Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با ماه مبارک رمضان محافل قرآنی و جزء خوانی قرآن کریم با رعایت پروتکل های بهداشتی در مساجد استان زنجان اجرا و در فضای مجازی پخش می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، با فرارسیدن ماه مبارک رمضان ویژه برنامه های متعددی در مساجد برگزار می شود ولی به دلیل شیوع ویروس کرونا و محدودیت های کرونایی، محافل قرآنی و مناجات خوانی با رعایت پروتکل های بهداشتی اجرا و از طریق فضای مجازی پخش می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین منظور محفل انس با قرآن کریم  مشترک با هیئت ریحانه النبی برادران در پارک محله مسجدامیرالمومنین بهارستان زنجان برگزار می شود.

 

همچنین راهکارهای قرآنی توسط جوانان گروه تربیتی این مسجد به نیابت از شهید هاشمی برای روزه داران و اهالی محله بیان می شود.

همچنین در مسجد جامع امام حسین(ع) خیرآباد نیز هر شب در ماه مبرک رمضان مراسم جزء خوانی و تفسیر قرآنی در مسجد برگزار می شود و فایل های تهیه شده از طریق فضای مجازی و کانال مسجد برای بچه های مسجد پخش می شود.

 

در مسجد صاحب الزمان (عج) شناط ابهر نیز همه روزه ساعت 18 و 30 دقیقه مراسم جزء خوانی قرآنی کریم با رعایت پروتکل های بهداشتی و با حضور قاریان و اساتید قرآنی برگزار می شود.

همچنین محفل جزء خوانی قرآن کریم به صورت مجازی در آستان مقدس امامزاده اسماعیل(ع) شناط ابهر نیز با همکاری بچه های این مسجد برگزار می شود.

 

برگزاری جلسه روزانه تلاوت قرآن کریم در فضای سبز مقابل مسجد با تلاوت روزانه ۵ صفحه از قرآن توسط استاد امیرخانی و بیان معارف قرآنی توسط حاج آقا نصیری نیز گوشه دیگری از فعالیت های قرآنی بچه های مساجد زنجان در ماه مبارک رمضان است.

برگزاری مراسم  جزء خوانی قرآن کریم همراه با حضور خواهران به مناسبت ماه مبارک رمضان با رعایت پروتکل های بهداشتی در مسجد ولیعصر(عج) نیز توسط بچه های این مسجد همه روزه در ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

 

قرائت و ترتیل قرآن کریم توسط آقای اسماعیلی قاری قرآن و انجام فریضه نماز جماعت در مسجد صاحب الزمان(عج) به همت روزه داران و بچه های این مسجد همه روزه در ماه مبارک رمضان اجرا می شود.

 

همچنین  فعالیت خواهران بسیجی گروه مهدیه در اجرای طرح غربالگری محله محور شهید سلیمانی با توجه به اوج گیری ویروس کرونا در طول ماه مبارک رمضان نیز ادامه دارد و خواهران مسجد ولیعصر(عج) کوی سعیدیه در این راستا فعالیت می کنند.

 

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: فعالیت های قرآنی مساجد زنجان محافل انس با قرآن کریم ماه مبارک رمضان رعایت پروتکل های بهداشتی ماه مبارک رمضان جزء خوانی قرآن برگزار می شود قرآن کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۲۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد

یک فعال مسیحی به نام جِید سانبِرگ (Jade Sanberg) تحت حمایت پلیس سوئد، به قرآن هتک حرمت کرد. این اتفاق سه روز پیش در استکهلم رخ داد و تصاویر آن به‌تازگی منتشر شده است.

دریافت 1 MB

دیگر خبرها

  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی
  • فیلم/ هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد
  • زندگی با آیه ها یک فعالیت هم افزا با حضور دستگاه های مختلف بود
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • قرآن آموزان و روزه اولی‌های استان بوشهر تجلیل شدند
  • تمرکز امسال فعالیت‌های فرهنگی بر توسعه و تقویت جلسات خانگی
  • مشارکت ۳۲۵ نفر در مسابقات قرآنی شرکت گاز خراسان جنوبی
  • «مقرأة الحرمین» خدمتی برای تصحیح قرائت، یادگیری تجوید
  • «مقرأة الحرمین»؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا