Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@03:50:01 GMT

گمرک دیلم تا پایان هفته تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۵۲۸۰۳

گمرک دیلم تا پایان هفته تعطیل شد

به گزارش ایرنا، احمد دشتی روز سه شنبه در جلسه ستاد مدیریت  کرونا این شهرستان افزود: در این مدت هرگونه فعالیت در  گمرک ، تخلیه و بارگیری شناورها و شرکت های تعاونی کارگری و وانت بارها  در این مکان تعطیل است.

وی بیان کرد: باتوجه به اینکه چرخه انسانی این ویروس در شهرها و خانواده ها به سرعت درحال انتقال است، بنا به یافته های علمی و تاکید کارشناسان قطع زنجیره آن  رعایت فاصله گذاری ، استفاده از ماسک و عدم حضور در تجمعات ، دورهمی ها و مراسمات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار دیلم بیان کرد: برخی تصمیمات ستاد کرونا استانی و ملی است و  شهرستان ها با توجه به رنگ بندی ملزم به اجرای مصوبات ستاد هستند.

وی  افزود: مبارزه و قطع زنجیره این ویروس نیاز به یک اجماع همگانی دارد و شبکه بهداشت ، پزشکان و دستگاه های دولتی ،نظارتی و نیروهای نظامی و انتظامی به تنهایی قادر به کنترل آن نیستند.

وی اضافه کرد: در ابتدای شیوع این ویروس در کشور و بویژه شهرستان دیلم مردم و گروه‌های مختلف احساس تکلیف کردند و با  اخلاص ، همدلی ،همزبانی ،تعهد و کنار هم بودن را همانند روزهای جنگ تحمیلی برای سلامت مردم به نمایش گذاشتند.

فرماندار دیلم گفت:  در روزهای جاری که کشور و شهر دیلم در وضعیت قرمز کرونایی رنج می برند ، بهترین و  مناسب ترین قدرت برای قطع  زنجیره انتقال این ویروس مردم هستند.

وی ادامه داد:  از سال گذشته تاکنون ویروس کرونا در برخی آداب ورسوم ،برگزاری مراسمات و بویژه اقتصاد و امرار معاش و زندگی مردم تاثیرات به سزایی داشته است و به نظر می رسد در هفته های آینده دولت نسبت به کسر مالیات و تسهیلات برای کسبه آسیب دیده برنامه هایی دارد.

فرماندار دیلم افزود: برای سلامت مردم در برابر هیچ نهاد ، اداره ،سازمان و شرکت های دولتی وخصوصی تعارف نداریم و شرکت های نفت وگازی فعال در منطقه باید نسبت به رعایت فاصله گذاری ،استفاده از ماسک و  بخشنامه های ابلاغی در این خصوص اهتمام ویژه داشته باشند.

وی گفت:  برای جلوگیری از هرگونه تجمع در خانه باغ ها ،  بخشدارن با همکاری دهیاران نسبت به شناسایی  اقدام و به مالکین نسبت به رعایت مصوبه ستاد کرونا تذکر دهند و در صورت بی توجهی بدون ملاحظه  پلمپ خواهند شد.

دشتی با تاکید بر عدم حضور کارکنان غیربومی  غیر ساکن و رعایت حضور یک سوم  در وضعیت قرمز ادارات تاکید کرد:  مدیران دستگا های اجرایی موظف و مکلف به اجرای بند بند مصوبات ستاد مدیریت کرونا هستند و با  هرگونه سهل انگاری برخورد خواهد شد.

شهرستان ساحلی دیلم در شمال استان بوشهر در وضعیت قرمز تیره کرونا قرار دارد و شغل عمده مردم آن به دریا وابسته است.

برچسب‌ها ویروس کرونا بوشهر بندردیلم محدودیت های کرونا بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا بوشهر بندردیلم ویروس کرونا بوشهر بندردیلم محدودیت های کرونا بهداشت و سلامت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۲۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۲ هزار هکتار از اراضی شهرستان بروجرد زیر کشت می‌رود

ایسنا/لرستان مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در لرستان گفت: بیش از ۲۲ هزار هکتار از اراضی شهرستان بروجرد در قالب طرح جهش تولید زیر کشت می‌رود.

مجید طائف در حاشیه بازدید از مزارع الگویی بروجرد در گفت‌وگو با ایسنا بیان کرد: تعهد ما در شهرستان بروجرد در قالب طرح جهش تولید در دیمزارها ۲۲ هزار و ۶۹۶ هکتار بوده که تاکنون  ۱۹ هزار و ۳۷۵ هکتار زیر کشت رفته است.

وی ادامه داد: طی دو سال ۲۷ دستگاه ادوات کشاورزی برای این شهرستان در قالب این طرح برای کشاورزان تامین شده است.

طائف اظهار کرد: ۲۹ کارشناس برای اجرای طرح جهش تولید در شهرستان بروجرد در حال فعالیت بوده و ۵ مرکز خدمات کشاورزی نیز برای این مهم در نظر گرفته شده است.

این مسئول به جزئیات اجرای طرح در این شهرستان اشاره کرد و گفت: ابلاغی گندم ۹۰۰۰ هکتار بوده که ۱۱ هزار و ۹۰۰ هکتار کشت شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در لرستان تصریح کرد: تعهد ستاد در جو ۷۵۰۰ هکتار بوده که ۶۵۰۰ هکتار اجرایی شده است. همچنین نخود ۷۵۰ هکتار بوده که ۶۵۶ هکتار انجام شده است.

وی با بیان اینکه اجرای طرح جهش تولید در دیمزارها می‌تواند ما را در بحث تولید غلات به خوکفایی برساند، یادآور شد: با توسعه این طرح می‌توان امیدوار بود که قسمت مهمی از غلات در آینده در دیمزارها تولید شوند.

طائف با بیان اینکه جهش تولید در دیمزارها می تواند به امنیت غذایی کشور کمک کند، اظهار کرد: طرح‌ها و پروژه‌هایی که در قالب این طرح بزرگ پیگیری می‌شوند می‌توانند اثرات بسیار مثبتی در مقاومت گیاهان به استرس‌های محیطی داشته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پایان ۳۸ سال چشم‌انتظاری خانواده شهید چابکسری
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • برپایی میز خدمت در شهرستان زرندیه
  • نرخ‌گذاری دلار کانال‌های تلگرامی در روز تعطیل/ خرید و فروشی نیست
  • ۲۲ هزار هکتار از اراضی شهرستان بروجرد زیر کشت می‌رود
  • تمرین تراکتور تعطیل شد
  • سه شنبه بازار پردیس تعطیل می شود
  • مراسم تشییع و وداع با پیکر مطهر شهید مرتضی غلامی در دیلم
  • دشمن در جنگ اقتصادی با مقاومت مردم نتوانسته کاری از پیش ببرد
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد