Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-07@09:50:42 GMT

AFC سهمیه جام‌جهانی فوتسال آسیا را تعیین کرد

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۵۲۱۳۳

AFC سهمیه جام‌جهانی فوتسال آسیا را تعیین کرد

ایران اکونومیست- با اعلام یک رسانه ویتنامی، AFC تصمیم گرفت تیم‌های ملی فوتسال ایران، ژاپن و ازبکستان در جام جهانی فوتسال حاضر شوند و دو نماینده دیگر آسیا از طریق مسابقه پلی‌آف انتخاب می‌شوند.

لغو رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا در سال ۲۰۲۰ و سپس ۲۰۲۱، تعیین پنج سهمیه این قاره برای جام جهانی فوتسال را با مشکل مواجه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کنفدراسیون فوتبال آسیا بعد از لغو فوتسال قهرمانی آسیا اعلام کرد خودش این پنج سهمیه را بر اساس فاکتورهای مشخص تعیین خواهد کرد.

AFC در این ارتباط جلسات مختلفی را برگزار کرده و ظاهراً تصمیم نهایی را در این ارتباط گرفته است.

سایت «bongdaplus» ویتنام امروز مدعی شد کنفدراسیون فوتبال آسیا سهمیه‌های این قاره را برای جام جهانی تعیین کرده است.

طبق اعلام این سایت، ایران، ژاپن و ازبکستان سه تیمی هستند که به صورت مستقیم جواز حضور در جام جهانی را به دست آورده‌اند.

دو سهمیه دیگر هم با برگزاری مسابقات پلی آف بین چهار تیم تایلند / ویتنام و لبنان / ‏عراق‬ مشخص خواهد شد.

هنوز زمان و مکان برگزاری مسابقات پلی آف و نحوه برگزاری این دیدارها برای تعیین دو سهمیه باقیمانده مشخص نشده است.

 

 

 مهر

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۲۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهمیه ایران در پلی‌آف اسپانیا زیاد شد

به گزارش "ورزش سه"، سعید احمدعباسی پس از اینکه در جام ملت‌های آسیا فوق‌العاده ظاهر شد و توانست با کسب عنوان آقای گلی، نقش مهمی در رقم خوردن قهرمانی برای تیم ملی فوتسال ایران داشته باشد، در بازگشت به اسپانیا و بازی برای والدپنیاس هم موفقیت بزرگی را همراه با این باشگاه تجربه کرد و برخلاف سال گذشته به پلی‌آف رسید.

والدپنیاس در حالی که احمدعباسی را در فهرست نفراتش داشت، شنبه شب در چارچوب دیدارهای هفته بیست و نهم و ماقبل پایانی دور نخست از لیگا ناسیونال فوتسال اسپانیا به مصاف تیم رده چهارمی اینتر مویستار رفت و برد مهمی را کسب کرد.

یاران احمدعباسی در دیدار خانگی مقابل اینتر مویستار موفق به کسب پیروزی سه بر یک شدند تا 45 امتیازی شوند، در رتبه هفتم جدول لیگا ناسیونال اسپانیا قرار بگیرند و در فاصله یک هفته مانده به پایان دور نخست این رقابت‌ها، صعودشان به جمع هشت تیم پایانی در مرحله پلی‌آف را قطعی کنند.

سعید احمدعباسی، فوتسالیست ایرانی والدپنیاس که در فصل جاری لیگا ناسیونال اسپانیا هفت گل به ثمر رسانده، در دیدار مقابل اینتر مویستار نتوانست این کار را انجام بدهد.

پیش از این صعود تیم فوتسال مایورکا پالما با حضور حسین طیبی و مسلم اولادقباد به مرحله پلی‌آف لیگا ناسیونال اسپانیا قطعی شده بود که حالا هم احمدعباسی همراه با والدپنیاس به این مهم رسید.

دیگر خبرها

  • مکان و زمان قرعه کشی جام جهانی 2024 مشخص شد
  • اعلام زمان برگزاری مراسم قرعه کشی جام جهانی فوتسال
  • زمان قرعه‌کشی جام جهانی فوتسال مشخص شد
  • یزدانی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • سهمیه ایران در پلی‌آف اسپانیا زیاد شد
  • ساحلی‌بازان در جمع چهار تیم برتر آسیا با کسب سهمیه جهانی
  • والیبال ساحلی زیر 19 ساله‌ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا؛ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ ساله‌ ایران سهمیه جهانی گرفت