Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@19:15:42 GMT

اینفانتینو: به هیچ وجه سوپر لیگ را به رسمیت نمی شناسیم

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۵۱۹۵۲

اینفانتینو: به هیچ وجه سوپر لیگ را به رسمیت نمی شناسیم

رئیس فیفا تاکید کرد این نهاد به هیچ وجه رقابت‌های سوپرلیگ را به رسمیت نخواهد شناخت.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میل،  باشگاه‌های بزرگ اروپایی با وجود مخالفت یوفا و فیفا رسما در بیانیه‌ای از شروع "سوپر لیگ اروپا"  خبر دادند که بازتاب گسترده ای داشته است و خیلی از شخصیت های ورزشی و رسانه ها به انتقاد از این تصمیم پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جیانی اینفانتینو رئیس فدراسیون بین المللی فوتبال فیفا در واکنش به این اخبار گفت: می خواهم خیلی شفاف و واضح بیان کنم که فیفا  به هیچ وجه سوپر لیگ را به رسمیت نمی شناسد  و برای تیم ها و بازیکنانی که در این لیگ شرکت کنند، جریمه هایی در نظر گرفتیم. موضع ما کاملا بر این است که از یوفا حمایت کنیم و جلوی هر گونه بحث دیگری را خواهیم گرفت. باشگاه های خاطی باید بدانند در صورتی که از یوفا تبعیت نکنند، انتظار هر برخوردی را داشته باشند و این موضوع خیلی شفاف از طرف فیفا و یوفا بیان شده است.

خیلی از شخصیت های ورزشی و غیرورزشی نیز در یک روز گذشته به این امر واکنش نشان دادند و برگزاری رقابت های سوپرلیگ بین قدرت های جهان را کار اشتباه برای خدشه دار کردن روح فوتبال دانستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جیانی اینفانتینو سوپر لیگ اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۱۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوپر گل پاک‌پرور همه را شوکه کرد

به گزارش ورزش سه، در‌ مرحله یک هشتم جام حذفی دو تیم سپاهان و استقلال ملاثانی در ورزشگاه فولاد آرنا به مصاف یکدیگر رفتند که بازی با تک گل کاوه رضایی در آستانه اتمام بود اما یک ضربه دیدنی از سوی بازیکن استقلال کار را به تساوی کشاند.

در اوقات اضافه نیمه دوم پاس رضا آنتیک به میلاد پاک پرور رسید و این بازیکن ریزنقش و شوت زن از فاصله ۴۰ متری شانس خود را برای گشودن دروازه پیام نیازمند امتحان کرد تا شاهد یکی از زیباترین گل‌های این فصل فوتبال ایران باشیم.

پاک‌پرور که سابقه بازی در استقلال اهواز و فولادخوزستان را در لیگ برتر دارد، در طول ۱۲۰ دقیقه در سمت چپ خط دفاعی اجازه فرار به رامین رضاییان را نداد و به خوبی قدرت اصلی هجوم سپاهان را مهار کرد و با شوت زیبایش در دقیقه ۹۳ ورزشگاه را منفجر کرد.

ویدئو: 331120

البته سپاهان در دقایق پایانی وقت‌های اضافی موفق شد از روی نقطه پنالتی به گل برسد و به مرحله بعد صعود کند.

دیگر خبرها

  • اسپانیا قصد دارد کشور فلسطین را به رسمیت بشناسد
  • اسپانیا قصد دارد ۴ کشور دیگر را به رسمیت بشناسد
  • سوپر گل پاک‌پرور همه را شوکه کرد
  • الکساندر چفرین: سوپرلیگ پروژه‌ای غیراخلاقی و عواقب آن ویرانگر خواهد بود
  • تاکید رئیس یوفا: سوپرلیگ پروژه‌ای غیراخلاقی است
  • حفظ گزینه خروج روسیه از یوفا
  • ترکیه به تلاش برای توقف جنگ وحشیانه علیه غزه ادامه می دهد
  • شهرداری گرگان در لبنان ناکام ماند
  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • کار بزرگ یاران حاج‌صفی با 3 گل طلایی