Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-30@06:02:05 GMT

آغاز اجرای طرح پویش ضیافت همدلی

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۵۲۴۰۱

آغاز اجرای طرح پویش ضیافت همدلی

به گزارش جام جم آنلاین کرمان:عباس صادق زاده، با اشاره به طرح ضیافت همدلی در ماه مبارک رمضان جاری افزود:  به منظور اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری در راستای حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه وجامعه هدف بهزیستی امسال نیز با حلول ماه مبارک رمضان و ادامه شرایط سخت اقتصادی ناشی از گسترش وخیز مجدد ویروس منحوس کرونا وآسیب دیدن کسب وکارهای خرد واز سوی دیگر تحریم های ظالمانه استعمار گران بر این ملت مقاوم  طرح فوق آغاز گردیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 

وی، با دعوت از آحاد مردم برای حضور و مشارکت در طرح ضیافت همدلی اذعان داشت :حتم داریم که امسال نیز به لطف خداوند متعال و با مشارکت پر شور خیرین وهمراهان همیشگی بهزیستی ، مددجویان این سازمان شاهد رفع بخش عظیمی از تنگناهای معیشتی ومالی خود از این طریق خواهند بود. 

وی در ادامه افزود:با برنامه ریزی های انجام شده وبا ورود موثر مراکز تازه تاسیس مثبت زندگی به عرصه خدمت رسانی اجتماعی امسال تهیه وتوزیع بسته های معیشتی وکمک های خیرین با دقت وسرعت بیشتری به دست نیازمندان واقعی خواهد رسید. 

مدیر کل بهزیستی استان کرمان افزود: امسال موسسات خیریه و مراکز تحت نظارت بهزیستی به عنوان بازوان پرتوان این مجموعه به کمک ما آمده اند تا بتوان با اثربخشی بیشتر،بخش وسیعتری از جامعه  هدف را تحت پوشش این چتر حمایتی قرار داد.
 
وی راه های مشارکت خیرین در این امر خداپسندانه را از طریق واریز به شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۱۹۴۶۰۸۶ وشماره حساب ۴۱۵۹۰۳۴۵۴۱۶۳۰۴۹۷همراه با شناسه واریز ۳۵۰۰۳۴۵۵۹۱۴۰۱۲۰۶۷۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰  اعلام کرد و گفت:نیکوکاران عزیز همچنین می توانند مبالغ نقدی همدلی و همراهی خود را از طریق شناسه شباIr380100004159034541630497و یا از طریق کد دستوری :*6655*1480#واریز نمایند. 
صادق زاده بیان داشت :خیرین عزیز همچنین می توانند کمک های غیر نقدی خود را به کلیه ادارات،خیریه ها و مراکز تحت نظارت بهزیستی تحویل نمایند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: حمایت از اقشار آسیب پذیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۲۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ آغاز پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار در استان مرکزی نواخته شد

به گزارش خبرگزاری مهر، جمشید امیدی اظهار کرد: اجرای طرح پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار در راستای توسعه فعالیت بدنی منظم و سبک زندگی فعال کارگران و کارکنان واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی این استان، دستور کار قرار می‌گیرد.

وی افزود: صدای زنگ آغاز پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار در سال جاری به صورت رسمی در هفته کار و کارگر فردا (دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) به صورت نمادین در تمامی واحدهای تولیدی و خدماتی مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها نواخته شد.

امیدی گفت: در اجرا و برگزاری پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار، سازمان بسیج کارخانجات با انجمن ورزش‌های همگانی فدراسیون کارگری تعامل و همکاری دارند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی تاکید کرد: پیش‌بینی شده در دوشنبه هر هفته کارگران ساعتی را به صورت ویژه به امر ورزش اختصاص دهند.

کد خبر 6092056

دیگر خبرها

  • آغاز طرح غربالگري بينايي کودکان 3 تا 6 سال دراستان کرمانشاه
  • زنگ آغاز پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار در استان مرکزی نواخته شد
  • پویش «مشهد مهربان»، عامل یکپارچه‌سازی اجتماعی مشهد مقدس
  • همدلی خیران هلال احمر آذربایجان شرقی در سیل سیستان و بلوچستان
  • ۲۰ درصد امکانات دستگاه‌های دولتی در اختیار زوج‌های جوان قرار گیرد
  • بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره درکشور به مردم خدمات سلامت روان می دهند
  • همیاران مهربان ترافیک به مثابه مشارکت مردم در جهش تولیدات فرهنگی هستند/روش‌های قهری در ارتباطات فرهنگی جوابگو نیست
  • رتبه برتر معاونت مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان در کشور
  • اجرای پویش «پای کار ایرانیم»در پایتخت
  • بهره مندی بیش از ۳۶۰ هزار نفر از خدمات روانشناختی و مشاوره بهزیستی مازندران