Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@22:35:25 GMT

یک استقلالی جانشین رافت در آستارا شد

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۵۲۲۲۲

یک استقلالی جانشین رافت در آستارا شد

با تصمیم مدیریت باشگاه شهرداری آستارا، احمد جمشیدیان هافبک سابق استقلال و سپاهان به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال باشگاه انتخاب و معرفی شد.

به گزارش "ورزش سه"، شهرداری آستارا شگفتی ساز نیم فصل اول مسابقات لیگ دسته اول بود ولی مشکلات مالی سبب شده تا حالا 4 شکست پیاپی در کارنامه این تیم ثبت شود. آنها با شکست هوادار در آخرین دیدار نیم فصل اول توانستند جشن قهرمانی را بالاتر از تیم های سرشناسی نظیر مس کرمان در آستارا بگیرند ولی از شادی آنها خیلی طول نکشید و پایان رافت بلافاصله پس از پایان نیم فصل به دلیل مشکلات مالی و عدم پرداخت دستمزد بازیکنانش استعفا داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این استعفا سبب شد تا انسجام شهرداری آستارا از هم بپاشد و آنها در 4 مصاف اخیر برابر شاهین، فجرسپاسی، مس کرمان و بادران 11 گل خورده اند و 4 شکست پر گل در کارنامه اشان ثبت شده تا از امتیاز 31 که در پایان نیم فصل بالاتر از تمام تیم های حاضر در مسابقات کسب کرده بودند، فراتر نروند و حالا رتبه هشتم را در اختیار دارند.


پس از چند هفته ابهام و سردرگمی درنهایت مدیران باشگاه که برای بازگرداندن پایان رفت تلاش می کردند، در رسیدن به این هدف ناکام ماندند و پس از شکست روز گذشته برابر بادران که با نتیجه 3 بر صفر اتفاق افتاد و احمد جمشیدیان نیز این بازی را از نزدیک تماشا کرد، این هافبک سابق استقلال و سپاهان را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کردند.


اجمد جمشیدیان که سال گذشته به عنوان سرمربی همدانی ها فاصله ای تا صعود به رقابت های دسته اول نداشت، محمد میرترابی بازیکن سابق تیم پاس و مربی تیم هایی چون پاس، سپیدرود، رایکا و نساجی مازندران و سجاد بیگی بازیکن سابق ملوان و مربی تیم پاس همدان را به عنوان دو دستیار خود در ماموریت جدید انتخاب کرد.

دسته یک شهرداری آستارا احمد جمشیدیان استقلال تهران پیکان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دسته یک شهرداری آستارا احمد جمشیدیان استقلال تهران پیکان شهرداری آستارا نیم فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۲۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست تیم ملی ایران برابر ازبکستان در نیمه اول

به گزارش خبرنگار مهر، در دومین دیدار مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا که به میزبانی تایلند برگزار می‌شود امروز جمعه از ساعت ۱۷:۳۰ تیم ملی فوتسال ایران به مصاف ازبکستان رفت که این دیدار در پایان نیمه اول با برتری ۲ بر یک به سود ازبکستان به پایان برسد.

شاگردان وحید شمسایی در این بازی با ترکیب اولیه باقر محمدی، محمدحسین درخشانی، مهدی کریمی، بهروز عظیمی و سالار آقاپور به میدان رفتند. سعید مؤمنی، علی خلیل‌وند، سعید احمد عباسی، علیرضا رفیعی پور، محمدرضا سنگ سفیدی، اصغر حسن زاده‌، مسلم اولادقباد، علی اکرمی و مسعود یوسف هم دیگر نفرات ایران روی نیمکت بودند.

نیمه اول

با آغاز این دیدار تیم ملی فوتسال ایران تیم برتر میدان بود و ازبکستان هم نشان داد روی ضد حملات می‌تواند تیم بسیار خطرناکی باشد و در دومین دقیقه بازی از روی یک ضد حمله صاحب موقعیت تک به تک شد که ضربه بازیکن این تیم راهی در چهارچوب پیدا نکرد.

اما در دقیقه ۵ این بازیکنان تیم ملی ایران بودند که از روی یک حرکت از سمت چپ در موقعیت خوبی قرار گرفتند و پاس در عرض سالار آقاپور با دفع اشتباه مدافع ازبکستانی وارد دروازه شد تا نخستین گل ایران از روی گل به خودی به ثمر برسد.

برتری بازیکنان ایران ۲ دقیقه بیشتر طول نکشید و از روی خطایی که از فاصله ۱۵ متری نصیب ازبکستان شد بازیکن این تیم توانست با یک شوت روی زمین بازی را به تساوی بکشاند.

در ادامه بازی متعادل‌تر دنبال شد و سرعت بالای انتقال توپ ازبک ها از دفاع به حمله موجب شد بازیکنان ایران با احتیاط بیشتری بازی کنند و بی گدار به آب نزنند.

یکی از بازیکنان درخشان تیم ملی ایران در نیمه اول این بازی باقر محمدی بود که در چند صحنه با واکنش‌های دیدنی خود مانع از گلزنی بازیکنان حریف شد.

اما در حالی که ۲ دقیقه به پایان نیمه اول بازی زمان باقی مانده بود باز هم ازبکستانی‌ها موفق شدند دروازه تیم ملی ایران را باز کنند. در سوی دیگر میدان هم دروازه بان ازبکستان با واکنش‌های به موقع خود مانع از فرو ریختن دروازه شد تا نیمه اول با شکست ۲ بر یک ایران به پایان برسد.

کد خبر 6089279

دیگر خبرها

  • وقتی تیم های حریف بایرلورکوزن فکر می کنند رکورد شکست ناپذیری این تیم را پایان داده اند (فان) / فیلم
  • درخشش استقلالی سابق در هوادار ادامه دارد
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • شکست تیم ملی ایران برابر ازبکستان در نیمه اول
  • ادعای ستاره سابق لیورپول درمورد جانشین کلوپ
  • سردار فدوی خطاب به اسرائیل: التماس کردید حمله نکنیم، اما تصمیم حیدری گرفته شد
  • شکست‌ناپذیران؛ 20 سال از آخرین قهرمانی آرسنال در لیگ برتر انگلیس گذشت / عکس
  • سکوت ستاره معصومی همسر سابق مهدی قایدی شکست، اما ماجرا پیچیده‌تر شد!
  • «عملیات وعده صادق صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرد»
  • عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است