Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@03:10:27 GMT

کشت برنج در کرمانشاه ممنوع است

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۵۲۴۱۷

کشت برنج در کرمانشاه ممنوع است

نوربخش حاتمی ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس ابلاغ وزارت جهاد کشاورزی کشت برنج در استان کرمانشاه و حتی شهرستان صحنه ممنوع است.

وی افزود: هیچ گونه قراردادی مبنی بر خرید برنج با کشاورزان منعقد نخواهد شد، لذا کشاورزان از سایر الگوهای کشت به جای برنج استفاده کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: الگوی کشت خاصی به کشاورزان القا نشده و بر اساس الگوهای کشت مرسوم و با در نظر گرفتن مباحث اقتصادی می‌توانند به کشت بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاتمی تصریح کرد: کشت‌های مرسوم در استان کرمانشاه همچون ذرت، چغندر، سیب زمینی و پیاز بوده که کشاورز به صورت اختیاری نوع محصول خود را انتخاب می‌کند.

گفتنی است، کشت برنج در استان کرمانشاه و در شهرستان صحنه مشاهده شده که دادستانی این شهرستان برای مقابله با کشت آن برای حفظ سفره‌های آب زیرزمینی ورود کرده است.

کد خبر 5193573

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه شهرستان صحنه برنج وزارت جهاد کشاورزی جهادکشاورزی کرمانشاه ویروس کرونا شیوع کرونا آمار کرونا کرمانشاه زلزله بوشهر گناوه روز ارتش ماه مبارك رمضان ارتش جمهوری اسلامی ایران واکسن کرونا ماه رمضان ۱۴۰۰ محدودیت های کرونایی شیراز استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۲۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح طرح آبرسانی فلارد یک در شهرستان فلارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فلارد گفت: یکی از مهمترین مطالبات کشاورزان شهرستان فلارد پس از دو دهه انتظار، محقق شد و طرح فلارد یک کلید خورد.
رستمی افزود: طرح فلارد یک در سال جهش تولید با مشارکت مردم، با همکاری آب منطقه‌ای استان، سازمان جهاد کشاورزی، بخش خصوصی و کشاورزان روستای سندگان با ۴۱۴ میلیارد ریال به بهره برداری رسید که باعث اشتغالزایی ۲۵۰ نفر بصورت مستقیم خواهد شد.
سید ابوالحسن عدنانی مدیر روابط عمومی آب منطقه‌ای استان هم گفت: این طرح با هدف مدیریت روان آب‌های شهرستان فلارد برای زمین‌ها و باغات بالا دست، آبی معادل ۱۷۰ لیتر در ثانیه ۲۴۵ هکتار (۲۰۰ هکتار زراعت و ۴۵ هکتار باغ) را پوشش خواهد داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • حد کم کردن وزن کجاست؟ نگاهی به شیوه‌های مرسوم در کاهش و تثبیت وزن
  • پیدا شدن لاشه پلنگ در منطقه شکار ممنوع فریمان
  • جزئیات کشف لاشه پلنگ در منطقه شکار ممنوع فریمان
  • افتتاح طرح آبرسانی فلارد یک در شهرستان فلارد
  • برخی از شالیکاران محمودآبادی در انتظار دریافت سهمیه کود
  • دولت تا حد امکان برای برنج و چای «خرید تضمینی» نخواهد داشت
  • تولید بیش از ۶۰ هزار تن گندم در کنگاور
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی برای کشت برنج در مازندران
  • هشدار نارنجی به کشاورزان در پی بارش تگرگ/ ۱۶ استان درگیر بارش
  • صدور اطلاعیه‌ای نسبت به بارش‌های سنگین به کشاورزان و دامداران