Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-27@21:29:41 GMT

اعلام قیمت مصوب انواع مرغ قطعه‌بندی شده +جدول

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۵۲۳۹۷

اعلام قیمت مصوب انواع مرغ قطعه‌بندی شده +جدول

قیمت انواع بسته‌بندی‌های مرغ قطعه‌بندی شده بر اساس مصوبه کارگروه ساماندهی مرغ کشور اعلام شد. در این مصوبه اشاره شده که مرغ قطعه‌بندی خارج از مراکز دارای مجوز بهداشتی همچنان ممنوع است.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، قیمت انواع بسته بندی‌های مرغ قطعه بندی شده بر اساس مصوبه کارگروه ساماندی مرغ کشور اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



قیمت قطعه بندی مرغ بر اساس قیمت‌های اعلامی سازمان حمایت به نرخ‌های زیر مصوب شد، با توجه به محدودیت‌های بهداشتی قطعه بندی در واحد‌های غیر مجاز همچنان ممنوع است.

بر اساس مصوبه کارگروه ساماندهی مرغ کشور مقرر شده که سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدگان و سازمان تعزیرات حکومتی بر اجرای قیمت‌های مصوب نظارت داشته باشند.

بر این اساس قیمت هر کیلوگرم سینه مرغ بدون پوست به صورت بسته بندی شده ۴۹۵۰۰ تومان، ران ۴۱۰۰۰ تومان، بازوی ساده ۳۳۵۰۰ تومان و بال ساده ۳۰۰۰۰ است.

همچنین قیمت هرکیلوگرم فیله مرغ قطعه بندی شده بدون پوست و خس گیری شده به صورت بسته بندی شده ۶۴۰۰۰ تومان، سینه بدون پوست و استخوان (شنیسل) ۵۶۵۰۰ تومان، ساق ران بدون پوست ۴۹۰۰۰ تومان و مغز ران بدون پوست ۴۴۰۰۰ تومان است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مرغ قطعه بندی شده مرغ بسته بندی قیمت مرغ مرغ قطعه بندی شده بسته بندی بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۲۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول اضافه حقوق‌ بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی اظهار کرد: هر ساله محاسبات افزایش مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی در فروردین ماه انجام می‌گیرد و امسال نیز همین روند ادامه می‌یابد و متناسب با افزایش ۳۵ درصدی دستمزد کارگران، مستمری بازنشستگان نیز به همین میزان افزایش پیدا می‌کند.

به گفته حسن ایزدان، بازرس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران، افزایش مستمری بازنشستگان کارگری تابع قوانین مشخص خود است و می‌تواند از افزایش مزد کارگران شاغل که در شورایعالی کار مصوب شده، بیشتر باشد.

به گزارش منیبان، براین اساس مستمری بازنشستگان در فرودین‌ماه مطابق سال گذشته پرداخت می‌شود اما حقوق اردیبهشت بر اساس نرخ جدید اعمال می‌شود و مابه‌التفاوت حقوق فروردین مستمری‌بگیران نیز در اردیبهشت پرداخت می‌شود.

 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • جدول اضافه حقوق‌ بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری
  • قیمت سکه و طلا امروز ۸ اردیبهشت +جدول
  • ملاک‌های افزایش شهریه مدارس غیردولتی با رتبه‌بندی آنها
  • قیمت گوشت بوقلمون در میادین تره بار
  • قیمت گوشت بوقلمون در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • نرخ مصوب انواع میوه؛ قیمت گوجه سبز سر به فلک کشیده!
  • پیگیری و اجرای پروژه‌ها بر اساس زمان‌بندی در اولویت مدیران باشد
  • پراید در صدر جدول خودروهای آلاینده مشهد قرار دارد
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول