Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@21:56:31 GMT

افزایش شمار مبتلایان به کرونا در ایلام به ۳۳۸۰۰ نفر

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۵۲۰۹۸

افزایش شمار مبتلایان به کرونا در ایلام به ۳۳۸۰۰ نفر

به گزارش خبرنگار مهر، محمد کریمیان ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران از افزایش شمار مبتلایان به کرونا در استان به تعداد ۳۳ هزار و ۸۰۰ نفر خبر داد.

وی اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۲۹۶ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده است.

کریمیان بیان کرد: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته چهار مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان گزارش شده و مجموع فوت شدگان ناشی از کرونا تا این لحظه ۷۱۴ نفر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام افزود: چهار مورد فوتی امروز شامل شهرستان ایلام ۲ فوتی، شهرستان چرداول یک فوتی و شهرستان ایوان یک فوتی بوده است.

کد خبر 5193826

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی ایلام محمد کریمیان ایلام ویروس کرونا شیوع کرونا آمار کرونا کرمانشاه زلزله بوشهر گناوه روز ارتش ماه مبارك رمضان ارتش جمهوری اسلامی ایران واکسن کرونا ماه رمضان ۱۴۰۰ محدودیت های کرونایی شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۲۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وصل مجدد برق روستای تختان در شهرستان دهلران

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان ایلام گفت: شبکه برق روستای "تختان بخش سراب میمه در شهرستان دهلران که بر اثر سیل ۲ روز گذشته آسیب دیده بود، وصل شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام ولی الله ناصری، روز یکشنبه با اشاره به حضور به‌موقع و سریع نیروهای برق شهرستان برای رفع آسیب دیدگی شبکه برق روستای تختان به دلیل وقوع سیل گفت: بر اثر بارش باران‌های سیل‌آسا، ترانسفورماتور برق روستا و بیش از یک هزار متر شبکه برق‌رسانی روستا دچار خسارت شده بود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام در ادامه با اشاره به تخریب تعدادی از پایه‌های برق این روستا افزود: این پایه ها با تلاش نیروهای شرکت توزیع نیروی برق استان و شهرستان دهلران به سرعت نصب شد.

ناصری به آمادگی این شرکت برای مقابله به حوادث غیرمترقبه، با توجه به اعلام سازمان هواشناسی، اشاره و عنوان کرد: در کمتر از چند ساعت، شبکه و ترانسفورماتورهای آسیب دیده روستای "تختان" اصلاح شد.

وی تصریح کرد: اکیپ‌های عملیاتی و اجرایی پس از اعلام دیسپاچینگ برق مبنی بر آسیب به شبکه روستای تختان به محل اعزام شدند.

ناصری به نصب بیش از یک هزار متر کابل برق در بازه زمانی کوتاه اشاره کرد و گفت: هم اکنون روستای تختان از برق پایدار برخوردار است.

به گزارش تسنیم، زیرساخت های برق، آب و گاز روستای تختان به دنبال بارش شدید باران، وقوع سیل و آبگرفتگی معابر در روز جمعه 14 اردیبهشت آسیب جدی دیده بود.

دهستان تختان، یکی از دهستان‌های بخش سراب میمه شهرستان دهلران در استان ایلام است.

انتهای پیام/180/

دیگر خبرها

  • آخرین آمار مصدومان حوادث جوی ۱۴۰۳
  • انحراف پراید در آزادراه خلیج فارس با ۲ فوتی و ۴ مصدوم
  • «پل طبیعت» امشب قرمز رنگ می‌شود
  • افزایش شمار تلفات نظامی صهیونیست‌ها در حمله به پایگاه کرم ابوسالم
  • فیلم| افزایش شمار کشته‌های سیل در برزیل به ۷۵ نفر
  • دستگیری چهار شرور در زابل
  • دستگیری چهار نفر شرور در زابل
  • ارتش اسرائیل شکست را پذیرفت/ روز نخست مذاکرات آتش بس اسرائیل و حماس پایان یافت+ جزییات/ شمار شهدای غزه به ۳۴هزار و ۶۸۳ نفر افزایش یافت
  • آژیر خطر در کریات شمونا به صدا درآمد/ افزایش شمار شهدای میس الجبل
  • وصل مجدد برق روستای تختان در شهرستان دهلران