Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@16:27:53 GMT

کرونا «میدان سرخ» را متوقف کرد

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۵۲۹۲۷

کرونا «میدان سرخ» را متوقف کرد

به گزارش گره فرهنگی ایرنا، سعید صفرپور مجری طرح سریال میدان سرخ درباره وضعیت تولید این سریال در نمایش خانگی، گفت: تا قبل از اعلام روابط عمومی سازمان سینمایی مبنی بر توقف تصویربرداری سریال‌ها، روند تولید و ساخت را طبق برنامه ریزی انجام شده طی کردیم؛ ‌اما این روزها به دلیل شیوع گسترده بیماری کرونا و به خاطر حفظ سلامتی عوامل ضبط سریال میدان سرخ به طور موقت تعطیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در ادامه گفت: بیشتر بازیگران سریال جلوی دوربین رفتند و ما در حال حاضر مراحل فنی این سریال معمایی متفاوت را پیش می‌بریم تا بتوانیم همزمان تصویربرداری قسمت‌های باقی مانده را انجام دهیم. امیدواریم مجموعه با شروع پخش مخاطبان را با خود همراه کند. 

مجری طرح سریال میدان سرخ یادآور شد: میدان سرخ پربازیگرترین سریال نمایش خانگی است که به صورت اختصاصی قرار است از فیلیمو پخش شود و به زودی زمان پخش دقیق آن اعلام می‌شود. 

به گزارش ایرنا، حمید فرخ نژاد، مهتاب کرامتی، بهرام افشاری، کاظم سیاحی، مسعود کرامتی، امید روحانی، بهدخت ولیان، آرمین رحیمیان، با هنرمندی علی مصفا و امیر حسین آرمان بازیگران این سریال هستند.

میدان سرخ نخستین تجربه کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان در سریال‌سازی است که به تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی و مجری طرح سعید صفرپور ساخته می‌شود.

ابراهیمیان پیش از این فیلم‌های سینمایی آآآدت نمی‌کنیم، پیلوت و ارسال یک آگهی تسلیت به روزنامه را در مقام کارگردان ساخته است.

برچسب‌ها حمید فرخ نژاد فیلیمو شبکه نمایش خانگی علی مصفا مهتاب کرامتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حمید فرخ نژاد فیلیمو شبکه نمایش خانگی حمید فرخ نژاد فیلیمو شبکه نمایش خانگی علی مصفا مهتاب کرامتی اخبار کنکور میدان سرخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۲۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش و پرورش از یک سریال نمایش خانگی شکایت کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، امید رضاوند مدیرکل حقوقی، املاک و معاضدت قضائی وزارت آموزش و پرورش از شکایت و اعلام جرم رسمی دفتر حقوقی و قضائی وزارت آموزش و پرورش علیه دست اندرکاران اصلی یکی از سریال‌های نمایش خانگی خبر داد.

رضاوند با اشاره به شأن و جایگاه رفیع و والای معلم در جامعه، اظهار کرد: علیرغم این مهم که معلّم به عنوان مهمترین و اصلی‌ترین رکن نظام تعلیم و تربیت، از نقش و جایگاه منحصر به فردی در جامعه برخوردار بوده و نقش وی در هدایت آینده‌سازان این جامعه غیرقابل انکار است، چندی پیش در یکی از سریال‌های نمایش خانگی نسبت به این قشر فرهیخته، توهین و اهانت و هتک حرمتی صورت گرفته که این رفتار ناشایست موجب جریحه‌دار شدن احساسات عمومی جامعه به ویژه فرهنگیان شده است.

مدیرکل دفتر حقوقی، املاک و حمایت قضائی با تاکید بر اینکه وزارت‌آموزش و پرورش اولین مدافع حقوق معلمان است و یکی از وظایف دفتر حقوقی و واحدهای حقوقی تابعه در سراسر کشور نیز معاضدت قضائی از جامعه یک میلیونی فرهنگیان است اعلام کرد: در جهت برخورد با این اقدام ناشایست و غیر اخلاقی نویسنده و کارگردان و عوامل سریال یاد شده، شکایت و اعلام جرم رسمی وزارت آموزش و پرورش به دادستان عمومی و انقلاب ارائه و توقف پخش سریال مورد اشاره و برخورد قانونی لازم تقاضا شده است.

کد خبر 6098033

دیگر خبرها

  • شکایت آموزش و پرورش از یک سریال نمایش خانگی
  • شکایت آموزش و پرورش از یک سریال‌ نمایش خانگی
  • آموزش و پرورش علیه یک سریال نمایش خانگی شکایت کرد
  • آموزش و پرورش از یک سریال نمایش خانگی شکایت کرد
  • کشف اثر تاریخی، پیاده راه سازی در بافت مرکزی همدان را متوقف کرد
  • چرا پخش یک سریال از تلویزیون با بازی پژمان جمشیدی متوقف شد؟
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آزمایش عمومی دستیار کوپایلت ویندوز ۱۱ موقتاً متوقف شد
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس