Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گلستان مدیرکل هواشناسی گلستان از کاهش میزان ماندگاری برف باوجود افزایش سطح پوشش برف در استان نسبت به سال زراعی گذشته و بلندمدت خبرداد.

نوربخش داداشی در تحلیل وضعیت برف استان گلستان در سال زراعی جاری، گفت: در گلستان معمولاً ریزش برف هرساله در اواسط آبان ماه رخ می‌دهد و از سوی دیگر در اواخر فروردین ذوب برف اتفاق می‌افتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: نتایج به دست آمده از پردازش تصاویر ماهواره‌ای در سال زراعی جاری نشان داده که میانگین سطح پوشش برف در سطح استان نسبت به سال قبل، ۴ درصد کاهش و نسبت به میانگین بلندمدت ۵۴ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل هواشناسی گلستان با اشاره به اینکه از لحاظ بیشینه سطح پوشش برف، ۸۴ درصد نسبت به سال قبل افزایش داشتیم، خاطرنشان کرد: بیشترین میزان پوشش برف در بهمن‌ماه به میزان ۱۱۰۰۰ کیلومترمربع اتفاق افتاد که این میزان در سال قبل از آن حدود ۷۳۰۰ کیلومترمربع بوده است.

به گزارش ایسنا به نقل از هواشناسی گلستان، داداشی ادامه داد: افزایش سطح پوشش برف بیشتر در مناطق خشک و نیمه‌خشک شمال استان اتفاق افتاده است.

وی بیان کرد: کمینه سطح پوشش برف استان در سال زراعی جاری، ۴۳ درصد نسبت به سال قبل کاهش داشته است. بر این اساس برخلاف افزایش سطح پوشش برف در استان نسبت به سال زراعی گذشته و بلندمدت، میزان ماندگاری برف کاهش یافته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سطح پوشش برف پوشش برف نسبت به سال سال زراعی سال قبل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۲۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چلسی ۲ - ۰ تاتنهام/ زنبق‌ها سهمیه لیگ قهرمانان را پس زدند + فیلم

در دیداری معوقه از هفته بیست و ششم لیگ برتر انگلیس، تیم‌های چلسی و تاتنهام در داربی لندن و در ورزشگاه استمفوردبریج به مصاف هم رفتند که چلسی موفق شد با ۲ گل مهمانش را شکست دهد.

چالوبا در دقیقه ۲۴ و جکسون در دقیقه ۷۲ گل‌های چلسی را به ثمر رساندند.

با این نتیجه امید تاتنهام برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان کمرنگ شد و خیال استون ویلای رده چهارمی که ابتدای هفته در مصاف با چلسی به تساوی رسیده بود کمی راحت شد. تاتنهام تنها تیمی است که می‌تواند رتبه چهارم و کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را از دست استون ویلا خارج کند، اما با این شکست حالا شانس آنها هم بسیار کم شد و با یک بازی کمتر نسبت به استون ویلا و با هفت امتیاز کمتر نسبت به این تیم در رتبه پنجم قرار دارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • تاثیر استفاده کمتر از شبکه‌های اجتماعی بر افزایش اعتماد به نفس
  • سد کوثر گچساران پر شد
  • ثبت ۵۳ میلیمتر بارش در در لیرابی
  • تاثیر عجیب این ویتامین روی عصبانیت
  • تاثیر عجیب این ویتامین روی خلق و خو
  • وضعیت عادی برق در اهواز / آبگرفتگی معابر به سرعت تخلیه شد
  • ثبت ۱۰۸ میلی‌متری باران در رومشکان
  • تورم نقطه‌به‌نقطه در فروردین به کمتر از ۳۵ درصد رسید
  • ماندگاری نیروی کار خراسان رضوی به کمتر از ۶ ماه رسید
  • چلسی ۲ - ۰ تاتنهام/ زنبق‌ها سهمیه لیگ قهرمانان را پس زدند + فیلم