Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - شهردار منطقه 17 از آذین بندی فضای شهری منطقه 17 به عنوان دارالشهدای تهران در ماه مبارک رمضان خبرداد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه17، داود لطفی شهردار این منطقه در این باره گفت: اداره زیباسازی معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 17 همواره به منظور گرامیداشت مناسبت های گوناگون ملی و مذهبی اقدام به نصب بنرهای تبلیغاتی می کند، به همین خاطر در ماه مبارک رمضان نیز بنرهای تبلیغاتی در سطح شهر در جهت ایجاد فضای معنوی در شهر نصب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: 42 بنر پرتابلی و 6 بنر عرشه پل با طرح ماه مبارک رمضان در سطح معابر منطقه نصب شده است که میدان 9 دی، ابوذر، مدافع حرم، بهاران اذین بندی و نصب پرچم رنگی نیز انجام شده، همچنین در میادین اصلی منطقه به دلیل حجم تردد خودروها ریسه های نوری برای شادابی بصری شهری نصب شده است.
شهردار منطقه 17 به مسیرهای اصلی منطقه 17 پرداخت و گفت: در خیابان ابوذر،کمالی و زمزم ریسه های نوری و توپی نصب شده است و همچنین ساختمان های شهرداری منطقه، نواحی سه گانه، معاونت اجتماعی، معاونت حمل و نقل و معاونت خدمات شهری آذین بندی با ریسه های نوری و پرچمی صورت گرفته است.
لطفی ادامه داد: در خیابان ابوذر 15 طاق نصرت وجود دارد که شب ها روشنایی زیبایی به نمایش می گذارد همچنین در ابتدای خیابان امین الملک طاق نصرت وجود دارد که نور پردازی آن فعال است.
او یکی از برنامه های زیباسازی معابرشهری در ایام ماه مبارک رمضان را توجه به بنای مساجد دانست که در این باره جداول برخی از معابر منطقه در کنار مساجد رنگ آمیزی شد و رنگ آمیزی تابلو مساجد، شستشوی برخی از مساجد سطح منطقه صورت گرفته است.
شهردار منطقه 17 به موضوع نصب پروژکتور درمیدان 9 دی اشاره کرد و گفت: در ایام نوروز نزدیک به 500 عدد پروژکتور در زیر پل 9 دی نصب شد تا شب ها جلوه زیبایی در این معبر مهم پایتخت به نمایش گذارد و به عنوان یکی از مهم ترین اقدامات اداره زیباسازی منطقه 17 به حساب می آید.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ماه مبارک رمضان نصب شده منطقه 17

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۲۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌آغاز فعالیت سامانه بارشی از امشب در فارس‌/ مراقب آبگرفتگی معابر باشید

ایسنا/فارس مدیرکل هواشناسی فارس از ورود سامانه بارشی از امشب، ۱۱ اردیبهشت‌ماه به این استان خبر داد و گفت: این سامانه تا روز جمعه، ۱۴ اردیبهشت‌ماه در استان فعالیت خواهد داشت.

مسعود حقیقت در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اعلام این خبر گفت: به دلیل شدت بارش‌هایی که این سامانه خواهد داشت هشدار نارنجی هواشناسی به ویژه برای مناطق جنوبی استان صادر شده است.

وی با بیان اینکه این سامانه به دو شاخه تقسیم می‌شود، یک قسمت غرب و مرکز استان و بخش دیگر جنوب استان افزود: سامانه مذکور امشب بیشتر به سمت غرب و مرکز استان حرکت می‌کند و فردا، ۱۲ اردیبهشت‌ماه کل استان را دربرخواهد گرفت.

حقیقت تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود شدت بارش‌های این سامانه در مناطق جنوبی استان شدیدتر باشد اما در شمال غرب و شرق خیلی بارش خطرناکی ندارد.

مدیرکل هواشناسی فارس با بیان اینکه هشدار سطح نارنجی را برای روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه در استان صادر کردیم، افزود: این سامانه همراه با رگبار، رعد و برق و صاعقه خواهد بود و قطعاً آبگرفتگی معابر به ویژه در مناطق مرکزی و جنوبی استان را خواهیم داشت.

وی در خصوص شیراز نیز گفت: انتظار می‌رود اواخر امشب بارش رگباری و فردا و پس فردا هم بارش به شکل رگباری و نقطه‌ای در شهرستان شیراز صورت گیرد.

حقیقت درباره دمای هوا نیز گفت: این سامانه موجب کاهش ۴ الی ۵ درجه دما خواهد شد اما خیلی برای بخش کشاورزی خطری ندارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش سرانه فضای ورزشی در شرق تهران
  • پایتخت زیست‌محیطی آسیا مرهون تلاش پاکبانان است
  • افزایش ۱۴۰۰ اتوبوس به پایتخت در ۳۲ ماه اخیر
  • ‌آغاز فعالیت سامانه بارشی از امشب در فارس‌/ مراقب آبگرفتگی معابر باشید
  • ‌ پایتخت زیست‌محیطی آسیا مرهون تلاش پاکبانان است
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد
  • کوتاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان مدیریت شهری را ضعیف جلوه می‌دهد
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد