهای امدادی به مرکز درمانی انتقال یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شدت جراحات باعث فوت این راکب موتورسیکلت شد، افزود: تحقیقات نشان داد علت این حادثه عدم توانایی راکب در کنترل وسیله نقلیه و سپس واژگونی بوده است.

فرمانده انتظامی گرمسار با بیان اینکه این حادثه امروز سه شنبه در ابتدای روستای محمد آباد شهرستان گرمسار رخ داده است، گفت: متأسفانه راکب جوان این موتور سیکلت کلاه ایمنی بر سر نگذاشته بود و همین امر نیز مرگ وی را رقم زد.

عرب با بیان اینکه موتور سیکلت وسیله‌ای خطرناک است که راکبان آن می‌بایست کلاه ایمنی، رعایت سرعت مطمئنه، فاصله طولی و… را در نظر بگیرند، بیان کرد: رعایت نکات ایمنی تضمین کننده سفری ایمن با این نوع مرکب‌ها است.

وی همچنین از دستگیری فردی که به سرقت لوازم از پشت بام‌های منازل مسکونی در گرمسار مبادرت می‌ورزید خبر داد و بیان کرد: این فرد سابقه دار به عنوان مهمان وارد آپارتمان‌ها می‌شد و پس از رساندن خود به پشت بام لوازمی که در آن مکان قرار داشت را می‌ربود که پس از وصول گزارش شکایت در این باره تحقیقات آغاز و این فرد دستگیر شد.

فرمانده انتظامی گرمسار با بیان اینکه این فرد پس از دستگیری به جرم خود اعتراف کرد، گفت: فرد خاطی همراه با پرونده خود به دستگاه قضائی ارجاع تا به تخلفات وی رسیدگی شود از سوی دیگر اما از مردم می‌خواهیم تا از ورود هر غریبه به آپارتمان جلوگیری و از قفل‌های ایمن و استاندارد برای انباری‌ها و پشت بام‌های خود بهره بگیرند.

کد خبر 5193788

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی سمنان سانحه تصادف دستگیری سارق گرمسار ویروس کرونا شیوع کرونا آمار کرونا کرمانشاه زلزله بوشهر گناوه روز ارتش ماه مبارك رمضان ارتش جمهوری اسلامی ایران واکسن کرونا ماه رمضان ۱۴۰۰ محدودیت های کرونایی شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۱۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشته شدن دوچرخه‌سوار قزوینی در تصادف با پراید

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی قزوین گفت: یک فقره حادثه تصادف بین خودروی پراید و راکب دوچرخه در شهر الوند منجر به مرگ دوچرخه‌سوار شد.

حمیدرضا ململی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین اظهار کرد: بعدازظهر _پنج‌شنبه سیزدهم اردیبهشت_ وقوع یک فقره حادثه تصادف بین خودروی پراید و راکب دوچرخه سوار در لاین ورودی بلوار شهید سلیمانی (سهروردی) شهر الوند نرسیده به اداره کار شهرستان البرز به آتش نشانی شهر صنعتی البرز اطلاع داده شد.

وی افزود: در پی دریافت این خبر بلافاصله فرماندهی و نیروهای امداد و نجات آتش‌نشانی شرکت شهر صنعتی البرز به محل حادثه اعزام شدند، در این راستا نیروهای آتش‌نشانی و اورژانس اقدامات اولیه امدادی و ایمن‌سازی صحنه حادثه را در دستور کار قرار دادند و مصدوم به مرکز درمانی انتقال یافت.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی قزوین ادامه داد: به علت شدت جراحات وارده راکب دوچرخه سوار جان خود را از دست داد.

ململی اضافه کرد: علت وقوع این سانحه رانندگی دلخراش در درست بررسی است.

کد خبر 750239

دیگر خبرها

  • کشته شدن دوچرخه‌سوار قزوینی در تصادف با پراید
  • ایجاد چهار هزار شغل جدید در غرب استان سمنان
  • تصادف ۲ موتور سیکلت با پراید ۱۳۲ در محور ماکو به خوی 
  • دستگیری عامل ضرب و شتم یک موتورسوار در رفسنجان 
  • ️جریمه میلیاردی برای نگهداری موتور سیکلت‌های قاچاق در قزوین
  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان شهید الداغی در کاشمر
  • تصادف کامیون و تیبا در محور گرمسار به سرخه ۶ مصدوم داشت
  • جوان ۲۹ ساله بر اثر سقوط از آبشار لوه گلستان جان باخت
  • داداش کلاه یادت نره 
  • کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک در حاجی آباد